Historik
Föregående · 67 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Södertälje SK-Brynäs IF den 5/12
arnio: ger 2-2 pengarna tillbaka på svenska spel eller går man back om det går in?
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 091126
Klart som fan man tröttnar vem vill se Zeb utan picka och kuse BIF 2009 står inte för den hockeyn jag vill se och säkert inte heller den hockey många av er andra här inne vill se! Jag är trött.på försvarstal nu.
Full fart framåt !
Full fart framåt !
Brynäs IF > Sv: Lars Jonsson
sylf: Det enda som torde vara helt klart är att man måste vara kokko för att husera på denna sida, tur man inte är ensam.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Huge: "de få matcher han spelade i Modo den här säsongen tyckte jag mig märka en klar uppryckning hos laget i övrig"
Lirade inte han de 3 första matcherna så från vilken nivå ryckte man upp sig?
Lirade inte han de 3 första matcherna så från vilken nivå ryckte man upp sig?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Modo Hockey 17/11 2009
Hitman: Jo bra jobbat utav ett lag utan pengar. Stämmer det att Näslund och Foppa lirar utan lön är det all heder åt dom.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK den 12/11
Lindström: Du vet väl att en match bara pågår 60 minuter, inte hinner vi göra TVÅ mål på den tiden. Eventuellt efter SD!
Brynäs IF > Sv: Lars Jonsson
sylf: Ja sämre kan den nog knappast vara iaf. Jag kom ihåg att vi körde den i lumpen när det snackades om pizza men det är en annan historia.
Brynäs IF > Sv: Lars Jonsson
sylf: Jomen hur kul skulle det vara att hålla på ett lag som vinner hela tiden. Tänk dig själv att gå och lägga sig på kvällen utan ångest och hemska kval nä fy fan fruktansvärda tanke försvinn....
Brynäs IF > Sv: Lars Jonsson
GävleLasse: Det var Sylf som inte skulle kepsa in, att Sundlöf gör det vet vi ju redan.
Brynäs IF > Sv: Lars Jonsson
sylf: Lögnare, inte en chans att du kepsar in. Detta skepp följer man med till botten så är det!
Brynäs IF > Sv: Nytt lag mot Rögle
GävleLasse: Jo jag förstod det men man måste ju få vara lite smådryg ibland :) fö sticker jag ut hakan (inte så långt dock) och säger att det blir målsnålt ikväll.
Brynäs IF > Sv: Lars Jonsson
Hur många härinne skulle byta LJ mot Boom boom rakt av?
Själv är jag osäker.
Själv är jag osäker.
Brynäs IF > Sv: Uppehållssnack
Ove om tacklingen
Ullström fick matchstraff – ska han bli avstängd också?
– Det struntar jag faktiskt totalt i.
Ullström fick matchstraff – ska han bli avstängd också?
– Det struntar jag faktiskt totalt i.
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
GävleLasse:
"Skön vinst igår även fast det skulle vara skönt om Brynäs kunde börja vinna matcherna efter full tid."
Det var väl precis det man gjorde igår, man vann efter full tid :)
Det gäller att vinna matcherna innan full tid.
"Skön vinst igår även fast det skulle vara skönt om Brynäs kunde börja vinna matcherna efter full tid."
Det var väl precis det man gjorde igår, man vann efter full tid :)
Det gäller att vinna matcherna innan full tid.
Brynäs IF > Sv: Luleå HF-Brynäs IF 26/10-09
Varför låter man inte Bertilsson åka med upp till Luleå? Det finns ju en chans att han får spela, är det för att spara pengar månne?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
rackham: Tack men jag la ju av efter stjärnserien 77 6 år gammal :)
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Rögle
Är det någon som vet om det är någon sylta i den kungliga huvudstaden som har den goda smaken att visa Brynäs - Rögle?
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF lördagen den 3/10
Bissett19: Så du tror vi ökar var målproduktion med 100% hmm ja vi borde ha större chans än dom andra lagen iaf :)
Brynäs IF > Sv: Femmorna mot Djurgården
Det skulle vara kul att se Järnkrok mellan Silver och Röd om Dixon lirar.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
saxat från Ros blog dvs avdelningen nonsens!
"I dag träffas Frölunda sgeneral manager Kent Norberg och Brynäs sportchef Micke Sundlöv.
Givetvis ska de prata om Jonas Nordquist och som jag har förstått det kommer Kent och Micke att komma överens om en deal."
"I dag träffas Frölunda sgeneral manager Kent Norberg och Brynäs sportchef Micke Sundlöv.
Givetvis ska de prata om Jonas Nordquist och som jag har förstått det kommer Kent och Micke att komma överens om en deal."
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
HF: Tack får den inte att funka bara, jag kör outlook 2003 så det är väl därför :(
Brynäs IF > Sv: Försäsongen
Huss: Tillägg
"1. Att Markström får vara hel" OCH spelar som han gjorde innan JVM förra säsongen.
6. Att Kahnberg producerar.
I övrigt helt riktiga punkter enl mig!
"1. Att Markström får vara hel" OCH spelar som han gjorde innan JVM förra säsongen.
6. Att Kahnberg producerar.
I övrigt helt riktiga punkter enl mig!
Föregående · 67 · Nästa