Historik
Föregående · 123 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Åman och Lang sitter på läktaren i premiären i vm imorgon tydligen
Ingen överraskning direkt men deras tid kommer
Ingen överraskning direkt men deras tid kommer
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
{6908}:
Den andra utvisningen är ju ännu billigare, hoppas inte domarna avgör denna roliga matchserie
Den andra utvisningen är ju ännu billigare, hoppas inte domarna avgör denna roliga matchserie
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Dembo:
HAHA pinsam utv Omark skall dock ha cred för att han inte gnäller som många andra gör när de blir utvisade, de vet att de inte tjänar något till att göra så
HAHA pinsam utv Omark skall dock ha cred för att han inte gnäller som många andra gör när de blir utvisade, de vet att de inte tjänar något till att göra så
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker:
Grattis på 110 årsdagen Brynäs. Som leksing vill man såklart spela hur många matcher som helst mot Brynäs. Klassiska möten som alltid skall få leva kvar ❤️❤️❤️
Grattis på 110 årsdagen Brynäs. Som leksing vill man såklart spela hur många matcher som helst mot Brynäs. Klassiska möten som alltid skall få leva kvar ❤️❤️❤️
+ 20
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}:
Den där är en av mina absoluta favoriter med Uffe
Den där är en av mina absoluta favoriter med Uffe
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:
Lite kuriosa
Ekholms mamma och mormor bor på samma område som mig så hoppas jag ser honom i sommar 😀😁
Lite kuriosa
Ekholms mamma och mormor bor på samma område som mig så hoppas jag ser honom i sommar 😀😁
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk:
Skyddar dom inte jag sa bara att vi bör ge dom en chans, vi svenskar är experter på att såga spelare innan de fått visa vad de gått för, tycker väl egentligen att ingen av dom bör få spela VM Men nu är ju inte jag förbundskapten heller
Skyddar dom inte jag sa bara att vi bör ge dom en chans, vi svenskar är experter på att såga spelare innan de fått visa vad de gått för, tycker väl egentligen att ingen av dom bör få spela VM Men nu är ju inte jag förbundskapten heller
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:
Skall vi ge Åman och Lang en chans innan vi tar fram motorsågen? ;)
Jag tycker också det är en svag trupp överlag men å andra sidan har ju Sverige vunnit VM förut med sådana här mediokra trupper.
Åker Tampa ut i morgon hoppas jag Hedman kommer tillsammans med Zibanijad om Rangers torskar i natt
Skall vi ge Åman och Lang en chans innan vi tar fram motorsågen? ;)
Jag tycker också det är en svag trupp överlag men å andra sidan har ju Sverige vunnit VM förut med sådana här mediokra trupper.
Åker Tampa ut i morgon hoppas jag Hedman kommer tillsammans med Zibanijad om Rangers torskar i natt
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
palleparling:
Han är född där, de sa det på radio dalarna idag men det kan inte va så svårt och kolla upp ;)
Flyttade till Sundsvall som 12 åring tydligen
Han är född där, de sa det på radio dalarna idag men det kan inte va så svårt och kolla upp ;)
Flyttade till Sundsvall som 12 åring tydligen
Länkar:
Kjell Lönnå ? Wikipedia
Kjell Lönnå ? Wikipedia
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Captain Crash:
Är man rumpmas är man född i Avesta trakten
Som jag ;)
Men tråkigt med hans bortgång. Alltid tråkigt när sådana här fantastiska människor lämnar jordelivet ❤️
Är man rumpmas är man född i Avesta trakten
Som jag ;)
Men tråkigt med hans bortgång. Alltid tråkigt när sådana här fantastiska människor lämnar jordelivet ❤️
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Captain Crash:
Kjell Lönnå har ju faktiskt en anknytning till Dalarna då han är född i Smedjebacken.
Kjell Lönnå har ju faktiskt en anknytning till Dalarna då han är född i Smedjebacken.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:
Hoppas verkligen han vinner men jag lägger mina slantar på Shesterkin som är rättmätig favorit.
Hoppas verkligen han vinner men jag lägger mina slantar på Shesterkin som är rättmätig favorit.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Första rundan lottad inför draften
Kommer bli spännande och se vart Bischel, Kasper och Slovakiens talang Slakofsky hamnar
Shane Wright lär gå som 1a
Kommer bli spännande och se vart Bischel, Kasper och Slovakiens talang Slakofsky hamnar
Shane Wright lär gå som 1a
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Han tar sitt jobb på allvar, blir nog SHL med honom i laget ;)
Han tar sitt jobb på allvar, blir nog SHL med honom i laget ;)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Klart han är i topp han har ju spelat i Leksand 😉
Klart han är i topp han har ju spelat i Leksand 😉
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:
Nashville utslaget, får vi se Ekholm i VM?
Forsberg har ju inte löst sitt eventuella nya kontrakt än, hade jag varit honom hade jag åkt på Vm ändå och löst kontraktet efter Vm.
Nashville utslaget, får vi se Ekholm i VM?
Forsberg har ju inte löst sitt eventuella nya kontrakt än, hade jag varit honom hade jag åkt på Vm ändå och löst kontraktet efter Vm.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
{9108}:
Instämmer om allt du skriver, idag får Lepistö stå vid skampålen, frågan är om han inte skulle släppt den där situationen som Zappaholic sa!
Instämmer om allt du skriver, idag får Lepistö stå vid skampålen, frågan är om han inte skulle släppt den där situationen som Zappaholic sa!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
För er som gillar NHL är det strax nedsläpp i match 4 mellan Boston - Carolina
+ 4
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2021-2022: Vägen mot SM-GLUDet!
Zappaholic:
Domarna gör allt för att hjälpa FBK, borde såklart vara som du säger. Hoppas Luleå tar detta, har berömt FBK hela slutspelet men nu spelar dom som vanligt, jävla grisar
Domarna gör allt för att hjälpa FBK, borde såklart vara som du säger. Hoppas Luleå tar detta, har berömt FBK hela slutspelet men nu spelar dom som vanligt, jävla grisar
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Nattens snackis från NHL,
Svechnikov fick 2 minuter för Roughing och inget för tacklingen, experterna i NHL studion menade på att det inte ens är utvisning.
Frågan är vad det hade blivit i SHL?
www.youtube.com/watch?v=VEv0lFFDhQM
Nattens snackis från NHL,
Svechnikov fick 2 minuter för Roughing och inget för tacklingen, experterna i NHL studion menade på att det inte ens är utvisning.
Frågan är vad det hade blivit i SHL?
www.youtube.com/watch?v=VEv0lFFDhQM
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:
om en dryg månad ser jag dom i Dalhalla, kommer bli häftigt ;)
www.youtube.com/watch?v=J4d5sMg8eCE
om en dryg månad ser jag dom i Dalhalla, kommer bli häftigt ;)
www.youtube.com/watch?v=J4d5sMg8eCE
IF Björklöven > Sv: Apropå nånting...
Kämpa löven och ett stort lycka till från ett soligt Dalarna
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Sveriges bästa genom tiderna förtjänar detta. Grattis Foppa
Sveriges bästa genom tiderna förtjänar detta. Grattis Foppa
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JawKee:
Ni ser ut att få ett slagkraftigt lag inför kommande säsong, bra spelare som värvats hittills " på papperet " kul
Kan bli en rolig säsong för er Brynäsare
Ni ser ut att få ett slagkraftigt lag inför kommande säsong, bra spelare som värvats hittills " på papperet " kul
Kan bli en rolig säsong för er Brynäsare
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fyfan vad FULT Färjestad spelar. Helvete att dom inte åker ut mer, men Lennström kan dom begrava någonstans.
Har berömt dom hela slutspelet men nu är det som vanligt
Rydahl är en riktig jävla gris
I finalspelet är det ruskigt fult
Nu börjas det som vanligt
Heja Luleå
Har berömt dom hela slutspelet men nu är det som vanligt
Rydahl är en riktig jävla gris
I finalspelet är det ruskigt fult
Nu börjas det som vanligt
Heja Luleå
+ 2
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
{9108}:
Där är vi överens, därför jag vill HA NHL domare i SHL slutspelet men det lär aldrig inträffa
Där är vi överens, därför jag vill HA NHL domare i SHL slutspelet men det lär aldrig inträffa
MoDo Hockey > Sv: Silly season
MODOJohan:
HAHA
Jag har alltid gillar Bernhardt, hoppas han stannar i MoDo
Han kommer bli en riktigt intressant värvning i SHL om någon klubb värvar honom.
HAHA
Jag har alltid gillar Bernhardt, hoppas han stannar i MoDo
Han kommer bli en riktigt intressant värvning i SHL om någon klubb värvar honom.
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
{9108}:
Som neutral så håller jag med Shinimin i sin kritik mot domarna och Rydahl, jag håller också med i kritiken mot Brendan själv, han måste lägga av och filma, det är inte bra för ligan, riktigt löjligt och hålla på med sådant. Faktum är dock att Rydahl kommer undan med mycket i slutspelet, det skall såklart va tufft i ett slutspel men jag hoppas domarna ikväll hoppas att han åker dit för sina fula tilltag, han är dock inte ensam med att hålla på med sådant men tog exemplet som diskuteras.
Som neutral så håller jag med Shinimin i sin kritik mot domarna och Rydahl, jag håller också med i kritiken mot Brendan själv, han måste lägga av och filma, det är inte bra för ligan, riktigt löjligt och hålla på med sådant. Faktum är dock att Rydahl kommer undan med mycket i slutspelet, det skall såklart va tufft i ett slutspel men jag hoppas domarna ikväll hoppas att han åker dit för sina fula tilltag, han är dock inte ensam med att hålla på med sådant men tog exemplet som diskuteras.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:
Ordet " modorövar förekommer i artikeln " han är såklart bitter över att Berg lämnar. Jag tycker Tjomme summerade det ganska bra i den föregående artikeln jag postade.
Ordet " modorövar förekommer i artikeln " han är såklart bitter över att Berg lämnar. Jag tycker Tjomme summerade det ganska bra i den föregående artikeln jag postade.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Det är väl hans enda svaghet som jag ser det men jag han är absolut inte dålig men han kan som sagt användas på olika sätt.
Han har en härlig inställning och ger alltid 100 %, iaf när han spelat med oss. Han kommer bli en personlig favorit hos er tror jag ;)
Det är väl hans enda svaghet som jag ser det men jag han är absolut inte dålig men han kan som sagt användas på olika sätt.
Han har en härlig inställning och ger alltid 100 %, iaf när han spelat med oss. Han kommer bli en personlig favorit hos er tror jag ;)
+ 1
Föregående · 123 · Nästa
