Historik
Föregående · 9 · Nästa
Matchtips > Sv: Extra matcher 6/10 och 7/10
Linköpings HC - Luleå HF 4-1
Djurgårdens IF - Timrå IK 2-4
Djurgårdens IF - Timrå IK 2-4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-10-04
Tikinmyheart: Hockeyligan brukar ofta vara den som stämmer.....
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2008-10-04
Tikinmyheart: Dessa står dock på hockeyligan:
Domare: Mikael Lindqvist
Fredrik Carlman, Robert Larsson
Domare: Mikael Lindqvist
Fredrik Carlman, Robert Larsson
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2008-09-27
Kanske dax att byta lag namn, skrota Timrå Ik och kör med Skadelaget IK istället!
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Visst börjar vi växa ur E.On men flytta till Sundsvall hamn, äre lösningen? Visst alla vet vart en ny hall skulle ligga.... Vart ska alla som tar bilen parkera då? Taket på hallen? Finns ingen yta i dagens läge till det
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bara att buga och bocka för att HS har blivit så pass mycke bättre än förrut.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Seriepremiär 2008-2009
NordaBoy: Ja vårat BP har inte varit något fel på hittils... Måste ju ni ha upplevt under SCA cupen ;)
MoDo Hockey > Sv: Seriepremiär 2008-2009
NordaBoy: Ja lika bra du blir rädd. Jag vill då inte vara någon Modospelare längre fram och åka på en riktigt fettackling ;)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Cartman: Lär ju vara för att det inte finns något internet i hallen
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Betala 2 gånger för hockey? Nej tack.. Dom ska ju trots allt ta betalt för att man ska åka över bron...
Timrå IK > Sv: Säsongstips 08/09
1. Frölunda
2. Linköping
3. Hv71
4. Färjestad
5. Timrå IK
6. MoDo
7. Södertälje
8. Djurgården
-------
9. Skellefteå
10. Rögle
-------
11. Luleå
12. Brynäs
2. Linköping
3. Hv71
4. Färjestad
5. Timrå IK
6. MoDo
7. Södertälje
8. Djurgården
-------
9. Skellefteå
10. Rögle
-------
11. Luleå
12. Brynäs
Svenska Hockeyligan > Sv: Hur slutar ES-08-09?
1. Frölunda
2. Linköping
3. Hv71
4. Färjestad
5. Timrå IK
6. MoDo
7. Södertälje
8. Djurgården
-------
9. Skellefteå
10. Rögle
-------
11. Luleå
12. Brynäs
2. Linköping
3. Hv71
4. Färjestad
5. Timrå IK
6. MoDo
7. Södertälje
8. Djurgården
-------
9. Skellefteå
10. Rögle
-------
11. Luleå
12. Brynäs
IF Sundsvall Hockey > Sv: Sca Cupen 2008
Jag är så imponerad över att ni är bäst i stan, ni slås ju med lag som Kovland och Njurunda som ligger i samma kommun... Finns ett lag i Timrå kommun och där kommer vi alltid förvbli bäst!
+ 1
Timrå IK > Sv: SCA-Cupen 2008
Cartman: Exakt... Sen kan man låta dom stå och skrika " vi är bäst i stan" för annat vore illa :/ Vi spelar i Timrå vi :) Där är och förblir vi bäst!
Timrå IK > Sv: SCA-Cupen 2008
Att Sundsvall fans står och kör hata ramsor mot oss osv bryr mig ingenting...
Senaste åren har vi bara totalt ignorerat mot allt och bara klappat händerna mot dom... MEN idag så får några "trevliga" människor för sig att börja skrika tattare osv.... Håller ni inte högre klass än så? Varför gnälla? Låt dom små få vinna, VI VANN CUPEN! Ja jag vet hur viktig en seger är, men just idag känns den inte ens tung.....
Senaste åren har vi bara totalt ignorerat mot allt och bara klappat händerna mot dom... MEN idag så får några "trevliga" människor för sig att börja skrika tattare osv.... Håller ni inte högre klass än så? Varför gnälla? Låt dom små få vinna, VI VANN CUPEN! Ja jag vet hur viktig en seger är, men just idag känns den inte ens tung.....
Timrå IK > Sv: SCA-Cupen 2008
Cartman: Har personligen träffat Pärssinen idag. Men valde att inte nämna något om det för honom
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
T T: De där e positivt, dock ska man inte bli förvånad om så inte blir.. Skulle då inte jag bli i alla fall
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Cartman: Säger vad jag tycker. Gäller att stå på sig om det man tycker bara.
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Per HApps: Köerna lär knappast försvinna i en ny arena, dom kommer du aldrig få bort.
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Snoop: Det enda problemet med dagens plats för att spela hockey på är efter matcherna. Vi har inte slutsålt varje match så det känns onödigt att bygga nytt och flytta.
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Per HApps: Spendera 2 timmar på något som inte lär bli verklighet.
Timrå IK > Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Per HApps: Men snälla.... Sitter du bara med sånt på dagarna/kvällarna ?
Föregående · 9 · Nästa
Länkar!