Inlägg: 1198892
Sv: Lars Jonsson
sylf: Lögnare, inte en chans att du kepsar in. Detta skepp följer man med till botten så är det!
Svarskommentarer
Sv: Lars Jonsson
Lunkan: Vi ska alla lämna in kepsen nån gång, när det är dags vet vi inte. Mormor lever nog till år 2432, men efter det, då jävlar!!
More to come!
More to come!
Sv: Lars Jonsson
Lunkan:Det lär inte hända. Han smet ju senaste det var trångmål och kom tilbaka så sanrt ES kontraktet var fixat...