försök med 11-1 i stället!!! frölunda kommer resa sig och Modo vika ner sig.... er tråk hockey håller inte i längden....
Historik
1 · Nästa
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Modo
Ja det är dags att ta en tre poängare jag tippar 2-1. Tycker att de skall satsa på Joel har set mycket bättre ut änmsalo
Malmö Redhawks > Sv: Va fan händer!!?
Självklar är frölunda alltid värda en seger men jag tycker malmö har presterat bättr utifrån vad det har att röra sig med än vad frölunda har. Frölunda blir svenska mästare till slut iaf. Tycket malmö behövde denna segern mer.
Skellefteå AIK > Sv: Stryk idag!?!
finns väl ingen som har mer tid på att snacka med domaren som jörgen jönsson. borde införa en extra period för skit snack varje gång han spelar
Malmö Redhawks > Sv: Va fan händer!!?
Ja idag får ni vinna skiter i att det är mot frölunda. Ni är FAN ta mig värda en vinst
Frölunda HC > Sv: Rykten - Redan nu börjar silly season...
Boråsindian: hörde på nyheterna att det såg ut som han skall spela men vet ej 100%
1 · Nästa