mattias - 74

30857 inlägg · 47922 besäkare

Historik

· 118 ·
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
BlackBay:

Ja den var sjukt bra

Den konserten sjöng Dickinson bättre än någonsin

Likadant på låten remeber tomorrow när han håller ut tonerna så fruktansvärt bra

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Haha 😂😂😂

Ja den som inte gillar Thåström skall doppas i tjära och fjädrar 😉🤘

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Svårt för en del och uppskatta bra musik 😉

Uppväxt med maiden och konserten på Ullevi 2005 var magisk då de bara körde låtar från de 4 första skivorna

Hela konserten finns fö på youtube

alla får lyssna på vad de vill såklart men maiden lyssnar jag på varje dag

Bästa skivan enligt mig är seventh son från 1988 en otroligt jämn skiva med bara bra låtar, bästa låten live är utan tvekan Hallowed Be Thy Name, sjukt drag på den låten

Själv har jag svårt för volbeat, ett danskt rockabilly band som headlinar hårdrocksfestivaler. Nej tack 😂😂😂

Någon nämnde in flames, ett helt fantastiskt liveband som jag sett 3 gånger

Bästa jag sett är dock Rage Against The Machine på Roskilde festivalen 1994

Helt sjukt bra

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zäta75:

Sett Metallica 5 gånger och Maiden 11

Bästa musiken som finns.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

Så bra

Inte lätt att uppskatta bra musik 😉

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:

Det är ju trots allt lördag och då passar det med kvinnlig growling 🤘🤘

m.youtube.com/watch?v=p5etfIwlRbg

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:

Dalarna är fint, du borde flytta hit och få njuta av Sveriges vackraste landskap 💙☺️

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Här är dock favoriten från plattan utan tvekan

Fick höra den live på stadion 2007 🤘🤘🤘

youtu.be/IYaRQKF0mpk

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:

Dom bjuder på torsk 😇

Förlåt men var öppet mål 😉

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
BlackBay:

En av de bästa hårdrocksplattor som gjorts och framförallt den bästa 1986 utan tvekan

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
kexxet:

Tror det är större chans att ni får hem Silfverberg, hans kontrakt går ut 23 / 24 och då är han 34, hans senaste 2 säsonger i Anaheim har varit sådär tycker jag.

Men jag skriver bara vad jag tror

Är det någon av Brynäsarna som vänder hem tror jag Jakob ligger bäst till.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pasman:

Bäckström har kontrakt till 24/25 dvs 3 säsonger till.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jonasson:

Toronto fortsätter i gamla synder genom att lägga höga löner på forwards istället för att försöka få in 1 eller ett par backar och försöka trejda bort ett par forwards

Så länge man lägger nästan halva sin lönebudet på 4 forwards ” Matthews marner Nylander och tavares ” så vinner man inte stanley cup

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
dempa:

Tror det handlar om att han vill närmare sina rötter " Philadelphia " som dessutom ville ha honom men hade inte råd med kontraktet

eller så har det skurit sig med tränaren. Han får ju dessutom en liten mindre lön.

Han kommer självfallet höja laget rejält, Laine får en ny lekkamrat om han nu stannar, 2 riktigt dyra kontrakt på dessa herrar

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Lawrence Pilut till Buffalo

Trodde han skulle hamna i Europa


Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson:

Blir kul och se om Laine stannar i Columbus nu när Gaudreu gått dit

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson:

Halak är klar som backup till Shesterkin i Rangers

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
” Rangers have signed Jaroslav Halak to a one year deal to back up Igor ”

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9873}:

Snackas om att Bemström är mer eller mindre klar också men det tar jag med en rejäl kaffekopp med salt ;)

Leksands IF > Sv: Silly season
Saltmasen:

Bra värvning på förhand, nu väntar jag bara på Bemström.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Tror det är fram till seriestarten

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl:

Ja de ser bra ut för framtiden, 2 - 3 år så kan de vinna

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl:

Jag hoppas Dahlen spelar i Timrå i höst annars tror jag mycket på Detroit eller Kings samt NJ som skulle passa honom om det mot all förmodan skulle bli NHL då dessa lag är inne i en generationsväxling med mycket unga talanger


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9873}:

Johan Larsson till Pens

Jesper Frödén till Kraken
Magnus Hellberg till Kraken
Oscar Dansk till Flames

Obs såg nu att jag var 2a på bollen ;)

Färjestads BK > Sv: Det elfte Guldet
Svanru:

Hildeby till Toronto

Rolig för honom, han är bra

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Johansson 1 år med Caps

Brynäs IF > Sv: Saku??
Kimpa :

Koivu? ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:

innebär nog att Laine inte stannar i CBJ

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}:

haha förstår att du vill va leksing ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:

Problemet med Calgary är som med Toronto att de har för mycket utgifter på forwards och har en sämre backsida. De gjorde bort sig när de gjorde sig av med Giordano till Seattle, Toronto borde se över ifall man vill trejda bort marner eller nylander mot 2 - 3 spelare och lite draftval, tavares och matthews rör man inte.

Tror Toronto lägger ungefär halva sin lönebudget på 4 forwards, det håller såklart inte

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9873}:

Kan stämma men frågan är varför JG skall till ett lag som är så långt ifrån att vinna cupen, 2 - 3 år så kanske de är med i racet

Carolina kommer mer och mer närmare en titel i och med att de värvade Burns. de spelar enligt mig en riktigt rolig hockey

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:

Ingen koll men ryktas om förlängning annars blir det nog vilken klubb som helst

Tampa skrev ett nytt 8 års kontrakt med cirelli, en av deras absolut viktigaste spelare som får för lite utrymme

Patrick kane är nära rangers

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:

Burakovsky till Seattle -5års-5M.
Manninen signar med Vegas
Perron till Red Wings - 2 års kontrakt. Först Copp och nu Perron. detroit har något stort på gång
Lindblom till Sharks.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9682}:

Och Dalarna är vackrast i Sverige, Faaaan vad bra vi är ;)

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jonathan Dahlens tidigare lagkamrat Brent Burns trejdas till Carolina, undrar om Sharks är på väg att bygga om helt.

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
jens_88:

Brent Burns och Lane Pederson till Canes för Steven Lorentz, Eetu Makiniemi och tredje runda 2023. Sharks retainar 33 procent av Burns kontrakt.

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
{8179}:

Claude Giroux till Ottawa

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:

Hv värvar tillbaks Tedenby, bra värvning av dom

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly:

Tedenby tillbaks till HV

Den såg jag inte komma

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}:

Tycker det är synd att ni spelar i allsvenskan, det är inte lika lätt att knyta till sig bra spelare då men jag hoppas ni hittar spelare som passar in i lagbygget

Kommer hålla extra koll på Berg under kommande säsong, han kommer bli en publikfavorit

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}:

Sjukt att Giroux har sådan lön vid 34 års ålder

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9682}:

Alex De brincat, eller Johnny Gaudreu kanske vill flytta till övik? 😉

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
The Edmonton Oilers have re-signed forward Evander Kane to a 4 year deal worth $20.5 million ($5.125 mil AAV).

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik:

Jag hävdar att han är för bra för SHL jag tror och hoppas för hans skull att han får chansen i NHL igen, Detroit eller LA skulle passa honom perfekt eller NJ som också är inne i en Generationsväxling och dessa lag har något riktigt stort på gång


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:

Flyers vill nog bli som på 70 talet

De måste tuffa till sig, de har varit alldeles för mjäkiga i många år och fansen vill att de tuffar till sig

Lindblom kommer nog ta chansen när han får den

Hoppas på SHL

Vore roligt och se honom i Brynäs

Starkt att han överlevt cancern

FUCK cancer

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Tarasov:

Malkin är inte önskvärd i rangers

” The New York rangers have no interest in signing free agent Evgeni Malkin.

Teams who do have interest:
Washington Capitals
La Kings
Florida Panthers ”

Hamnar han i Florida blir det nog deras viktigaste värvning i klubbens historia

Panthers känns redan rätt solida men med malkin i laget blir de absolut en contender till bucklan

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Tarasov:

” Patrick Kane will put in a trade request on Wednesday when free agency is underway per Chicago radio insider.

His top team was reported to be the New York Rangers.”

· 118 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu ONLINE

Från Uppsala