mattias - 74

30865 inlägg · 47924 besäkare

Historik

· 137 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Thias30:

Håller med dig

Tröttsamt och läsa om. Nu snackar vi hockey

Och vi vet ju alla vems fel det är att pandemin existerar 😎🤣

m.youtube.com/watch?v=X1bQUnm-eo0

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Säsongen kan flyttas

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
puffe:

Och Lundqvist förlänger 1 år till med Frölunda

Orkar man med 1 år till med den dryga fan i SHL? 😜😎

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gott nytt år alla modoiter

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Charliejfz:

Detsamma till dig

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage:

Leksand bjuder på 2 kanske alla 3

Så besviken

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
{6908}:

Leksand jämnade ut spelet på slutet i första

Slarvigt av finnen vid målet men detta är inte kört

Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
{6908}:

Roligt med en kamp mellan 2 bröder ikväll

Pontus och Calle Själin 😀

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gott nytt år Brynäsare och hoppas ni tvålar dit Färjestad ikväll

Juniorhockey > Sv: Junior VM
ante08:

Och där ställdes turneringen in

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad:

Eftersom tråden heter som den gör så undrar jag om ni är inne på samma bana som jag angående Axelssons eventuella comeback till Djurgården

bli lynchad nu säkert men många verkar inte förstå att Dicks rutin är ovärderlig i vilket lag som helst

Han är säkert en bra kille i omklädningsrummet även om han är en dryg jävel på isen

Skulle gärna se en sån här spelartyp i Leksand under ett eventuellt slutspel

Vad tycker ni?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}:

Sjukt fina tacklingar

Hade det där skett i SHL hade det blivit långa avstängningar

Drömmer fortfarande om att få över NHL domare till svenska slutspelet men det blir nog svårt

Otroligt professionella och duktiga

Wes Mccauley är en favorit

Spelarna i NHL har stor respekt för honom och hyllar honom för hans otroligt professionella beteende på isen

www.youtube.com/watch?v=EFwhDzC7Ec4

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Charliejfz:

Har faktisk spelat på er idag, finns inget som talar för att Leksand skall vinna idag men jag har gärna fel

Frågetecken för Kaskisso i målet

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
hockey_21:

Jag tror han sitter säkert, iaf denna säsongen

Laget har lyft sig rejält efter Björn och Tjommes intåg i klubben

Fjolårssäsongen gick alldeles för bra, var ingen supporter tränare eller sk expert som trodde Leksand skulle gå så bra

När man gör en sådan bra säsong kommer det oftast en mellansäsong som det verkar bli för oss nu.

Laget har uppenbara problem just nu och supportrarna skriker efter målskyttar, är ju försvarare Leksand behöver.

Hjälper inte med en stekhet verouneu och en bra målvakt

Hockey är ett lagspel.

Juniorhockey > Sv: Junior VM
KulaShaker:

Snart dags för match mot Slovakien i JVM

Jag lyckades med konststycket att ställa klockan på 0130 istället för 0330 :)

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
{9682}:

Dålig period just nu men blir nog slutspel tror jag Max kvartsfinal

Är några namn som ryktas på väg in

Du behöver inte va sarkastisk när du vet hur det går 😎😂

Hoppas ni och löven går upp

Hv var ett av lagen som ville stänga ligan så hoppas de får en säsong till i HA

MoDo Hockey > Sv: Mora - MoDo 2021-12-27
Tarasov:

Ni har ett hyfsat bortafacit denna säsong men hemma är det ännu bättre men jag håller stenhårt på er ikväll

Körde ett spel med att Modo vinner 2 perioden samt gör minst 4 mål i matchen

Mora är bra just nu men ni är såklart bättre

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Det får du göra men till skillnad från dig så vill jag inte att Brynäs skall åka ur men du vill ju att Leksand skall ramla ur så kom inte krypandes när eran arena gapar tom för att inte Leksandssupportrarna är där och fyller den ;)

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
luffaren:

Grattis till segern igår, ytterst välförtjänt.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:

Förlåt om Leksand gjorde dig besviken

Bedrövlig insats


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}:

Ja chansen finns, finns inget som talar för att Leksand skall upprepa fjolårssäsongen.

Känns som om laget är i förfall men det är långt kvar.

Brynäs verkar däremot ha fått fart på målskyttet.

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
bar mofftak:

Enda behållningen som Leksing ikväll är att få höra Thåströms röst under matchen

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken:

Jag hatar inte Brynäs tycker mer illa om fbk 😜😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forestonepearl :

Grattis till segern och grattis till tima

Njut av honom så länge det varar

En fantastisk hockeyspelare

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Puckat:

Lär inte gå lika lätt som sist Leksand var i Timrå och spelade.
Fick några enkla mål sedan rann det iväg och blev alldeles för stora siffror

Tror det blir betydligt jämnare ikväll.

Vi har Rosen på JVM och han är ju i skaplig form på slutet.

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2021-12-26
Herminator:

Lycka till ikväll

Skönt med lite hockey igen 💙🇸🇪

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33:

Jag fick en pekbok för medelålders män av min kusin

Roligt när man kan skoja med varandra 😎😁

Den heter pekbok för medelålders hjältar 😀😁

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
God Jul från Dalarna 💙🎄

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
God Jul från Dalarna 💙🎄



Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
God Jul alla Brynäsare

Se till och ta hand om era nära och kära i dessa dystra tider.

En stor julkram från mig till er.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:

Den enda Jullåt jag behöver.

Tänkte posta denna i alla gästböcker på HS men det blir jobbigt så jag postar den här då det trots allt är jul och en musiktråd

Finns det verkligen någon jullåt som är bättre med en svensk sångare?

Svar NEJ

God Jul

www.youtube.com/watch?v=L027aJnkaYQ

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:

Sjukt om detta blir verklighet 😁
Uppladdat:

500x0-be7aa0b8-ec58-4800-9a89-299bd2bf1027.png



Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles:

Ja såhär i efterhand så får man ta på sig dumstruten

Man jag bjuder på det 😂😂😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74:

Får nog krypa till korset och säga att jag gick på den där haha

hittade den på ett hockeyforum på FB ;)

Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Stämmer detta eller är det någon som lyckats lura mig. haha

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tungt för Rögle
Uppladdat:

500x0-d61ebabc-e38d-4327-86b6-f65e353310bf.png


Rögle BK > Sv: Säsongen 2021-22
Uppladdat:

500x0-976b48af-1d30-4bb2-8665-54453faa9de4.png


Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:

Utköpt av SJ

Kan detta vara något?

Har lite dålig koll på honom som spelare.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon:

Domaren sa nyss till Hellkvist

"Vi måste snacka engelska inför TV skiten"

HAHA


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse:

Oavsett vart han går blir det oerhört spännande och se vart han hamnar

Tror det finns mycket hockey och plocka fram där men gäller ju för honom som med andra spelare att hamna i rätt omgivning och framförallt i en klubb där han trivs för i DIF verkar så inte va fallet

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck:

Detta kom väl inte som en överraskning 😂😂😂

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Charliejfz:

Dick Axelsson tror Leksand missar slutspel

Bra då vet vi att så inte blir fallet 😜😎

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Charliejfz:

Fast det kommer inte hända, läste nånstans att Max och Kaskiso stannar hemma.

Tror inte de vänder tyvärr men skrällar har ju skett förr.

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
{9108}:

Ingen vidare bra statistik för Leksand i Karlstad

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:

Gevalia här med, godaste kaffet, när jag bodde i Uppsala drack jag mycket Lindvalls, riktigt gott det med faktiskt

· 137 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Uppsala