Historik
Föregående · 158 · Nästa
Leksands IF > Sv: Fixar Robocop kontraktet? Skakar Löven och Modo av skräck?
Helt rätt beslut av Karlsson
Familjen går självfallet först ❤️
Familjen går självfallet först ❤️
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{5647}:
Jaså är det så då ber jag om ursäkt för att jag inte hade koll på det
Jaså är det så då ber jag om ursäkt för att jag inte hade koll på det
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Skall tillägga att jag är egentligen emot den här typen av insamlingar men det är ju inte olagligt på något sätt så då är det ju samma villkor för alla
Sedan är det ju frivilligt som sagt, alla behöver inte känna sig tvingade och swisha
Sedan är det ju frivilligt som sagt, alla behöver inte känna sig tvingade och swisha
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Nytt angående Cehlarik
Kan Brynäs samla ihop till Berglund skall väl leksand lyckas få Cehlarik ;)
Saxat från leksand superstars
” NU TAR VI HIT MAREKS KOMPIS!
Det är tuffa och ovissa tider nu - men i tuffa tider finns alltid möjligheter. Och nu har vi supportrar en möjlighet att hjälpa vår älskade förening till ett spetsnyförvärv. Låt oss ta den chansen!
Tjomme gjorde som vi alla vet en succévärvning i Marek Hvirik ifjol och nu har han hittat en lekkamrat till honom i Peter Cehlárik. Vi i Supporterklubben och Superstars önskar därför att just du swishar valfri summa till 123 200 02 89, betalningsmottagaren är Leksands IF, nu direkt. Låt oss hjälpa till ekonomiskt och öka chanserna till att värvningen blir verklighet!
Vi är många och vi är starka - och tillsammans kan vi bli en ostoppbar kraft. Swisha ditt bidrag nu! För Leksand! ”
Nytt angående Cehlarik
Kan Brynäs samla ihop till Berglund skall väl leksand lyckas få Cehlarik ;)
Saxat från leksand superstars
” NU TAR VI HIT MAREKS KOMPIS!
Det är tuffa och ovissa tider nu - men i tuffa tider finns alltid möjligheter. Och nu har vi supportrar en möjlighet att hjälpa vår älskade förening till ett spetsnyförvärv. Låt oss ta den chansen!
Tjomme gjorde som vi alla vet en succévärvning i Marek Hvirik ifjol och nu har han hittat en lekkamrat till honom i Peter Cehlárik. Vi i Supporterklubben och Superstars önskar därför att just du swishar valfri summa till 123 200 02 89, betalningsmottagaren är Leksands IF, nu direkt. Låt oss hjälpa till ekonomiskt och öka chanserna till att värvningen blir verklighet!
Vi är många och vi är starka - och tillsammans kan vi bli en ostoppbar kraft. Swisha ditt bidrag nu! För Leksand! ”
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Nu ökar nog era chanser att få Cehlarik när Leksand värvat Camper
Vad är det för olika ekonomiska lösningar som nämns i artikeln? Är väldigt nyfiken ;)
Nu ökar nog era chanser att få Cehlarik när Leksand värvat Camper
Vad är det för olika ekonomiska lösningar som nämns i artikeln? Är väldigt nyfiken ;)
Länkar:
Leksand överens med Camper
Leksand överens med Camper
+ 2
Leksands IF > Sv: Fixar Robocop kontraktet? Skakar Löven och Modo av skräck?
Wilhelmsson:
Finns ju externa finansiärer som sponsrat dyra värvningar förut och vem vet vad som sker.
Vad tror du han begär? 200? 250?
Finns ju externa finansiärer som sponsrat dyra värvningar förut och vem vet vad som sker.
Vad tror du han begär? 200? 250?
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2020 - vägen efter SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Som jag nämnde tidigare så började rykten florera om Cehlarik till leksand och nu verkar det äntligen som att det stämde
Som jag nämnde tidigare så började rykten florera om Cehlarik till leksand och nu verkar det äntligen som att det stämde
Länkar:
Leksand jagar Peter Cehlarik
Leksand jagar Peter Cehlarik
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
KulaShaker:
Nu blir det lite bowie, ingen stor fan av honom men denna låten är riktigt bra
Hade möjlighet att se honom i NY 2007 när vi var där men jag bangade i sista sekund, ångrar mig som fan, hade vart nåt att skryta med att ha set David Bowie i Central Park i NY
www.youtube.com/watch?v=_YC3sTbAPcU
Nu blir det lite bowie, ingen stor fan av honom men denna låten är riktigt bra
Hade möjlighet att se honom i NY 2007 när vi var där men jag bangade i sista sekund, ångrar mig som fan, hade vart nåt att skryta med att ha set David Bowie i Central Park i NY
www.youtube.com/watch?v=_YC3sTbAPcU
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Jag önskar inte Brynäs på kvalplats jag skrev att det skulle bli intressant och se tongångarna här inne ifall så blev fallet. Jag vill ha båda våra lag i SHL
Leksand - Brynäs matcherna är ju en klassiker som måste få fortsätta spelas
Jag önskar inte Brynäs på kvalplats jag skrev att det skulle bli intressant och se tongångarna här inne ifall så blev fallet. Jag vill ha båda våra lag i SHL
Leksand - Brynäs matcherna är ju en klassiker som måste få fortsätta spelas
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Jag är knappast förvånad att ni Brynäsare sågar caito innan han fått chansen att visa upp sig. Hade han valt Brynäs hade såklart inte tongångarna låtit såhär, då hade det låtit, ” spännande värvning, intressant m.m ” men bara för att leksand fick hans signatur så väljer många av er här inne att såga honom jäms fotknölarna direkt
Frågan är om det handlar om okunskap eller om den enorma jävla hybris som råder härinne bland många när ni värvat Berglund. Visst Berglund är klass men många här inne verkar tro att ni fått Mcdavid eller mckinnon. Jag verkligen längtar efter hur det eventuellt kommer låta här inne om caito lyckas eller hur bortförklaringarna haglar om det visar sig att Brynäs skulle ligga på kvalplats efter 10-15 matcher
Då skall jag köpa extra mycket popcorn ;)
jag lämnar denna diskussion nu och hoppas verkligen att man någon gång kan skriva här inne utan att hela tiden behöva försvara sig mot vissa skribenter som hela tiden kör med taggarna utåt. Så jävla barnsligt
En del här inne verkligen hatar Leksand men vägrar acceptera det.
Jag skriver aldrig för att provocera men en del verkar tron det, det har aldrig varit min intention och jag önskar er lycka till i vinter
Tack för mig
Jag är knappast förvånad att ni Brynäsare sågar caito innan han fått chansen att visa upp sig. Hade han valt Brynäs hade såklart inte tongångarna låtit såhär, då hade det låtit, ” spännande värvning, intressant m.m ” men bara för att leksand fick hans signatur så väljer många av er här inne att såga honom jäms fotknölarna direkt
Frågan är om det handlar om okunskap eller om den enorma jävla hybris som råder härinne bland många när ni värvat Berglund. Visst Berglund är klass men många här inne verkar tro att ni fått Mcdavid eller mckinnon. Jag verkligen längtar efter hur det eventuellt kommer låta här inne om caito lyckas eller hur bortförklaringarna haglar om det visar sig att Brynäs skulle ligga på kvalplats efter 10-15 matcher
Då skall jag köpa extra mycket popcorn ;)
jag lämnar denna diskussion nu och hoppas verkligen att man någon gång kan skriva här inne utan att hela tiden behöva försvara sig mot vissa skribenter som hela tiden kör med taggarna utåt. Så jävla barnsligt
En del här inne verkligen hatar Leksand men vägrar acceptera det.
Jag skriver aldrig för att provocera men en del verkar tron det, det har aldrig varit min intention och jag önskar er lycka till i vinter
Tack för mig
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zzz:
Backsidan är på papperet mycket bättre än i fjol
Vi har fått tillbaks Norén som hade bäst +/- i Skellefteå senaste säsongen samt att Caito såklart är en förstärkning i vilket lag som helst, att Ahnelöv är en av seriens bästa backar kan vi väl vara överens om. Frågetecknet är om ungtupparna håller
Jag är skeptisk
Forwardsidan känns oviss
Paajanen är en intressant värvning och självklart är förlängningen av hrivik otroligt nödvändig
Tappet av Abbott Svider såklart även om han enligt mig inte nådde upp till förväntningarna. Skulle Hellkvist få ordning på det här laget kan det bli allt mellan 8-12 jag skulle säga att Oskarshamn leksand Rögle och kanske Malmö är 4 lag som får tampas i botten. Brynäs tippar jag 6-8 om Andersson får fatt på er nykomponerade offensiv med Berglund mfl
Ni har enligt mig en av seriens bästa anfall
Backsidan är på papperet mycket bättre än i fjol
Vi har fått tillbaks Norén som hade bäst +/- i Skellefteå senaste säsongen samt att Caito såklart är en förstärkning i vilket lag som helst, att Ahnelöv är en av seriens bästa backar kan vi väl vara överens om. Frågetecknet är om ungtupparna håller
Jag är skeptisk
Forwardsidan känns oviss
Paajanen är en intressant värvning och självklart är förlängningen av hrivik otroligt nödvändig
Tappet av Abbott Svider såklart även om han enligt mig inte nådde upp till förväntningarna. Skulle Hellkvist få ordning på det här laget kan det bli allt mellan 8-12 jag skulle säga att Oskarshamn leksand Rögle och kanske Malmö är 4 lag som får tampas i botten. Brynäs tippar jag 6-8 om Andersson får fatt på er nykomponerade offensiv med Berglund mfl
Ni har enligt mig en av seriens bästa anfall
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Är du seriös nu eller är du ironisk?
Judas?
Känns som om denna diskussionen är meningslös då den redan pågått ett bra tag tidigare i Modos GB, sedan undrar jag varför du skriver Judas? är du modoit? Är väl dom som skall kalla honom det om någon.
Majoriteten av modoiterna som skriver i deras GB verkar överens om att Björn är den största idioten i den här soppan " även om jag tycker TJ betett sig illa också, så är det någon som skall skriva judas om honom är det dom och inga andra.
Är du seriös nu eller är du ironisk?
Judas?
Känns som om denna diskussionen är meningslös då den redan pågått ett bra tag tidigare i Modos GB, sedan undrar jag varför du skriver Judas? är du modoit? Är väl dom som skall kalla honom det om någon.
Majoriteten av modoiterna som skriver i deras GB verkar överens om att Björn är den största idioten i den här soppan " även om jag tycker TJ betett sig illa också, så är det någon som skall skriva judas om honom är det dom och inga andra.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Ja det skall bli intressant och se hur det går för er med Andersson i båset.
Ja det skall bli intressant och se hur det går för er med Andersson i båset.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}:
Jag tror som du att Leksand hamnar som sämst 12a men får jag fråga varför du har tippat Brynäs 4a? Är det inte lite väl överoptimistiskt? Brynäs skall alltså komma 7 placeringar bättre än förra säsongen. Är det pga Berglunds intåg? Brynäs kommer såklart göra en bättre säsong med Berglund i laget men 4a? Jag personligen skulle kanske sätta BIF 7-8 och byta plats på Frölunda och Rögle men det är jag det ;)
Jag tror som du att Leksand hamnar som sämst 12a men får jag fråga varför du har tippat Brynäs 4a? Är det inte lite väl överoptimistiskt? Brynäs skall alltså komma 7 placeringar bättre än förra säsongen. Är det pga Berglunds intåg? Brynäs kommer såklart göra en bättre säsong med Berglund i laget men 4a? Jag personligen skulle kanske sätta BIF 7-8 och byta plats på Frölunda och Rögle men det är jag det ;)
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Det spelas alldeles för lite Imperiet i den här tråden ;)
Tiggarens tal är enligt mig den absolut bästa plattan med dom också.
www.youtube.com/watch?v=mKefVkQikXs
Tiggarens tal är enligt mig den absolut bästa plattan med dom också.
www.youtube.com/watch?v=mKefVkQikXs
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Trevlig kväll allesammans, en av de bästa unplugged konserter som finns att titta på
www.youtube.com/watch?v=fregObNcHC8
www.youtube.com/watch?v=fregObNcHC8
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:
Såg honom förra sommaren i Rättvik tyckte det var helt fantastiskt, han kan än gubben, lät faktiskt riktigt bra.
Såg honom förra sommaren i Rättvik tyckte det var helt fantastiskt, han kan än gubben, lät faktiskt riktigt bra.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Kan fortfarande inte släppa att jag hade 3 konserter med Uffe inbokade i sommar.
Att se Janne Bark hantera guran såhär är en fröjd för ögat " ja jag var på den här konserten "
Men men man får väl nöja sig med hans musik på spotify och Youtube
www.youtube.com/watch?v=Yu8fII7LifQ
Att se Janne Bark hantera guran såhär är en fröjd för ögat " ja jag var på den här konserten "
Men men man får väl nöja sig med hans musik på spotify och Youtube
www.youtube.com/watch?v=Yu8fII7LifQ
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
moment22:
Jag vet inte exakt men har för mig att han spelade han center med Bergenström tror jag samt lite olika som 3e länk.
Har försökt och få fram hans kedjekamrater genom att söka efter det men har inte lyckats
Jag vet inte exakt men har för mig att han spelade han center med Bergenström tror jag samt lite olika som 3e länk.
Har försökt och få fram hans kedjekamrater genom att söka efter det men har inte lyckats
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 4
Fotboll > Sv: Premier League
+ 1
Fotboll > Sv: Premier League
Silly:
Då är vi fiender då jag håller på de röda vid merseyside ;)
Blev det när jag såg Barnes och grabbarna lira
Då är vi fiender då jag håller på de röda vid merseyside ;)
Blev det när jag såg Barnes och grabbarna lira
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe:
Kalla mig konstig ifall ni vill men detta är världens bästa serie som gått nånsin sedan får ni andra säga vad ni vill ;)
Vinjetten är såklart världsklass den med ;)
www.youtube.com/watch?v=ypZT4lQHoK8
Kalla mig konstig ifall ni vill men detta är världens bästa serie som gått nånsin sedan får ni andra säga vad ni vill ;)
Vinjetten är såklart världsklass den med ;)
www.youtube.com/watch?v=ypZT4lQHoK8
Föregående · 158 · Nästa

Lejon är bra 😁