Historik
Föregående · 3 · Nästa
Frölunda HC > Sv: Match i Grästorp...
Dragan 2k: haha, men om du läser här före då så får du ju min hjälp! :P
Frölunda HC > Sv: Match i Grästorp...
Dragan 2k: hehe, va bra att jag fanns här och rättade dej då ;)
Frölunda HC > Sv: Match i Grästorp...
Danne_l: Japp han är ju de... Nu fattas bara mål av Sebastian och Viktor så är jag nöjd, hehe
Frölunda HC > Sv: Match i Grästorp...
_majja_: På live- rapporten står de att 16 gjorde mål.... Anton är ju 16 !!
Frölunda HC > Sv: Äldsta Målvaktsparet?
piff: Gistedt kanske då... Han är duktig, jag tror han skulle klara av de jobbet rätt så bra.
Frölunda HC > Sv: Information från Expertpanelen
Danne_l: Som Möldalsfan måste jag ju bara säga att de är riktigt kul att Stålberg får spela i dag mot Oscarshamn =) Hoppas att han gör mål...
Frölunda HC > Sv: Hockeysnackare gå på match ihop?
mangan: Det finns live-rapportering i dag med va? På vilken sida i så fall ?
Frölunda HC > Sv: Hockeysnackare gå på match ihop?
gud: Vart finns matchrapport från dagens frölunda match ???
Frölunda HC > Sv: Hockeysnackare gå på match ihop?
Sannes: Jag hittar ju inte live-rappoteringen någonstans... på vilken sid är det?
Frölunda HC > Träningsmatch mot Italien
Finns det någon sida där man kan se online-resultat från träningsmatchen mellan Frölunda och Italiens landslag ???
Södertälje SK > Sv: Bergfors förlorad för SSK
High Voltage: Jag önskar Bergfors alla lycka! Hoppas att han blir en riktigt stor spelare, vilket han redan är iof, men ändå... =)
Frölunda HC > Juniorer upp i a-laget...
Vilka juniorer är det som kommer spela i a-laget nästa säsong?
...Förutom Axelsson, Karlsson och Demén...
...Förutom Axelsson, Karlsson och Demén...
Juniorhockey > Sv: CHL Import Draft
audiblegiraffe: Jag har sätt dom spela tillsammans och när dom gör de så läser dom varandra grymt...
Juniorhockey > Sv: CHL Import Draft
Db_04: Ja, men john och Fred tillsamanns är nått speciellt... Dom vet precis hur den andra spelar, och dom kan läsa varandras spel mer än andra spelare...
Juniorhockey > Sv: CHL Import Draft
Db_04: Att Wikners försvinner svider hårt för Frölunda, det finns ingen som kan ta deras plats...
Huddinge IK > Förlust för J20?!
Stor förlust för er att Jonas Ahnelöv byter till Frölunda?
Lycka till grabben ;)
Lycka till grabben ;)
Juniorhockey > Frölundas Juniorlag
Nu har det ju blivit klart att Jonas Ahnelöv kommer från Huddinge, och att Henrick Broman sticker till Malmö J20, vad tycker ni om detta?
Jag önskar båda lycka till, men mest till Henke som ja inte kommer kunna se spela så ofta ;)
Jag önskar båda lycka till, men mest till Henke som ja inte kommer kunna se spela så ofta ;)
Juniorhockey > Sv: CHL Import Draft
Db_04: Shit ball... Grattis Berkan ;)
Men Wikners (John och Fred) ni får ju inte sticka från Frölunda nu... :(
Men Wikners (John och Fred) ni får ju inte sticka från Frölunda nu... :(
Juniorhockey > Sv: Olika serier?!
audiblegiraffe: Jag får ju hoppas att de blir dom lagen jag vil där då.. :P
Juniorhockey > Sv: Olika serier?!
Frisco: Ja de hoppas jag verkligen...
Bättre som de va förut tycker jag :(
Bättre som de va förut tycker jag :(
Juniorhockey > Sv: Olika serier?!
Frisco: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Jag vill ju se MoDo. Luleå, Björklöven o dom ju :(
Jag vill ju se MoDo. Luleå, Björklöven o dom ju :(
Brynäs IF > Sv: Nu får det väl ändå vara dags???
The play maker: ne ne de kommer inte o hända...
All frölundas framgång hänger inte på Henke, visst han är bra, men frölunda kommer klara sig bra ändå!
All frölundas framgång hänger inte på Henke, visst han är bra, men frölunda kommer klara sig bra ändå!
Övrig hockey > Sv: DIV 1 !!!
mattias - 74: jag följde ett lag i div 1, men dom åkte ur där nu... :( så nu följer jag ett div 2 lag i stället :P
Frölunda HC > Sv: Sebastian Karlsson
mok: men han har ju ändå kontrakt med dom, hon han kommer ju säkert att få spela någon match...
Frölunda HC > Sebastian Karlsson
Grattis till platsen i a-laget Sebastian...
(ja sa ju att dom skulle ta upp hen) *ler*
Lycka till
(ja sa ju att dom skulle ta upp hen) *ler*
Lycka till
Tre Kronor > Sv: Hockey VM 2005 Sverige-Tjeckien
Jag hoppas på att både Alfredsson och Zäta gör mål i dag!!
Sverige vinner iaf! =)
Sverige vinner iaf! =)
Tre Kronor > Sv: Hockey-VM 2005 Storebror - Lillebror (Sve-Fin)
Gött att slå just Finland med 5-1... =)
Frölunda HC > Sv: Nya förmågor
Anton är duktig så det förvånarmig inte att de tar upp honom där.
Kommer dom att ta upp fler tro? som typ Karlsson m.fl...?
Kommer dom att ta upp fler tro? som typ Karlsson m.fl...?
Juniorhockey > Sv: JVM - Tjeckien
audiblegiraffe: 6-2 till usa... Synd att de gick som de gick nu.
Bronsmatch nästa då!
Bronsmatch nästa då!
Juniorhockey > Sv: JVM - Tjeckien
Dom vann med 5-3... =) O Berkan gjorde ett mål till, han har kommit igång rejält nu ju!
Juniorhockey > Sv: JVM - Tjeckien
JimmyH: Bergfors börjar komma igång nu iaf... 2 av sveriges 4 mål hittils i matchen... =) Hoppas på fler...
Juniorhockey > Sv: JVM - Tjeckien
audiblegiraffe: vilket innebär att man får möta USA nästa match... har jag rätt???
Målskyttar i dag...
1. Christopher From-Björk (Patrik Zakrisson)
2. Christopher From-Björk (Patrik Zakrisson, Mattias Ritola)
3. Mattias Ritola (Niklas Öhman)
Danmarks mål gjordes av: Mads Bodker med assist av (Frölundaspelaren) Morten Madesn och Christian Olsen.
Målskyttar i dag...
1. Christopher From-Björk (Patrik Zakrisson)
2. Christopher From-Björk (Patrik Zakrisson, Mattias Ritola)
3. Mattias Ritola (Niklas Öhman)
Danmarks mål gjordes av: Mads Bodker med assist av (Frölundaspelaren) Morten Madesn och Christian Olsen.
Juniorhockey > Sv: JVM - Tjeckien
audiblegiraffe: aha okej, fick iof inte ihop de me pettersson heller, eftersom han inte ahr långt hår... hehe*
Frölunda HC > Sv: Honken till Frölunda?
danoj: Gött Tolsa! Så ska de se ut! Du e bäst! HEJA BALLTORP!!!
Föregående · 3 · Nästa