Historik
Föregående · 119 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag säger som Birgit Friggebo, vi sjunger we shall overcome och blir vänner ;)
Dags och snacka hockey? ;)
Jag avskyr ordet Hen och använder det aldrig, vill man diskutera det med mig kan man ta det på bubblor ;)
Dags och snacka hockey? ;)
Jag avskyr ordet Hen och använder det aldrig, vill man diskutera det med mig kan man ta det på bubblor ;)
+ 11
Övrig sport > Sv: Tennis
Skönt att Djokovic inte lät sig påverka av gnällspiken Kyrgios och vann finalen.
totalt 21 GS nu av Serben.
totalt 21 GS nu av Serben.
Övrig sport > Sv: Tennis
Dags för Wimbledon final mellan Djokovic och Kyrgios.
Synd att Nadal bröt pga skada annars hade vi haft en drömfinal igen, tror dock Novak löser detta med 3 - 1 i set.
Synd att Nadal bröt pga skada annars hade vi haft en drömfinal igen, tror dock Novak löser detta med 3 - 1 i set.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Synct:
Kanske kommer 1 säsong och vinner poängligan och sen åker över igen? Svårt och bedöma Dahlen efter 1 säsong i NHL han har ju potential och bli riktigt bra.
Kanske kommer 1 säsong och vinner poängligan och sen åker över igen? Svårt och bedöma Dahlen efter 1 säsong i NHL han har ju potential och bli riktigt bra.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9839}:
Tror chansen är stor att han spelar i Timrå
Han vill ju spela och jag tror han gör vad som helst för att komma hem igen
Tror chansen är stor att han spelar i Timrå
Han vill ju spela och jag tror han gör vad som helst för att komma hem igen
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles:
Wright rasade till nummer 4, han var storfavorit att gå som nummer 1 väldigt länge.
Kul med 2 slovaker som nummer 1 och 2.
Wright rasade till nummer 4, han var storfavorit att gå som nummer 1 väldigt länge.
Kul med 2 slovaker som nummer 1 och 2.
Länkar:
NHL Draft picks 2022: Results, grades, complete list of selections from Round 1 | Sporting News
NHL Draft picks 2022: Results, grades, complete list of selections from Round 1 | Sporting News
+ 2
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
2 slovaker som nummer 1 och 2 i draften, Wright rasade till nummer 4, första 2 svenskar som nummer 15 och 16, Bischel gick som nummer 18 till Dallas.
Här är listan.
Här är listan.
Länkar:
NHL Draft picks 2022: Results, grades, complete list of selections from Round 1 | Sporting News
NHL Draft picks 2022: Results, grades, complete list of selections from Round 1 | Sporting News
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
Saltmasen:
Jag hoppas han går i första rundan men jag tror han kan gå i 2a också, finns många bra konkurrenter bland backarna men att Wright och Slafkovsky går först råder det ingen tvekan om
Jag hoppas han går i första rundan men jag tror han kan gå i 2a också, finns många bra konkurrenter bland backarna men att Wright och Slafkovsky går först råder det ingen tvekan om
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Tack skall ladda ner den. Tror och hoppas att Slovaken går som nummer 1.
Tack skall ladda ner den. Tror och hoppas att Slovaken går som nummer 1.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Någon som vet vilken kanal som visar NHL Draften natten mot Fredag?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Verkar som om Mike grier tar över rollen som GM i sharks enligt Kevin Weeks
Källa spittin Chiclets
Verkar som om Mike grier tar över rollen som GM i sharks enligt Kevin Weeks
Källa spittin Chiclets
+ 3
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
jonsson:
” The Nashville Predators have acquired defenceman Ryan McDonagh from the Tampa Bay Lightning in exchange for defenceman Philippe Myers and forward Grant Mismash.”
” The Nashville Predators have acquired defenceman Ryan McDonagh from the Tampa Bay Lightning in exchange for defenceman Philippe Myers and forward Grant Mismash.”
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9839}:
Ja dom är under uppbyggnad såklart
Tror Islanders kings eller Detroit vinner inom 3 år
De har en fantastisk bra utveckling med unges bra spelare
Jag är glad att Landeskog äntligen fick vinna bucklan
Cale makar är det sjukaste jag sett denna säsong
Herregud vad bra han varit
Ja dom är under uppbyggnad såklart
Tror Islanders kings eller Detroit vinner inom 3 år
De har en fantastisk bra utveckling med unges bra spelare
Jag är glad att Landeskog äntligen fick vinna bucklan
Cale makar är det sjukaste jag sett denna säsong
Herregud vad bra han varit
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Foppa hyllar Landeskog
Med all rätt, jösses så viktig han varit för Colorado i många många år, unnar Gabriel denna buckla så mycket
Foppa hyllar Landeskog
Med all rätt, jösses så viktig han varit för Colorado i många många år, unnar Gabriel denna buckla så mycket
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DenRöda:
Sharks mest namnkunniga spelare är ju till åren kommen, Burns 37, Couture 33, Erik Karlsson 32, Vlasic 35 m.fl
Sharks problem denna säsongen har ju varit målvaktsspelet då Jones gick till Flyers och nu är det 2 stycken relativt orutinerade målvakter som står samt reimer 34 som är bäst av de 3 som dessutom stått majoriteten av matcherna för sharks , säger inte att Sharks hade nått slutspel med Jones i målet men han är enligt mig bättre än både Hill och Kähkönen
Sharks mest namnkunniga spelare är ju till åren kommen, Burns 37, Couture 33, Erik Karlsson 32, Vlasic 35 m.fl
Sharks problem denna säsongen har ju varit målvaktsspelet då Jones gick till Flyers och nu är det 2 stycken relativt orutinerade målvakter som står samt reimer 34 som är bäst av de 3 som dessutom stått majoriteten av matcherna för sharks , säger inte att Sharks hade nått slutspel med Jones i målet men han är enligt mig bättre än både Hill och Kähkönen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv:
Jag hoppas även trummor inte tillåts, tycker också det är ett jävla ofog, man kan skapa bra stämning utan trummor, låter bara illa ;)
Jag hoppas även trummor inte tillåts, tycker också det är ett jävla ofog, man kan skapa bra stämning utan trummor, låter bara illa ;)
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nisse på Mon or:
Goda nyheter
” Frölunda slopar klapporna kommande säsong, det skriver klubben på deras hemsida ”
Bra där
Hittade på någon facebooksida så hoppas det stämmer haha så det inte är något skämt.
Goda nyheter
” Frölunda slopar klapporna kommande säsong, det skriver klubben på deras hemsida ”
Bra där
Hittade på någon facebooksida så hoppas det stämmer haha så det inte är något skämt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif:
Ja det skall bli spännande och se vart han hamnar men det finns nog mer och ge där tror jag, tror inte han är slut öht även om han är till åren kommen. Dessutom hade han sänkt sina lönekrav rejält men fått nobben ändå så man undrar ju vad han hade tjänat om han skrivit på för VF
Ja det skall bli spännande och se vart han hamnar men det finns nog mer och ge där tror jag, tror inte han är slut öht även om han är till åren kommen. Dessutom hade han sänkt sina lönekrav rejält men fått nobben ändå så man undrar ju vad han hade tjänat om han skrivit på för VF
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Loui Eriksson nobbades av Frölunda, vart tror vi han hamnar? Hans rutin är ovärderlig. Skulle gärna se honom i Leksand som en slags pappa i laget för de yngre, vad säger ni? Skulle ni vilja ha honom i Brynäs?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9873}:
Nattens bästa Tweet? 😂😂😂
” Everyone thati thougjt i was a liability in the playoffs can kiss my ass ”
Nazem Kadri 😁
Nattens bästa Tweet? 😂😂😂
” Everyone thati thougjt i was a liability in the playoffs can kiss my ass ”
Nazem Kadri 😁
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hemma från midsommarfirande, nu är det NHL och hoppas Landeskog får lyfta bucklan
Det är han värd
Strax nedsläpp på tv 10
Hoppas alla haft en fin midsommar
Det är han värd
Strax nedsläpp på tv 10
Hoppas alla haft en fin midsommar
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vill önska alla Brynäsare och alla som läser här inne en trevlig midsommar
Imorgon blir det kubb öl grillning och lite lantliv i Dalarna.
Väl mött i höst
// Mattias
Imorgon blir det kubb öl grillning och lite lantliv i Dalarna.
Väl mött i höst
// Mattias
+ 24
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa:
Ja det är spännande minst sagt, jag tror Colorado vinner i OT, tippar att våran svensk Gabriel Landeskog avgör.
Ja det är spännande minst sagt, jag tror Colorado vinner i OT, tippar att våran svensk Gabriel Landeskog avgör.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dansken 29:
Japp Hedman gjorde precis 2 - 1 på en backhand, bra match och betydligt bättre insats från Colorado hittills än den senast.
Japp Hedman gjorde precis 2 - 1 på en backhand, bra match och betydligt bättre insats från Colorado hittills än den senast.
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
På fredag är det Midsommar och då passar denna låten
Mer sommar än såhär blir det inte
www.youtube.com/watch?v=nqjJWzqvVPs
Mer sommar än såhär blir det inte
www.youtube.com/watch?v=nqjJWzqvVPs
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
henkeiskogen:
Makar hyllar Hedman
Rätt vinnare såklart men respekt att hylla Hedman mitt i en pågående stanley cup final
Respekt 🤘🤘
Makar hyllar Hedman
Rätt vinnare såklart men respekt att hylla Hedman mitt i en pågående stanley cup final
Respekt 🤘🤘
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsong 2022-23
+ 1
Brynäs IF > Sv: Tabell 22-23
Davey85:
tycker Brynäs är svårbedömda Kan bli allt mellan 6-12 många lag som är svårbedömda hade lika gärna haft Leksand 12 med då truppen är långt ifrån klar
Jag återkommer med ett nytt tips när serien startar och som sagt kommer den inte se ut såhär
tycker Brynäs är svårbedömda Kan bli allt mellan 6-12 många lag som är svårbedömda hade lika gärna haft Leksand 12 med då truppen är långt ifrån klar
Jag återkommer med ett nytt tips när serien startar och som sagt kommer den inte se ut såhär
+ 3
Brynäs IF > Sv: Tabell 22-23
Zappaholic:
" Tyvärr har du Leksand för högt. Det blir kval. "
Det är väl snarare vad du hoppas på tror jag? Brynäs kan lika gärna komma 7 - 8 som 12, det är bara ett tips och jag vet som du vill inte att Brynäs skall åka ur men man måste ju tippa alla lag någonstans. Jag gör en ny lista innan seriestarten.
Den kommer inte se ut såhär.
" Tyvärr har du Leksand för högt. Det blir kval. "
Det är väl snarare vad du hoppas på tror jag? Brynäs kan lika gärna komma 7 - 8 som 12, det är bara ett tips och jag vet som du vill inte att Brynäs skall åka ur men man måste ju tippa alla lag någonstans. Jag gör en ny lista innan seriestarten.
Den kommer inte se ut såhär.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Tabell 22-23
Blå grottan:
Jag har aldrig sniffat lim, aldrig tagit droger öht, gör bara en lista som jag tror den slutar, det måste jag få göra. Nog kan du bemöta mitt inlägg bättre än sådär? ;)
Vad tror du Leksand och Brynäs slutar?
Ha en fin dag.
Jag har aldrig sniffat lim, aldrig tagit droger öht, gör bara en lista som jag tror den slutar, det måste jag få göra. Nog kan du bemöta mitt inlägg bättre än sådär? ;)
Vad tror du Leksand och Brynäs slutar?
Ha en fin dag.
Brynäs IF > Sv: Tabell 22-23
1. Luleå
2. Skellefteå
3. Rögle
4. Frölunda
5. Växjö
6. Linköping
7. Hv71
8. Färjestad
9. Timrå
10. Leksand
11. Oskarshamn
12. Brynäs
13. Örebro
14. Malmö
2. Skellefteå
3. Rögle
4. Frölunda
5. Växjö
6. Linköping
7. Hv71
8. Färjestad
9. Timrå
10. Leksand
11. Oskarshamn
12. Brynäs
13. Örebro
14. Malmö
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Innebandy är underskattat, jag har spelat mot Mika Kohonen på en skolgård i Uppsala när vi jobbade på samma skola en sommar, jag fick knappt låna bollen trots jag spelat i div 3 dalarna
haha
Innebandy är underskattat, jag har spelat mot Mika Kohonen på en skolgård i Uppsala när vi jobbade på samma skola en sommar, jag fick knappt låna bollen trots jag spelat i div 3 dalarna
haha
Länkar:
Mika Kohonen ? Wikipedia
Mika Kohonen ? Wikipedia
+ 3
Föregående · 119 · Nästa

Kom väl inte som någon direkt överraskning tyvärr
Hårda bud på andra sidan pölen
Hoppas att Jonathan hamnar någonstans där han kan fortsätta utvecklas
Mycket hockey i den grabben