RasmusVS: Tackar nej till erbjudandet, lärt mig sedan liten (tack å lov) att hålla mig borta från illaluktande gubbar. Sedär, du kanske borde dra ut mer saker ur den röven, verkar ju inte bara komma ut skit där. 😊 Nu hockey, hugg å slå
Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tonymontana: ja senast jag hörde de va ju David Rautio.. 2 ggr om dessutom. Så dags å vakna
+ 1
1 · Nästa