Inlägg: 2726356
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Du har helt rätt. Är bara laget jag tycker allra säms om. Snacka om självbild. Typ topp 3 i en svensk andra liga 3 gånger de senaste 20 åren och av dem en närmare en handfull år i tredje ligan. "suck" Däremot inga problem med Timrå som många modoiter har.
+ 1
Lättare för Hinken och de andra att kolla hur spelare sköter sig på träning/match också.