Historik
Föregående · 30 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
KalleTeodor: Någon som minns snubben som gick till Örebro, visst han var ryss?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Zappaholic: Dax att ge oss de sista pusselbitarna så man kan släppa hockeyhelvetet och ta sommarlov!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Så var då en av historiens mest välspelade, rafflande och spännande finalserier tillslut över, svenska folket kan äntligen andas ut, vilken dramatik!
Grattis SHL, grattis Sverige.
Grattis SHL, grattis Sverige.
+ 20
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Zappaholic: Försiktigt negativ till denna värvning, vi behöver spets!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
(snodd) VILKET FLYT!!!!!!
Hittade en säsongsbiljett till Leksands alla hemmamatcher uppspikad på en anslagstavla.
Tog den direkt.
En spik har man alltid användning för....
Hittade en säsongsbiljett till Leksands alla hemmamatcher uppspikad på en anslagstavla.
Tog den direkt.
En spik har man alltid användning för....
+ 7
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Brynäsgubbe:Det ät riktigt lågt, men hela nätet svämmar över av troll tyvärr.
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
Zero to go!
Stort grattis men nästa år får ni pisk
😉
Stort grattis men nästa år får ni pisk
😉
+ 3
Karlskrona HK > Sv: Karlskrona klart för SHL 15/16!!!
Veteranolle: Yes är själv härinne flera gånger varje dag för att ta del av allt intressant som skrivs. Håller en tumme för er (TIK) ikväll!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så har Rahimi missat att använda bägge sina hjärnceller samtidigt igen, bör bli nån match på sidan för idioten!
+ 2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Huge: Kan du inte ge din bild av all otur som drabbat Brynäs i allmänhet och BZs värvningar i synnerhet för inte kan väl yrkeskunniga inom BIF göra fel? Tycker du laget behöver förstärkas eller räcker det med att domarna skärper till sig?
+ 8
Föregående · 30 · Nästa