Historik
Föregående · 15 · Nästa
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Djurgården
Danne_l: Undrar om inte du har rätt. Det lutar åt förlust. Å andra sidan är det nog ingen i laget som är nöjd med de senaste insatsen. Jag säger inte vad jag tippar ännu, men jag är helt klart inne på samma tankebanor som du.
Svenska Hockeyligan > Sv: Skytteligan
bobbe: Så kan man ju också se det, även om moral och Huselius kanske inte känns som en given kombination nuförtiden.....
Svenska Hockeyligan > Sv: Skytteligan
mediakuben: Om det är Z mot Husse så torde väl utgången vara ganska given redan? Fler gjorda mål avgör till Zätas fördel.
HV71 > Sv: Stackars HV...
pontare: Tänkte på en sak när jag såg intervjun med Davidsson. Han lät som att det var i dagens match slutspelschansen försvann. Mycket konstigt. Jag hade för mig att man spelar 50 omgångar. HV har ju haft ganska lång tid på sig för förändringar/förbättringar. Men det är väl lite som kvicksand. Ju mer man sliter och kämpar för att ta sig upp, desto djupare sjunker man ner i skiten om man inte lyckas.
Bara att ta nya tag nästa säsong. Tack för i år!
Bara att ta nya tag nästa säsong. Tack för i år!
Frölunda HC > Sv: 17 borta, 17 hemma.
Nu blev det inga 17 st 3-poängare på hemmaplan. Däremot kan det bli 18 på bortaplan. Mycket imponerande är det under alla omständigheter.
Frölunda HC > 17 borta, 17 hemma.
Har det någonsin hänt att ett lag varit så ruskigt bra på bortaplan att man vunnit lika många, eller fler, matcher borta som hemma? Och dessutom gjort överlägset fler mål på bortais? Uppenbarligen har ju ett lag gjort det iår, men innan dess menar jag.
Frölunda HC > Sv: Bortamatch mot ett HV71 i behov av poäng
mok: Vad det gäller humor tydligen, men annars är det väl si och så.....
Frölunda HC > Sv: Mora till GBG
Tycho: Det blir tufft tätt och trevligt på lördag. 2-0 till hemmalaget.
Frölunda HC > Sv: Bortamatch mot ett taggat Luleå
Jo, Sampan var vass idag enligt rapporter från norr. Målen var ju som vi såg i hockeykväll inte lätta för Sampan att göra något åt. Han kan gärna stå i Jönköping på torsdag också.
Frölunda HC > Sv: Bortamatch mot ett taggat Luleå
Ett mycket väntat slutresultat i Coop Arena idag. Som de sa på radiosporten: "Frölunda leder nu tabellen ännu större än innan". Sant.
Frölunda HC > Sv: Bortamatch mot ett taggat Luleå
Nja. Rent historiskt har vi haft svårt mot Luleå i Coop/Delfinen när Luleå haft kniven på strupen. Det blir svårt den här gången också. 2-2.
Café > Sv: Gamla Minnen!!
mangan: Antar att min bild var svår att hitta så vi gör det lite enklare. Vi säger att jag vill ha en bild på Carnbäck i Anaheim-tröja istället.
Café > Sv: Gamla Minnen!!
Jag var med föräldrarna på Tostared sommarland för en massa (typ 20) år sedan. Där satt det lappar om att legendaren Gunnar Gren skulle berätta gamla minnen från sin karriär. Vi gick dit, fick lite minnen berättade för oss och fick sedan förmånen att lira lite med den gamle legenden. Så jag har faktiskt lyckats med att tunnla Gunnar Gren.
Café > Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Om jag får önska så vill jag se Patrik Carnbäck i Kölner Haie-tröja.
Café > Sv: Hitta bilden!
Kronblom: Trevligt, men det där dämpar nog inget avgasljud från en fläktdriven maskin i nån bubbla..
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco: Duger detta?
Jag vill ha en bild på ett ormbo-avgassystem till en bubbla.
Jag vill ha en bild på ett ormbo-avgassystem till en bubbla.
Frölunda HC > Sv: Frölunda-Färjestad
Jag tror att det blir ett målfyrverkeri utan dess like imorgon. Frölunda gör mål på allt och Henke spikar sånär igen totalt. 7-2 således.
Frölunda HC > Sv: nu e de här..
Dream Team: Tackar....
Men som du säger kunde det ha svängt åt andra hållet också. Om inte Timråiterna missat så förbannat många helt öppna lägen. Precis såna lägen som Frölunda utnyttjade. En ytterst liten, men ack så avgörande faktor i sådana här jämna och heta drabbningar är ju just att man har kylan att vänta den där tusendelen extra.
Men som du säger kunde det ha svängt åt andra hållet också. Om inte Timråiterna missat så förbannat många helt öppna lägen. Precis såna lägen som Frölunda utnyttjade. En ytterst liten, men ack så avgörande faktor i sådana här jämna och heta drabbningar är ju just att man har kylan att vänta den där tusendelen extra.
Café > Sv: Roliga länkar
65selander: Kul. Nämen allvarligt. Det här print screen eller vad fan det sanckades om. Hur funkar det?
Frölunda HC > Sv: Omstart efter Kalle Anka-cup
Mappe: Då spikar isåfall Sampan igen, så resultatet blir detsamma oavsett vem som vaktar kassen.
Nämligen 0-2.
Nämligen 0-2.
Café > Sv: Melodifestivalen
Klarade mig från att rösta då jag valde att avstå att se skiten. Att pengarna går till de behövande är ju iofs ett skäl, men om man skänker direkt så slipper man sponsra Telia dessutom..
Frölunda HC > Sv: 3 - 7 ?
mok: Läsa Aftonbladet!?!? Det måste vara det som är förklaringen till att ni experter tappat.
Frölunda HC > Sv: Redhawks till Göteborg
Vi har trott på lätta storsegrar mot Malmö innan, men haft fel. Därför får vi rätt denna gång. Alla storsegerresultat är dock upptagna så jag drar till med det klassiska 2-0. Vi måste ju ha täckning bakåt också!!
Frölunda HC > Sv: Södertälje kommer till västkusten...
Heda: Låter logiskt det du säger, men jag tror att SSK har flytet med sig och kvitterar till 1-1. När de sedan tar ut målvakten i förlängningen gör den ene av bröderna Lundqvist 1-2
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Brynäs
8-2 låter som en lagom start på veckans matcher. Sjödin är som sagt het just nu. Han har väl snart målat mer än Lennart gjort under inledningen av det här året.
Frölunda HC > Sv: Modo nästa, hur går det då?
Danne_l: Det blir en uppknäppt och mycket rolig match på söndag.
7-3
7-3
Frölunda HC > Sv: LHC - VF
Linnea: Jag är inne på samma linje som dig. Oavgjort, men målrikare än 4 mål blir det nog. 4-4 således och bonuspoängen fixar Kallio hem.
Frölunda HC > Sv: DIF
Frölunda kommer att vinna matchen, mala ner Djurgården på samma sätt som i andra matcher under denna makalösa säsong. 6-0, en favorit i repris.
Frölunda HC > Sv: Mora - Frölunda
JaSa: Henke har nog inget emot att få se Tretiak-tröjan. Han släpper in två mål nämligen. Det spelar dock mindre roll då hans kollega på andra sidan planen tvingas vittja nätet hela sju gånger. 2-7 alltså.
Frölunda HC > Sv: Torsdagens match
JaSa: Experterna tycks ha blivit varma i kläderna och varvar upp inför slutspelet nu. Utmanarna känner flåset i nacken.
Frölunda HC > Sv: Torsdagens match
Sannes: HV kommer inte att orka. De börjar ganska bra, men när Frölunda får ett par snabba mål så faller de ihop som ett korthus. Frölunda drar lätt ifrån och vinner till slut med klara 9-1, sedan Olausson tröstmålat en bit in i tredje.
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Luleå
Danne_l: Det hade varit intressant med Ledin i laget. Men om nu lockouten håller i sig kan jag inte se att han skulle platsa.
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Luleå
millis: Ditt resultat funkade utmärkt idag, helt klart. Utmanarna rycker ifrån, igen.......
Föregående · 15 · Nästa

.... Men sen börjar det roliga på fredag och då j****r!!!!!