mattias - 74

30857 inlägg · 47923 besäkare

Historik

· 119 ·
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DenRöda:

Kom väl inte som någon direkt överraskning tyvärr

Hårda bud på andra sidan pölen

Hoppas att Jonathan hamnar någonstans där han kan fortsätta utvecklas

Mycket hockey i den grabben

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag säger som Birgit Friggebo, vi sjunger we shall overcome och blir vänner ;)

Dags och snacka hockey? ;)

Jag avskyr ordet Hen och använder det aldrig, vill man diskutera det med mig kan man ta det på bubblor ;)

Övrig sport > Sv: Tennis
Skönt att Djokovic inte lät sig påverka av gnällspiken Kyrgios och vann finalen.

totalt 21 GS nu av Serben.

Övrig sport > Sv: Tennis
Dags för Wimbledon final mellan Djokovic och Kyrgios.

Synd att Nadal bröt pga skada annars hade vi haft en drömfinal igen, tror dock Novak löser detta med 3 - 1 i set.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Synct:

Kanske kommer 1 säsong och vinner poängligan och sen åker över igen? Svårt och bedöma Dahlen efter 1 säsong i NHL han har ju potential och bli riktigt bra.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9839}:

Tror chansen är stor att han spelar i Timrå

Han vill ju spela och jag tror han gör vad som helst för att komma hem igen

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik:

Ok tack trodde det rörde sig om Engblom när du skrev att de var den bästa ;)

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik:

Vart hart du läst det?

Fotboll > Sv: Diverse
{297}:

HAHA typ

Pratar alla sådär drygt i Skellefteå? ;)

Fotboll > Sv: Diverse
Duger denna tråden för Dam EM eller? Hur är intresset här inne för Damfotboll? Jag blir bara trött på Hanna Marklunds dialekt ;)


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles:

Wright rasade till nummer 4, han var storfavorit att gå som nummer 1 väldigt länge.

Kul med 2 slovaker som nummer 1 och 2.

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
2 slovaker som nummer 1 och 2 i draften, Wright rasade till nummer 4, första 2 svenskar som nummer 15 och 16, Bischel gick som nummer 18 till Dallas.

Här är listan.

Leksands IF > Sv: Silly season
Saltmasen:

Jag hoppas han går i första rundan men jag tror han kan gå i 2a också, finns många bra konkurrenter bland backarna men att Wright och Slafkovsky går först råder det ingen tvekan om

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
luckyluke:

va bra

Tack

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Trodde Viaplay skulle sända men ser inte ut som det.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Tack skall ladda ner den. Tror och hoppas att Slovaken går som nummer 1.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Någon som vet vilken kanal som visar NHL Draften natten mot Fredag?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:

Verkar som om Mike grier tar över rollen som GM i sharks enligt Kevin Weeks

Källa spittin Chiclets


NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
jonsson:

” The Nashville Predators have acquired defenceman Ryan McDonagh from the Tampa Bay Lightning in exchange for defenceman Philippe Myers and forward Grant Mismash.”

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
josha840:

Såklart, hjärnsläpp ;)




Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9839}:

Ja dom är under uppbyggnad såklart

Tror Islanders kings eller Detroit vinner inom 3 år

De har en fantastisk bra utveckling med unges bra spelare

Jag är glad att Landeskog äntligen fick vinna bucklan

Cale makar är det sjukaste jag sett denna säsong

Herregud vad bra han varit

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:

Foppa hyllar Landeskog

Med all rätt, jösses så viktig han varit för Colorado i många många år, unnar Gabriel denna buckla så mycket

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DenRöda:

Sharks mest namnkunniga spelare är ju till åren kommen, Burns 37, Couture 33, Erik Karlsson 32, Vlasic 35 m.fl

Sharks problem denna säsongen har ju varit målvaktsspelet då Jones gick till Flyers och nu är det 2 stycken relativt orutinerade målvakter som står samt reimer 34 som är bäst av de 3 som dessutom stått majoriteten av matcherna för sharks , säger inte att Sharks hade nått slutspel med Jones i målet men han är enligt mig bättre än både Hill och Kähkönen

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Zäta75:

Har du möjligtvis hela listan och skicka på pm?


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv:

Jag hoppas även trummor inte tillåts, tycker också det är ett jävla ofog, man kan skapa bra stämning utan trummor, låter bara illa ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nisse på Mon or:

Goda nyheter

” Frölunda slopar klapporna kommande säsong, det skriver klubben på deras hemsida ”

Bra där

Hittade på någon facebooksida så hoppas det stämmer haha så det inte är något skämt.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif:

Ja det skall bli spännande och se vart han hamnar men det finns nog mer och ge där tror jag, tror inte han är slut öht även om han är till åren kommen. Dessutom hade han sänkt sina lönekrav rejält men fått nobben ändå så man undrar ju vad han hade tjänat om han skrivit på för VF

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Loui Eriksson nobbades av Frölunda, vart tror vi han hamnar? Hans rutin är ovärderlig. Skulle gärna se honom i Leksand som en slags pappa i laget för de yngre, vad säger ni? Skulle ni vilja ha honom i Brynäs?

Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Håkkybåkky:

Ohotade på sista platsen med
Jösses vad kasst det ser ut på förhand

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9873}:

Nattens bästa Tweet? 😂😂😂

” Everyone thati thougjt i was a liability in the playoffs can kiss my ass ”

Nazem Kadri 😁

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hemma från midsommarfirande, nu är det NHL och hoppas Landeskog får lyfta bucklan

Det är han värd

Strax nedsläpp på tv 10

Hoppas alla haft en fin midsommar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vill önska alla Brynäsare och alla som läser här inne en trevlig midsommar

Imorgon blir det kubb öl grillning och lite lantliv i Dalarna.

Väl mött i höst

// Mattias

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa:

Colorado fullkomligen kör över Tampa i förlängningen, fullt rättvist att de får vinna.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa:

Ja det är spännande minst sagt, jag tror Colorado vinner i OT, tippar att våran svensk Gabriel Landeskog avgör.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dansken 29:

Japp Hedman gjorde precis 2 - 1 på en backhand, bra match och betydligt bättre insats från Colorado hittills än den senast.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
På fredag är det Midsommar och då passar denna låten

Mer sommar än såhär blir det inte

www.youtube.com/watch?v=nqjJWzqvVPs

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
henkeiskogen:

Makar hyllar Hedman

Rätt vinnare såklart men respekt att hylla Hedman mitt i en pågående stanley cup final

Respekt 🤘🤘

Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
Charliejfz:

Bra jobbat, och Leksand fick 6 spelare till NHL, helt makalöst obegripligt


Brynäs IF > Sv: Tabell 22-23
Davey85:

tycker Brynäs är svårbedömda Kan bli allt mellan 6-12 många lag som är svårbedömda hade lika gärna haft Leksand 12 med då truppen är långt ifrån klar

Jag återkommer med ett nytt tips när serien startar och som sagt kommer den inte se ut såhär

Brynäs IF > Sv: Tabell 22-23
Zappaholic:

" Tyvärr har du Leksand för högt. Det blir kval. "

Det är väl snarare vad du hoppas på tror jag? Brynäs kan lika gärna komma 7 - 8 som 12, det är bara ett tips och jag vet som du vill inte att Brynäs skall åka ur men man måste ju tippa alla lag någonstans. Jag gör en ny lista innan seriestarten.

Den kommer inte se ut såhär.

Brynäs IF > Sv: Tabell 22-23
Blå grottan:

Jag har aldrig sniffat lim, aldrig tagit droger öht, gör bara en lista som jag tror den slutar, det måste jag få göra. Nog kan du bemöta mitt inlägg bättre än sådär? ;)

Vad tror du Leksand och Brynäs slutar?

Ha en fin dag.

Brynäs IF > Sv: Tabell 22-23
1. Luleå
2. Skellefteå
3. Rögle
4. Frölunda
5. Växjö
6. Linköping
7. Hv71
8. Färjestad
9. Timrå
10. Leksand
11. Oskarshamn
12. Brynäs
13. Örebro
14. Malmö

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:

Innebandy är underskattat, jag har spelat mot Mika Kohonen på en skolgård i Uppsala när vi jobbade på samma skola en sommar, jag fick knappt låna bollen trots jag spelat i div 3 dalarna

haha

· 119 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Uppsala