Makarov

262 inlägg · 47 besäkare

Historik

· 6 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 24-10-05
Tarasov: Skönt att det finns personer i gruppen med lite sans och som inte dras med i all okunskap alternativt trollande.nOm vi går tillbaka till fjolårets säsong, så i mina om något färgade ögon, så spelade vi en av seriens mest underhållande hockey. När vi sedan fick den tunga perioden, även om den var i längsta laget,, så skruvade vår ledning till den så vi hamnade på säker mark och ett hårstrå från säker mark. Jag tvivlar inte ett dugg på Karlin och gänget runt laget. Man blir bara så less när drevet går igång och både spelare och ledare ska hängas.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 24-10-03 Hemma
{5647}: lite tragiskt att vissa gråter efter 5 spelade minuter.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:Jag hoppas på djurgården. Vill inte ha upp fler könlösa föreningar typ Linköping, Örebro & Växjö.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-09-21 Borta
{7639}: Blir lite orolig att så många redan hoppat från klippan.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: Någon som vet när Nänsen är tillbaka?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Janne G: Helt rätt. En förening utan styrning och grund och som har en otroligt skev självbild.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: känns lite som när Sam gick till HV.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Skönt. Då är vi helt överens :-)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Du har helt rätt. Är bara laget jag tycker allra säms om. Snacka om självbild. Typ topp 3 i en svensk andra liga 3 gånger de senaste 20 åren och av dem en närmare en handfull år i tredje ligan. "suck" Däremot inga problem med Timrå som många modoiter har.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: vill ingen av våra backar något så ont ;-)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Elysium: han ser rapp ut ?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mr_brasco: Tror ni Hinken & Karlin drar igång en swish kampanj för något de känner sig osäker om. Ta en lunch på arenan och se ett pass så kan ni sen sova gott. Berg vill jag dock ha kvar.

· 6 ·
Om Makarov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: 12. Hanson-broder

är nu OFFLINE