Historik
Föregående · 122 · Nästa
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:
alla masar är leksingar innerst inne ;)
Nej men allvarligt han är inte den enda, mando diao, miss li, sator, stonecake, sky high, man är stolt som sagt ;)
alla masar är leksingar innerst inne ;)
Nej men allvarligt han är inte den enda, mando diao, miss li, sator, stonecake, sky high, man är stolt som sagt ;)
Tre Kronor > Sv: Hockey VM 2022
{9037}:
Han är ju kass, jag tror inte ens han skulle lyckas i allsvenskan
Han är ju kass, jag tror inte ens han skulle lyckas i allsvenskan
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Med tanke på allt elände som sker i världen så är detta en passande låt
www.youtube.com/watch?v=XRkuoRD6BqQ
www.youtube.com/watch?v=XRkuoRD6BqQ
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Lider med er, målvakter brukar va det svåraste att hitta eftersom de räknas som kanske den viktigaste utposten i laget. Hoppas ni hittar det ni letar efter
Lider med er, målvakter brukar va det svåraste att hitta eftersom de räknas som kanske den viktigaste utposten i laget. Hoppas ni hittar det ni letar efter
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tänk att Pastrnak spelat i SSK, sjukt det, en fröjd och se, grattis Tjeckien till ett " hyfsat " tillskott ;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spelschemat släppt för kommande säsong.
6 Oktober är första Gävle / Dala derbyt
6 Oktober är första Gävle / Dala derbyt
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Tre Kronor > Sv: Hockey VM 2022
JonteD:
just det jag tippade ju svensk vinst i sudden men annars är det ju ingen som vinner ;)
just det jag tippade ju svensk vinst i sudden men annars är det ju ingen som vinner ;)
+ 3
Tre Kronor > Sv: Hockey VM 2022
+ 2
Tre Kronor > Sv: Hockey VM 2022
JonteD:
Ett underbart spel, tävlade lite i min ungdom" på hobbynivå " , nu är jag inte alls lika bra ;)
Ett underbart spel, tävlade lite i min ungdom" på hobbynivå " , nu är jag inte alls lika bra ;)
MoDo Hockey > Sv: Silly season
puffe:
Videll presenterad av Södertälje
Riktigt bra värvning, tror säkert att han hade anbud från SHL klubbar också
Blir en rolig hockeyallsvenska att följa 😀
Videll presenterad av Södertälje
Riktigt bra värvning, tror säkert att han hade anbud från SHL klubbar också
Blir en rolig hockeyallsvenska att följa 😀
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 4
Tre Kronor > Sv: Hockey VM 2022
{8839}:
skulle tippa 3 -3 men tar 2 - 2 istället och Sverige vinner i förlängning ;)
skulle tippa 3 -3 men tar 2 - 2 istället och Sverige vinner i förlängning ;)
+ 2
Tre Kronor > Sv: Hockey VM 2022
puffe:
Kul och se ett reportage om Kennholt, en bortglömd spelare som har skjutit hårdare än självaste Al MacInnis.
Kul och se ett reportage om Kennholt, en bortglömd spelare som har skjutit hårdare än självaste Al MacInnis.
+ 1
Tre Kronor > Sv: Hockey VM 2022
{8839}:
Skall bli kul och se Heiskanen om han nu spelar, en av NHL:s bästa backar
Skall bli kul och se Heiskanen om han nu spelar, en av NHL:s bästa backar
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Fast i de la rose fall var det ju självklart att han skulle välja FBK då hans mamma var svårt sjuk och han ville va nära henne, nu är hon borta
Förstår hans val helt och hållet
Fast i de la rose fall var det ju självklart att han skulle välja FBK då hans mamma var svårt sjuk och han ville va nära henne, nu är hon borta
Förstår hans val helt och hållet
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Jag hade blivit väldigt överraskad om ni hade fått behålla Sam men det är ju såhär det funkar tyvärr med den sk näringskedjan, är du för bra för allsvenskan så blir det till 99 % SHL.
Vi värvade Lindholm idag, de Skellefteåsupportrar jag känner är inte glada, han var tydligen en personlig favorit när han spelade där, jag är glad att vi fått in en renodlad defensiv back. det var det som saknades förra säsongen då vi släppte in alldeles för mycket mål
Jag hade blivit väldigt överraskad om ni hade fått behålla Sam men det är ju såhär det funkar tyvärr med den sk näringskedjan, är du för bra för allsvenskan så blir det till 99 % SHL.
Vi värvade Lindholm idag, de Skellefteåsupportrar jag känner är inte glada, han var tydligen en personlig favorit när han spelade där, jag är glad att vi fått in en renodlad defensiv back. det var det som saknades förra säsongen då vi släppte in alldeles för mycket mål
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Östman hamnar nog i Västerås, en del andra namn är riktigt intressanta, tror det kommer gå bra för er trots att Vigneault lämnade för HV.
Östman hamnar nog i Västerås, en del andra namn är riktigt intressanta, tror det kommer gå bra för er trots att Vigneault lämnade för HV.
+ 1
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
dempa:
Bjuder på målen från Tampas seger i den första matchen i andra rundan, förarbetet till 1 - 1 målet är hockeygodis
Bjuder på målen från Tampas seger i den första matchen i andra rundan, förarbetet till 1 - 1 målet är hockeygodis
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Luddf:
Tror inte Leksand hamnar 6a med nuvarande trupp, vare sig Lindholm, Hrivik eller Cehlarik har ju presenterats. Jag avvaktar med att tippa till dagen före nedsläpp
Skulle jag tippa nu så hamnar dom 10 - 11 skulle jag tro.
Tror inte Leksand hamnar 6a med nuvarande trupp, vare sig Lindholm, Hrivik eller Cehlarik har ju presenterats. Jag avvaktar med att tippa till dagen före nedsläpp
Skulle jag tippa nu så hamnar dom 10 - 11 skulle jag tro.
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
dempa:
Jag tror faktiskt Blues har stora chanser att slå ut Colorado.
De är byggda för slutspel och den här typen av matcher, Oreily är enligt mig ligans bästa 2 vägsspelare, Colorado lever på sin första kedja samt Makar som jag tycker skall ha stor chans att få Norris Trophy, han har varit fenomenal, förstår att ni modoiter gärna ser Hedman ;)
Jag tror faktiskt Blues har stora chanser att slå ut Colorado.
De är byggda för slutspel och den här typen av matcher, Oreily är enligt mig ligans bästa 2 vägsspelare, Colorado lever på sin första kedja samt Makar som jag tycker skall ha stor chans att få Norris Trophy, han har varit fenomenal, förstår att ni modoiter gärna ser Hedman ;)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
atomragnar:
Andra rundan i slutspelet
Florida - Tampa
Carolina - NY Rangers
Colorado - St Louis
Calgary - Edmonton
Match 1 spelas natten mot Onsdag samt Torsdag
Andra rundan i slutspelet
Florida - Tampa
Carolina - NY Rangers
Colorado - St Louis
Calgary - Edmonton
Match 1 spelas natten mot Onsdag samt Torsdag
+ 2
NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Andra rundan i slutspelet
Florida - Tampa
Carolina - NY Rangers
Colorado - St Louis
Calgary - Edmonton
Match 1 spelas natten mot Onsdag samt Torsdag.
Florida - Tampa
Carolina - NY Rangers
Colorado - St Louis
Calgary - Edmonton
Match 1 spelas natten mot Onsdag samt Torsdag.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan-Erik :
Dackell var iaf ärlig, det är det jag efterlyser. Du kan inte säga att du är skadad när du i själva verket inte är det, rätt larvigt faktiskt. som jag skrev förut, hade laget de representerat varit kvar i NHL hade de självfallet spelat klart
Dackell var iaf ärlig, det är det jag efterlyser. Du kan inte säga att du är skadad när du i själva verket inte är det, rätt larvigt faktiskt. som jag skrev förut, hade laget de representerat varit kvar i NHL hade de självfallet spelat klart
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
Nu laddar vi upp inför matchen mot Tjeckien men en av Australiensarnas bästa låtar
www.youtube.com/watch?v=3tOKYFR4Rzg
Nu laddar vi upp inför matchen mot Tjeckien men en av Australiensarnas bästa låtar
www.youtube.com/watch?v=3tOKYFR4Rzg
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}:
Om jag talar för mig själv så kan jag tycka att många av NHL spelarna som blir tillfrågade borde va lite mer rakryggade och ärliga och tacka ja om de blir tillfrågade oavsett vilket stolpskott som är förbundskapten, att skylla på skada och att de är slitna är ju bara BS, Det måste ju vara alla hockeyspelares dröm att få representera Sverige och sätta på sig den fina blågula tröjan.
Hade deras respektive lag varit kvar i NHL slutspelet hade de spelat kvar, varför inte säga såhär istället, jag vill inte spela VM för jag vill va med familjen, eller jag tycker inte VM är en rolig turnering, spelar hellre OS?
Tror du man får höra nåt sånt någon gång? ;)
Om jag talar för mig själv så kan jag tycka att många av NHL spelarna som blir tillfrågade borde va lite mer rakryggade och ärliga och tacka ja om de blir tillfrågade oavsett vilket stolpskott som är förbundskapten, att skylla på skada och att de är slitna är ju bara BS, Det måste ju vara alla hockeyspelares dröm att få representera Sverige och sätta på sig den fina blågula tröjan.
Hade deras respektive lag varit kvar i NHL slutspelet hade de spelat kvar, varför inte säga såhär istället, jag vill inte spela VM för jag vill va med familjen, eller jag tycker inte VM är en rolig turnering, spelar hellre OS?
Tror du man får höra nåt sånt någon gång? ;)
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Kommer säkert ett nytt tips dagen innan premiären
Då kommer Timrå ligga 1a och Luleå 10 😉
Kommer säkert ett nytt tips dagen innan premiären
Då kommer Timrå ligga 1a och Luleå 10 😉
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
En helt sjuk matchserie, Vaselevsky var skillnaden i natt. Nu blir det derby mot Florida i nästa runda för Tampa.
En helt sjuk matchserie, Vaselevsky var skillnaden i natt. Nu blir det derby mot Florida i nästa runda för Tampa.
+ 1
Fotboll > Sv: FA-cupen/Ligacupen
Snart dags för FA Cup finalen på Wembley mellan Chelsea - Liverpool.
Förlorar Chelsea ikväll blir dom den första klubben att förlora 3 raka FA Cup finaler.
Vinner Liverpool tar dom sin 2a titel för säsongen.
Nu kör vi. YNWA ;)
Förlorar Chelsea ikväll blir dom den första klubben att förlora 3 raka FA Cup finaler.
Vinner Liverpool tar dom sin 2a titel för säsongen.
Nu kör vi. YNWA ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nyb:
Riktigt bra Silly av er hittills på papperet, hoppas det funkar på isen också. Ser riktigt lovande ut
Riktigt bra Silly av er hittills på papperet, hoppas det funkar på isen också. Ser riktigt lovande ut
+ 7
Tre Kronor > Hockey VM 2022
Dags för en VM tråd.
Först ut nu klockan 1520 är Frankrike - Slovakien och USA - Lettland.
19:20 är det Finland - Norge och Tyskland - Kanada
Sverige spelar sin premiär imorgon klockan 11:20 mot Österrike
Först ut nu klockan 1520 är Frankrike - Slovakien och USA - Lettland.
19:20 är det Finland - Norge och Tyskland - Kanada
Sverige spelar sin premiär imorgon klockan 11:20 mot Österrike
+ 2
Föregående · 122 · Nästa

Som oilers supporter är man såklart väldigt missnöjd efter de släppt in " 9 " mål natten mot igår, har efterlyst en stabil förstamålis länge men med koskinen som är sämre än Smith och Smith är 40 vilket säger det mesta så hoppas jag de trejdar bort ett par spelare och får lite höga draftval så de kan förstärka målvaktssidan samt försvaret, jag tippar på att Nugent Hopkins eller kanske självaste Draisatil blir trejdade inom kort om inget händer. Markström hade inte heller någon bra kväll men han är bättre än båda Edmontons målisar.
Defensiven börjar sitta men det är några pusselbitar som fattas. Men prio är målvakterna såklart
Draisaitl och McDavid är för bra för att spela i det här laget. Men klart man tycker det är roligt att världens bästa spelare i ens eget favoritlag.