Historik
Föregående · 138 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Hassan:
Lycka till idag
Såg Leksand / Skellefteå på plats för ett par veckor sedan och Skellefteås defensiv imponerar, Leksand var stundtals bättre men Skellefteå vinner pga ett fruktansvärt bra målvaktsspel av Lindvall samt att Skellefteå har ett ruskigt bra stabilt försvarsspel
Hoppas ni skräller 😀
Lycka till idag
Såg Leksand / Skellefteå på plats för ett par veckor sedan och Skellefteås defensiv imponerar, Leksand var stundtals bättre men Skellefteå vinner pga ett fruktansvärt bra målvaktsspel av Lindvall samt att Skellefteå har ett ruskigt bra stabilt försvarsspel
Hoppas ni skräller 😀
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Matsg:
Bästa som kunde hända
Mitt första namn som förbundskapten
Tror detta blir hur bra som helst 🇸🇪 🇸🇪🇸🇪
Bästa som kunde hända
Mitt första namn som förbundskapten
Tror detta blir hur bra som helst 🇸🇪 🇸🇪🇸🇪
+ 8
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Strax Frölunda i CHL
Blir nog respass här
Frölunda har enorm rutin och massa titlar i chl
Går vi vidare här vinner vi nog allt då Frölunda är det bästa motståndet i CHL
Strax Frölunda i CHL
Blir nog respass här
Frölunda har enorm rutin och massa titlar i chl
Går vi vidare här vinner vi nog allt då Frölunda är det bästa motståndet i CHL
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or:
Grattis till Åberg, kommer bli ett rejält tillskott
Skönt att han valde er istället för DIF 😀
Grattis till Åberg, kommer bli ett rejält tillskott
Skönt att han valde er istället för DIF 😀
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Manner säger typ det alla tränare borde säga " gör man inga mål vinner man inga matcher oavsett hur bra man spelar "
Ni verkar tydligen ha varit bra ikväll
Synd och torska då
Ni kommer igen, det är jag övertygad om
Ni verkar tydligen ha varit bra ikväll
Synd och torska då
Ni kommer igen, det är jag övertygad om
+ 3
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Såg inte sista perioden pga innebandyträning men var målet korrekt bortdömt? Har faktiskt inte sett situationen än så kan inte uttala mig
Såg inte sista perioden pga innebandyträning men var målet korrekt bortdömt? Har faktiskt inte sett situationen än så kan inte uttala mig
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru:
Nu har jag inte sett fbk så mycket denna säsong men Virtanen känns inte som han är vad man förväntade sig tycker delarose och rydahl är bäst i fbk idag
Nu har jag inte sett fbk så mycket denna säsong men Virtanen känns inte som han är vad man förväntade sig tycker delarose och rydahl är bäst i fbk idag
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
{8179}:
Svenska folket måste va korkade som gjort Linköping till så stora favoriter
67 % på powerplay är ett skämt
Så jävla bra är dom inte
Tror ni kan vinna idag
Svenska folket måste va korkade som gjort Linköping till så stora favoriter
67 % på powerplay är ett skämt
Så jävla bra är dom inte
Tror ni kan vinna idag
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:
Trevlig Lördag allesammans
Jim Morrisons röst var underbar
www.youtube.com/watch?v=uCoCNCJFS7A
Trevlig Lördag allesammans
Jim Morrisons röst var underbar
www.youtube.com/watch?v=uCoCNCJFS7A
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Almtuna - MoDo 2021-11-26
Heyerdal:
Lycka till i Uppsala idag, bodde där i 12 år och har sett Leksand åtskilliga gånger och vet att det är en skräckarena och åka till
iaf för oss leksingar
underskatta inte Almtuna, de brukar spela bra mot topplag
Lycka till i Uppsala idag, bodde där i 12 år och har sett Leksand åtskilliga gånger och vet att det är en skräckarena och åka till
iaf för oss leksingar
underskatta inte Almtuna, de brukar spela bra mot topplag
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Fortsätter Heineman såhär så är han i Florida snart.
Tror han har potential och bli riktigt bra
Fortsätter Heineman såhär så är han i Florida snart.
Tror han har potential och bli riktigt bra
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno
Tycker fortfarande kloos har mer och bevisa
Åker mycket skridskor men får inte till det
Hoppas det lossnar snart
Tur vi har Max 😀💙
Tycker fortfarande kloos har mer och bevisa
Åker mycket skridskor men får inte till det
Hoppas det lossnar snart
Tur vi har Max 😀💙
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
KulaShaker:
SkillnAden var ju att Brynäs var bra
Klagenfurts spelare åkte mest runt och va griniga och spelade fult
SkillnAden var ju att Brynäs var bra
Klagenfurts spelare åkte mest runt och va griniga och spelade fult
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
2-0 till Leksand i returmötet mot Klagenfurt efter 9 minuter, 2 mål av Isak Rosen.
Leksand är överlägsna hittills
Törs man hoppas på en vändning
2-0 till Leksand i returmötet mot Klagenfurt efter 9 minuter, 2 mål av Isak Rosen.
Leksand är överlägsna hittills
Törs man hoppas på en vändning
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Var på plats idag
Ett rejält fall framåt jämfört med de 4 senaste matcherna
Skellefteå har och det har jag sagt förut seriens bästa målvakt i Lindvall
Ett rejält fall framåt jämfört med de 4 senaste matcherna
Skellefteå har och det har jag sagt förut seriens bästa målvakt i Lindvall
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Märks att vi tyvärr inte klarar av så många skador o hårt matchande till skillnad mot flera andra topplag i SHL
Behövs lite mer bredd
Thomas och kloos är enorma besvikelser
Märks att vi tyvärr inte klarar av så många skador o hårt matchande till skillnad mot flera andra topplag i SHL
Behövs lite mer bredd
Thomas och kloos är enorma besvikelser
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
" Dom tacklar sönder oss i början på matchen och vi är inte med "
Hellkvist inför 3e
Klockrent
" Dom tacklar sönder oss i början på matchen och vi är inte med "
Hellkvist inför 3e
Klockrent
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:
Brynäs är riktigt bra denna match, frågan är varför de inte spelat såhär tidigare under säsongen.
Riktigt bra
Brynäs är riktigt bra denna match, frågan är varför de inte spelat såhär tidigare under säsongen.
Riktigt bra
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 8
Föregående · 138 · Nästa


Torsk idag igen mot ett taktiskt bra Frölunda
Färjestad på lördag sen CHL retur på tisdag mot Frölunda sedan är det juluppehåll
Kommer sannerligen lägligt 😀