Historik
Föregående · 76 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Boork avgår sparkas
Jajjen: hmm okej 1 pinne till dig men då hade det iof inte varit ett alternativ det hade varit ett faktum.
Brynäs IF > Sv: Boork avgår sparkas
rackham: Expressens anonyma källor ger jag inte mycket mer än en pungspark för!
Brynäs IF > Sv: Boork avgår sparkas
Jajjen: Hade det varit bättre med 2 torsk med Boorken vid rodret? Det kändes ju inte som det låg en vändning i luften direkt!
Brynäs IF > Sv: Boork avgår sparkas
Kung_Sjödin: Wikegård är inte värd det priset! Nu har jag inget bättre namn själv men jag håller fast vid din tidagare ståndpunkt "jag aldrig vill se honom träna Brynäs"
Brynäs IF > Sv: Boork avgår sparkas
tjugo8: Östblom har pondus han, du ska se att både Sjödda och Tina får en varsin plats reserverad i frysboxen....
..eller kanske inte.
..eller kanske inte.
Brynäs IF > Sv: Boork avgår sparkas
Robban_Brynäs: Nu gäller det att spelarna tänder till den stora frågan VEM tar över det sjunkade skeppet? Vi ska upp till ytan igen!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag vet varför Danne får vara, han lirar ju musik i spelarbussen.... DJ
sorry
sorry
Brynäs IF > Sv: Boork ska granskas!
Mycket snack om stjärnor nu, kul att hålla på ett lag som innehåller så många ;).
citat Aftonbladet
"Boork släpper in stjärnorna
Brynäs kan spela med fyra femmor i kväll
Sju spelare vilade senast.
I kväll är alla med igen.
Leif Boork matchar bästa laget i hemmamatchen mot Modo.
Leif Boork ställde över sju ordinarie spelare mot Södertälje SK i lördags (förlust, 1–2).
Men i kväll är alla på isen igen.
Daniel Sperrle är ombytt (och får sannolikt stå), Tommy Sjödin och Peter Nolander bildar backpar och forwardstrion Mathias Månsson, Daniel Widing och Mads Hansen är också med.
Enligt uppgifter till sportbladet.se kommer Leif Boork att ha fyra hela femmor ombytta mot Modo."
citat Aftonbladet
"Boork släpper in stjärnorna
Brynäs kan spela med fyra femmor i kväll
Sju spelare vilade senast.
I kväll är alla med igen.
Leif Boork matchar bästa laget i hemmamatchen mot Modo.
Leif Boork ställde över sju ordinarie spelare mot Södertälje SK i lördags (förlust, 1–2).
Men i kväll är alla på isen igen.
Daniel Sperrle är ombytt (och får sannolikt stå), Tommy Sjödin och Peter Nolander bildar backpar och forwardstrion Mathias Månsson, Daniel Widing och Mads Hansen är också med.
Enligt uppgifter till sportbladet.se kommer Leif Boork att ha fyra hela femmor ombytta mot Modo."
Brynäs IF > Sv: Boork ska granskas!
tjugo8: visst oroar opubliktillströmmningen men låt det gå några omgångar så vi får se åt vilket håll det pekar. Fortsätter vi göra 9 baljor varje hemmamatch är jag inte orolig ;) .
All publicitet är bra publicitet och nog fan har BIF fått en hel del av den varan sedan Boork tog över rodret.
All publicitet är bra publicitet och nog fan har BIF fått en hel del av den varan sedan Boork tog över rodret.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
"– Det var här jag lärde mig att spela hockey och det kom att få betydelse för hela min karriär, så visst är Brynäs laget i mitt hjärta, säger Börje Samling"
hmmm var det därför han valde AIK när han kom hem till Sverige?
hmmm var det därför han valde AIK när han kom hem till Sverige?
Brynäs IF > Sv: LHF-BIF 2007-09-25
Mickis: ha ha dom tyckte väl synd om henne om hon spydde upp ölen innan det kallar jag respekt för kunden....
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bissett19: man vill ju inte gärna skita ner skärmen genom att besöka mik's sida får hoppas nån skriver in målen här också :)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
65selander: Femtefemman nytt ord?
Femtefemman: Jörgen Sundqvist, Jonathan Carlsson - Johannes Salmonsson, Sebastian Karlsson, Johan Alcén
Femtefemman: Jörgen Sundqvist, Jonathan Carlsson - Johannes Salmonsson, Sebastian Karlsson, Johan Alcén
Brynäs IF > Sv: Mora IK - Brynäs IF 20/9
brynästigern: Sperrle i mål han släpper in 2. Brendl spelar han gör inget däremot vinner BIF med 4-2. Mål Månsson Lind Salle Johansson
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
prosten: Bra ful var den men bara hälften så ful som modos tummen upp den fulaste tröja som gjorts i alla kategorier.
Brynäs IF > Sv: Försäsongen 2007.
20 Lindgren: Tydligen ingen som lämnar skutan innan Angell dyker upp iaf!
"-Vi har fattat ett beslut att låta truppen vara intakt fram till mitten av oktober då Nic Angell kommer. Hur det blir sedan bestäms då."
"-Vi har fattat ett beslut att låta truppen vara intakt fram till mitten av oktober då Nic Angell kommer. Hur det blir sedan bestäms då."
Brynäs IF > Sv: Försäsongen 2007.
20 Lindgren: Spelarna är väl en sak men att inte bry sig om vad som skrivs här kan inte klassas som annat än en stor jävla skandal.......
Brynäs IF > Sv: Försäsongen 2007.
GävleLasse: Man kanske kan ta emd en femma från TV-pucklaget, obesegrade i gruppspelet.
Brynäs IF > Sv: 20.00 Timrå IK–Brynäs IF, Gärdehov
65selander: Lucky var rena himmelriket om man jämför med puben vi satt på innan, appropå att det finns olika nivåer även i helvetet.
Brynäs IF > Sv: 20.00 Timrå IK–Brynäs IF, Gärdehov
65selander: då hade BIF vunnit med ytterliggare några kassar... :)
Brynäs IF > Sv: 20.00 Timrå IK–Brynäs IF, Gärdehov
Hahl Bundy: och extra svettigt blir det när man åker omkring med handväska.
Brynäs IF > Sv: 20.00 Timrå IK–Brynäs IF, Gärdehov
Hahl Bundy: mmm men det är svårt att leka när man ser stjärnor och tårkanalen är under tryck...
Brynäs IF > Sv: 20.00 Timrå IK–Brynäs IF, Gärdehov
Hahl Bundy: När fanny spelar behöver man inte hämnas för gamla grejjer han spelar ju fult och ovårdat jämnt. Fråga Sanna varför han darrade på läppen när han blev utledd ur isladan i Leksand.
Brynäs IF > Sv: 20.00 Timrå IK–Brynäs IF, Gärdehov
Ambroo: Fanny är en fegis det vet både du och jag. Inget att mörka han vågar inte så enkelt kan det vara ibland.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Månsson riskerar fängelse mellan 14 dagar och fyra år.
Vi får väl se Månsson igen då lagom till premiären 2011!
Vi får väl se Månsson igen då lagom till premiären 2011!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
65selander: hursomhelst det blir 3-1 ikväll så ni kan förprogramera lite!
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs-Luleå 17 aug 2007
tjugo8: en frysbox är frysbox även på försäsongen.....
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bissett19: Ökar chanserna att vi får se Brendl in action i leksand!
Brynäs IF > Sv: Almtuna IS-Brynäs IF
Zettergren: Ingen Brendl på isen i morgon heller :(
Uppställningen finns på officiella nu.
Uppställningen finns på officiella nu.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Metal Guru: Slå ner dom bara......... :)
Går det inte med våld får man ta till mer våld det är sen gammalt det.
Går det inte med våld får man ta till mer våld det är sen gammalt det.
Brynäs IF > Sv: Bif-Moskva
Gusten: precis ser redan fram enot derbyna mot Leksand i KS om dom nu tar sig dit!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svenska spel ger 11,00 i odds på att BIF blir svenska mästare, som att stjäla godis från ett litet barn :)
Föregående · 76 · Nästa