Historik
Föregående · 9 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Tack! Jag hade gärna tagit del av reprisen för att söka fram information som jag uppenbarligen sov igenom.. Kan man se reprisen någonstans än?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Kangas nämnde tidigt under mötet att man haft dialog med BSG, Stockholm och väst samt att man skulle gå in närmare på KK senare under mötet när nya klubbdirektören hade ordet. Om man sen glömde att ta upp det igen, svaret var intetsägande eller om jag bara somnade till så att jag missade det har jag svårt att säga..
Någon annan som var med som kan fylla i?
Någon annan som var med som kan fylla i?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Det var inget möte där det diskuterades något som skapar stora rubriker direkt. Jag satt med hela mötet men har svårt att minnas några specifika diskussioner förutom att det kommer nyheter om brynässhoppen framöver.
edit: Valberedningen var med och presenterade sig samt berättade hur man jobbade. Man betonade att det välkomnas att ta diskussioner med valberedningen.
edit: Valberedningen var med och presenterade sig samt berättade hur man jobbade. Man betonade att det välkomnas att ta diskussioner med valberedningen.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Svensson_62: Tack för länken, underbar brynäsare! Där har vi en kille som inte drar till med någon ursäkt, han tar sig till hallen och stöttar laget ❤️💛🖤
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
{8846}: Undrar om inte fjärde får mer istid än tredje idag. Ser inte varför man skulle flytta upp Mannberg då jag upplever att han gör minst en grov tabbe per match.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Minns också hur han brottade ner en motståndare när han förlorade en kamp i jakt på kvittering tidigare match. Han verkar ha lite svårt att hantera känslorna den där killen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Sallinen verkar vara det tydligaste exemplet i truppen för det du beskriver. Ge honom en egen sång från klacken med lite tryck i så hyllar vi hans egenskaper så det träffar rätt in i hjärtat på killen, då kanske fler spelare ser och tar efter. Att byta kapten tror jag inte på, man kan vara en ledare utan titel.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Saxat från en mailkonversation jag hade med Brynäs för 1½ år sedan.
"Kamratkompaniets frånvaro har tveklöst en negativ påverkan på ljudvolymen från ståplats. Det upplever nästintill alla, inklusive jag.
Gällande den situationen finns en fortsatt pågående trepartsdialog med Brynäs IF på klubbdirektörsnivå, polisen och KK. Samtliga parter försöker möta varandra för att hitta en gemensam väg ur som fungerar för alla. Det är min stora förhoppning att KK utifrån det väljer att komma tillbaka till ståplats för att bidra till – och sannolikt också leda – den aktiva supporterkulturen i arenan.
Hoppas det ger dig svar på den frågeställning du har. Som du märker kan jag inte dyka in djupare i detaljer i detta då det exempelvis är en myndighet inblandad. Vill understryka att jag tycker det är synnerligen tråkigt att inte kunna redogöra skarpare för hur situationen fortlöper, hade det varit ombytta roller hade jag velat ha mer info. Men kan tyvärr inte begå tjänstefel."
"Kamratkompaniets frånvaro har tveklöst en negativ påverkan på ljudvolymen från ståplats. Det upplever nästintill alla, inklusive jag.
Gällande den situationen finns en fortsatt pågående trepartsdialog med Brynäs IF på klubbdirektörsnivå, polisen och KK. Samtliga parter försöker möta varandra för att hitta en gemensam väg ur som fungerar för alla. Det är min stora förhoppning att KK utifrån det väljer att komma tillbaka till ståplats för att bidra till – och sannolikt också leda – den aktiva supporterkulturen i arenan.
Hoppas det ger dig svar på den frågeställning du har. Som du märker kan jag inte dyka in djupare i detaljer i detta då det exempelvis är en myndighet inblandad. Vill understryka att jag tycker det är synnerligen tråkigt att inte kunna redogöra skarpare för hur situationen fortlöper, hade det varit ombytta roller hade jag velat ha mer info. Men kan tyvärr inte begå tjänstefel."
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Vi hade fortsatt med seriekort efter pandemin om det inte vore för att vi nu har ett litet barn att ta hand om. Har tur om jag kommer iväg på mer än en match denna säsong.. Ni som kan gå till Gavlerinken/Monitor ERP arena får sjunga lite extra för att täcka upp för mig 😉
Om några år tar jag ikapp detta genom att ta med barnet på matcher!
Om några år tar jag ikapp detta genom att ta med barnet på matcher!
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det är dags för lite verklighet igen, som absolut bäst 2 poäng. Kanske skulle sätta ett X på Oddset redan nu.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: På toppen av ett mentalt starkare lag har vi kapten Anton Rödin! ❤️🖤💛
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Trallgöken: Glömde du byta konto innan du svarade dig själv? 😉
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Oskarshamn hade bra tryck med 8 personer förra säsongen 😂
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bäska droppar: Nej då, spelar aldrig för mer än kaffepengar. Sist mot DIF träffade jag ju rätt med ett X, så var försiktig med vad du önskar dig 😉
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Om BomBom var räddaren i nöden så är Manner den som bygger grunden för det nya bättre herrlaget. Jag börjar sakta men säkert släppa ångest över kval i vår, hoppas det fortsätter i den riktningen 😊
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Kommer Kinnvall börja titta mot SHL igen pga skador?
"Under förra säsongen drogs han med skador under sin tid i HV71.
Nu står det klart att Johannes Kinnvall kommer missa huvudcampen inför Calgarys NHL-säsong då han skadat sig igen."
"Under förra säsongen drogs han med skador under sin tid i HV71.
Nu står det klart att Johannes Kinnvall kommer missa huvudcampen inför Calgarys NHL-säsong då han skadat sig igen."
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Pengarna ligger på Växjö ikväll, hoppas jag har fel den här gången.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Varken Molin eller Bertilsson är med ikväll, troligtvis VV i kassen. Bergman 7e back.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bifbiffen: Generellt sett är det inte givande att tjafsa med en moderator på ett internetforum, ungefär som att det inte är givande att tjata om något ingen annan vill diskutera.
Rikta din kritik mot den det gäller via mail eller telefon eller tipsa media om du har något intressant gräv som du kan backa upp.
Rikta din kritik mot den det gäller via mail eller telefon eller tipsa media om du har något intressant gräv som du kan backa upp.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Viktor Andrén är en av kandidaterna till veckans räddning, ni minns den som kommentatorn knappt uppmärksammade ;)
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: Jag har ett X på Oddset så tyvärr kommer vi inte hålla ledningen i 3:e perioden 🙊
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Din kommentar om Hanif Bali höll inte särskilt länge.
"Hanif Bali (M) utreds efter anklagelser om olämpligt sexuellt beteende.
Nu tar han en paus från politiken. "
"Hanif Bali (M) utreds efter anklagelser om olämpligt sexuellt beteende.
Nu tar han en paus från politiken. "
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mickis: Jag vet inte om TJ är rätt person.
17 jul
Brynäs guldtränare har startat företag: "Känner mig klar med hockeyn"
17 jul
Brynäs guldtränare har startat företag: "Känner mig klar med hockeyn"
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag går för ett par centiliter stark whiskey för att lugna nerverna inför match.
Nu vill jag se att laget visar karaktär för att ge oss hopp om säsongen!
Nu vill jag se att laget visar karaktär för att ge oss hopp om säsongen!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Tummen upp! Själv hoppas jag på att det kommer nya prylar i Brynässhoppen, har lite brist på Brynäsprylar nämligen 😊
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever: Ännu en nyhet med mer anknytning till Brynäs. Nu ska det avgöras om Larkin begick ett brott när han avslutade karriären för Paille.
Rättegången inleds i Gävle på måndag.
Rättegången inleds i Gävle på måndag.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz: Brynäs ligger i botten av SHL för att undvika den skiten. Sist vi var med där började motståndarlaget sikta in sig på huvudlösa tacklingar när det inte gick att vinna över oss. Jag har aldrig varit så förbannad som när Paille fick lägga skridskorna på hyllan efter ett överfall.
+ 8
Föregående · 9 · Nästa
Skål 🍷