Historik
Föregående · 10 · Nästa
Timrå IK > Sv: Skellefteå-Timrå IK
7 min: Puck över sarg, när "Sundsvalls-formationen" satte press på AIK. Hadelöv styrde över ett enkelt skott.
Timrå IK > Sv: Skellefteå-Timrå IK
fighter: Typ. Dock verkar vi ha fått ett övertag nu i andra, spelar på högre tempo nu mot i första!
Timrå IK > Sv: Skellefteå-Timrå IK
Kevin O Shea: 18.36 3-0 Niko Dimitrakos, utan assist. En underbar dribbling på offensiva blå, dessutom en snygg fint på Johan Backlund.
Timrå IK > Sv: Skellefteå-Timrå IK
11.01 1-0 Mathias Månsson (Brad Moran, Erik Andersson). En retur som Månsson slog in i öppen kasse.
Timrå IK > Sv: Skellefteå-Timrå IK
Kevin O Shea: norran.se/sport/article165119.ece där går det att följa matchen iaf.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
8.53 Friläge för Brad Moran i boxplay, men Johan Backlund i Timråmålet räddar.
Timrå IK > Sv: Clas Ohlson Cup
Cartman: I morgon väntar Leksand. Då vilar Anton Axelsson och Thomas Skogs, samtidigt som Fredrik Hynning och Jonathan Hedström åter är i spel.... Detta går att läsa i Dagbladet... Men ändå spelar inte Jonte
Timrå IK > Sv: Clas Ohlson Cup
Cartman: Han är ju inte med som du ser.. Antagligen vilar eller någon ev. skada, vad fan vet jag :S
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Såg en text på en gammal hockeyklubba nyss.. Hade en text med Klubb nisse VM på.. Någon som vet något om en sådan?
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Sune: En spelare som står under kontrakt dessutom, så nog inget rykte
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
mikenomad: Haha. Om du läser min press så ser du att jag tycker att detta är en dagis sida, sen att de finnns x antal som verkligen lever upp till det kan inte jag rå för :)
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Per HApps: Jag kan se de komiska, helst allt **** som du brukar skriva
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Cartman: Där våran egen Johan Backlund tydligen är andremålvakt för icebreakers
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Modoante: Åh då ska de vara helt dött ändå?? Man kan ju skriva ändå om allt annat som rör hockey....
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Icing-Ove: Fasen vad trevligt, om hockeyn är död så slipper vi er nästa år då ;) fyra landslagscentrar??? är väl bara en som brukar ställa upp, resten fjantar sig hemma i tv soffan och äter chips ;)
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Icing-Ove: Känns som att ni alla modoiter skriver mer här en i eran egen gästbok. Är hockeyn helt död där uppe ?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Cartman: Berätta dig fram då? Om du nu verkligen vet vill säga......
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Cartman: Vart då någonstans? Bör ju vara att bara gå in på hemsidan och sedan souvenirer men så är inte fallet :S
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
General_Moisio: Jag länkar åt dig, du får ladda ner den och sedan kolla :)
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Wayne Gresky: Kan inte hitta att någon har gjort detta så jag länkar så alla kan se hur mycke poäng han har gjort under sin karriär hittils!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
qslig: Tar jag i ?? Om ni nu är bland dom 5 bästa i Europa så bör man vinna Elitserien varje år, Gör ni det? NEJ! Går ni ens till semi eller final varje år? NEJ! Hur kan man då vara topp 5 i Europa sett från en spelare? Jag fattar inte!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Inget oväntat kom när Riku presenterades hos Frölunda. Han anser själv att Frölunda är ett av Europas 5 bästa lag! Men tjena! Kanske kan bli med Riku och kompani nu, men FAN INTE ANNARS!
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Snoop: Frågan är dock om han klarar av omställningen till att kunna spela i ES!
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Tvåtalla Många? du visar oss en. Åh ja dom har inte heller gångavstånd till centrum, men då bör du tänka på, Färjestad hade mycke publik men har tappat mycket dom senaste säsongerna, mycke på grund av att deras lag inte går som det oftast gör!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zäta har fått fly sitt hem, dock hemma igen, se länk så fattar ni :)
Föregående · 10 · Nästa