mattias - 74

30865 inlägg · 47924 besäkare

Historik

· 138 ·
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
{9108}:

Torsk idag igen mot ett taktiskt bra Frölunda

Färjestad på lördag sen CHL retur på tisdag mot Frölunda sedan är det juluppehåll

Kommer sannerligen lägligt 😀

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2021-12-09
Hassan:

Lycka till idag

Såg Leksand / Skellefteå på plats för ett par veckor sedan och Skellefteås defensiv imponerar, Leksand var stundtals bättre men Skellefteå vinner pga ett fruktansvärt bra målvaktsspel av Lindvall samt att Skellefteå har ett ruskigt bra stabilt försvarsspel

Hoppas ni skräller 😀

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Sam Hallan tar över tre kronor

Bästa som kunde hända

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Matsg:

Bästa som kunde hända

Mitt första namn som förbundskapten

Tror detta blir hur bra som helst 🇸🇪 🇸🇪🇸🇪

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage

Första målet för Lundkvist i NHL nyss


Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Charliejfz:

Äntligen får Bischel göra mål

Tror han går en bra framtid till mötes

Gillar honom skarpt

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Strax Frölunda i CHL

Blir nog respass här

Frölunda har enorm rutin och massa titlar i chl

Går vi vidare här vinner vi nog allt då Frölunda är det bästa motståndet i CHL



Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or:

Grattis till Åberg, kommer bli ett rejält tillskott

Skönt att han valde er istället för DIF 😀

Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2021-12-04
Olli Hahl:

Allt är möjligt i den underbara sporten Ishockey ;)

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage:

Missar matchen pga personalfest men kommer följa den sporadiskt på mobilen ;)

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Bragd-Birger:

Grattis Timrå 😀

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Manner säger typ det alla tränare borde säga " gör man inga mål vinner man inga matcher oavsett hur bra man spelar "

Ni verkar tydligen ha varit bra ikväll

Synd och torska då

Ni kommer igen, det är jag övertygad om

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker:

Passande låt i dessa mörka vintertider

www.youtube.com/watch?v=ibg_W90bmV4

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso:

Såg inte sista perioden pga innebandyträning men var målet korrekt bortdömt? Har faktiskt inte sett situationen än så kan inte uttala mig

Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru:

Nu har jag inte sett fbk så mycket denna säsong men Virtanen känns inte som han är vad man förväntade sig tycker delarose och rydahl är bäst i fbk idag

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Heineman

Jösses vad bra han är 💙

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Tuff match mot FBK idag

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Calle Själin och Max med i veckans lag 😀

Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2021-11-27
{8179}:

Svenska folket måste va korkade som gjort Linköping till så stora favoriter

67 % på powerplay är ett skämt

Så jävla bra är dom inte

Tror ni kan vinna idag

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Signature:

Vågar man drömma. 😅
Uppladdat:

500x0-024677d9-b87b-4d5e-99cc-ab30f9f7e718.png


Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:

Trevlig Lördag allesammans

Jim Morrisons röst var underbar

www.youtube.com/watch?v=uCoCNCJFS7A

MoDo Hockey > Sv: Almtuna - MoDo 2021-11-26
Heyerdal:

Lycka till i Uppsala idag, bodde där i 12 år och har sett Leksand åtskilliga gånger och vet att det är en skräckarena och åka till

iaf för oss leksingar

underskatta inte Almtuna, de brukar spela bra mot topplag

NHL > Sv: Allmän tråd för NHL
Trevligt med NHL 1900 idag

Boston - Rangers

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Fortsätter Heineman såhär så är han i Florida snart.

Tror han har potential och bli riktigt bra

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno

Tycker fortfarande kloos har mer och bevisa

Åker mycket skridskor men får inte till det

Hoppas det lossnar snart

Tur vi har Max 😀💙

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Säsongens räddning av finnen i straffläggningen?

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
KulaShaker:

SkillnAden var ju att Brynäs var bra

Klagenfurts spelare åkte mest runt och va griniga och spelade fult

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage:

Klagenfurt är griniga och drar på sig utvisningar hela tiden


Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
3 - 0 Heineman

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

2-0 till Leksand i returmötet mot Klagenfurt efter 9 minuter, 2 mål av Isak Rosen.

Leksand är överlägsna hittills

Törs man hoppas på en vändning

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saik-Småland:

En stark defensiv är viktigt i ett slutspel

Tror Skellefteå kan gå långt 👍🏻

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Var på plats idag
Ett rejält fall framåt jämfört med de 4 senaste matcherna

Skellefteå har och det har jag sagt förut seriens bästa målvakt i Lindvall

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan:

X lockar rejält

Riktigt bra odds.

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Charliejfz:

Tror jag också, idag väntar en svår match mot Skellefteå


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grattis Brynäs

Fullt välförtjänt

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Märks att vi tyvärr inte klarar av så många skador o hårt matchande till skillnad mot flera andra topplag i SHL

Behövs lite mer bredd

Thomas och kloos är enorma besvikelser

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:

" Dom tacklar sönder oss i början på matchen och vi är inte med "

Hellkvist inför 3e

Klockrent

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:

Brynäs är riktigt bra denna match, frågan är varför de inte spelat såhär tidigare under säsongen.

Riktigt bra

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic:

Tänkte på det också ni vinner mycket närkamper pga fysiska spelet

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:

Fast den där är ju solklar vilket den första inte var

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:

Håller med

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe:

riktigt bra inledning av BIF

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alfred :

Snygg balja

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Charliejfz:

Hoppas supertalangen Bichel sätter en ikväll =)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62:

Lycka till ikväll, hoppas på en välspelad match med mycket känslor =)

· 138 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Uppsala