Historik
Föregående · 157 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
hahii:
Kul och se att många Brynäsare tippar Leksand ovanför kvalstrecket. Det gläder mig att ni verkar tro att Leksand är bättre än förra säsongen.
Roligt verkligen
Kul och se att många Brynäsare tippar Leksand ovanför kvalstrecket. Det gläder mig att ni verkar tro att Leksand är bättre än förra säsongen.
Roligt verkligen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Såhär tippar jag ;)
1.Luleå
2.Färjestad
3.Hv71
4.Rögle
5.Frölunda
6.Örebro
7.Skellefteå
8.Växjö
9.Linköping
10.Leksand
11.Brynäs
12.Djurgården
13.Malmö
14.Oskarshamn
1.Luleå
2.Färjestad
3.Hv71
4.Rögle
5.Frölunda
6.Örebro
7.Skellefteå
8.Växjö
9.Linköping
10.Leksand
11.Brynäs
12.Djurgården
13.Malmö
14.Oskarshamn
+ 1
Frölunda HC > Sv: Ny säsong nya möjligheter
Mike.F:
United avslutade väldigt bra jag har alltid sett potential i martial riktigt bra spelare
Jag håller du på Liverpool och är såklart glad äntligen efter 30 år ☺️😎
United avslutade väldigt bra jag har alltid sett potential i martial riktigt bra spelare
Jag håller du på Liverpool och är såklart glad äntligen efter 30 år ☺️😎
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry:
Jag vill minst ha en halvsida om cehlariks betydelse för Leksand imorgon i Aftonbladet annars blir jag besviken 😎😁
Jag vill minst ha en halvsida om cehlariks betydelse för Leksand imorgon i Aftonbladet annars blir jag besviken 😎😁
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry:
Det hjälper föga med en bra förstakedja om man har en målvakt som kastar in puckar.
Leksand borde såklart inte förlängt med Brage. Han är riktigt kass och det visade han även förra säsongen.
Får man in en bra första keeper så tror jag inte laget kvalar, den posten är så viktig i ett hockeylag, kanske den viktigaste utposten. Det var synd att man inte fick Enroth
Det hjälper föga med en bra förstakedja om man har en målvakt som kastar in puckar.
Leksand borde såklart inte förlängt med Brage. Han är riktigt kass och det visade han även förra säsongen.
Får man in en bra första keeper så tror jag inte laget kvalar, den posten är så viktig i ett hockeylag, kanske den viktigaste utposten. Det var synd att man inte fick Enroth
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2020
Rytter:
Måste ju va roligt för dom andra lagen i ligan som har en målvakt som kan rädda skott.
Brage är så fruktansvärt usel igen
Fattar inte hur man kunde förlänga med honom. Han är knappt en målvakt för AS
2 mål skall han ta även om det är PP
Skellefteå är såklart bättre ändå men Leksand måste se sig om efter en uttalad första keeper.
Kommer bli en tung säsong om det fortsätter såhär
Måste ju va roligt för dom andra lagen i ligan som har en målvakt som kan rädda skott.
Brage är så fruktansvärt usel igen
Fattar inte hur man kunde förlänga med honom. Han är knappt en målvakt för AS
2 mål skall han ta även om det är PP
Skellefteå är såklart bättre ändå men Leksand måste se sig om efter en uttalad första keeper.
Kommer bli en tung säsong om det fortsätter såhär
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker:
Eftersom jag inte kan se matchen idag så vore jag evigt tacksam om någon här inne kunde "försöka" ge en objektiv analys av matchen ;)
Eftersom jag inte kan se matchen idag så vore jag evigt tacksam om någon här inne kunde "försöka" ge en objektiv analys av matchen ;)
Leksands IF > Sv: Fixar Robocop kontraktet? Skakar Löven och Modo av skräck?
{8399}:
Kul och se att Sanny tippar Leksand utanför kvalspel
Kul och se att Sanny tippar Leksand utanför kvalspel
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles:
Hur ser Leksands första kedja ut? Ser inte matchen såg att cehalrik gjort mål igen 5 på 3 matcher nu tror jag det är
Hur ser Leksands första kedja ut? Ser inte matchen såg att cehalrik gjort mål igen 5 på 3 matcher nu tror jag det är
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Och Demko räddade Vancouver från storförlust
Helt sjukt vilka 3 matcher han gjort nu i slutspelet
Vancouver lyckades endast skjuta 6 skott på mål under de 2 första perioderna men det stod ändå märkligt nog 0-0
Vegas går såklart vidare rättvist men om 2-3 år är nog Canucks med och utmanar på allvar 😀
De har absolut framtiden framför sig
Och Demko räddade Vancouver från storförlust
Helt sjukt vilka 3 matcher han gjort nu i slutspelet
Vancouver lyckades endast skjuta 6 skott på mål under de 2 första perioderna men det stod ändå märkligt nog 0-0
Vegas går såklart vidare rättvist men om 2-3 år är nog Canucks med och utmanar på allvar 😀
De har absolut framtiden framför sig
+ 1
Leksands IF > Sv: Fixar Robocop kontraktet? Skakar Löven och Modo av skräck?
Signature:
3+1 av Cehlarik igår, Såg inte matchen men tydligen var det en svängig historia.
Man får hoppas att målproduktionen fortsätter under serien, han är ju värvad för att göra mål.
3+1 av Cehlarik igår, Såg inte matchen men tydligen var det en svängig historia.
Man får hoppas att målproduktionen fortsätter under serien, han är ju värvad för att göra mål.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Monno:
Han är ligans bästa back utan tvekan.
Vaknade och såg avgörandet och Hedman spelar jämt känns det som, tror Tampa går hela vägen nu känns det som. Vegas och Colorado ha ju lag för att utmana men Tampa är iaf mina favoriter.
PS att Boston åkte ut är ju bara bra då jag fullkomligen avskyr #63# :)
Han är ligans bästa back utan tvekan.
Vaknade och såg avgörandet och Hedman spelar jämt känns det som, tror Tampa går hela vägen nu känns det som. Vegas och Colorado ha ju lag för att utmana men Tampa är iaf mina favoriter.
PS att Boston åkte ut är ju bara bra då jag fullkomligen avskyr #63# :)
+ 6
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
Charliejfz:
Absolut är det så. LHC blir nog mycket bättre än i fjol likadant Skellefteå som jag håller som utmanare till guldet tillsammans med Luleå och FBK " tyvärr "
Absolut är det så. LHC blir nog mycket bättre än i fjol likadant Skellefteå som jag håller som utmanare till guldet tillsammans med Luleå och FBK " tyvärr "
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales:
Hade han sagt det till domaren hade det blivit böter till avstängningen också med största säkerhet
Hade han sagt det till domaren hade det blivit böter till avstängningen också med största säkerhet
+ 1
Rögle BK > Sv: Säsongen 2019-2020
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Ritola har mer och bevisa trots att han varit skadad en hel del så har han underpresterat i förhållande till vad han tjänar, han har ju mycket hockey i sig och hoppas han får spela mycket pp i vinter han är ju faktiskt en bra framspelare i den spelformen.
Ritola har mer och bevisa trots att han varit skadad en hel del så har han underpresterat i förhållande till vad han tjänar, han har ju mycket hockey i sig och hoppas han får spela mycket pp i vinter han är ju faktiskt en bra framspelare i den spelformen.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky:
Hur menar du nu? jag förstår ärligt talat inte, menar du att det är rimligt att LIF kräver att premiären skjuts upp eller vad menar du?
helt seriöst alltså.
Hur menar du nu? jag förstår ärligt talat inte, menar du att det är rimligt att LIF kräver att premiären skjuts upp eller vad menar du?
helt seriöst alltså.
Leksands IF > Sv: Fixar Robocop kontraktet? Skakar Löven och Modo av skräck?
Tikkare:
Humor och se att en del modoiter här på HS är mer nöjda med att vi förlorar än att de själva vinner matcher. Undrar när de skall släppa det där med Tjomme/hellkvist och gå vidare.
Jag har inte något emot MoDo som klubb men bara för att våran gm gjort ett misstag och kontaktat en tränare under kontrakt så har en del modoiter bestämt sig för att hata oss.
Men vi är vana =)
Leksand har alltid berört på gott eller ont i alla år.
Humor och se att en del modoiter här på HS är mer nöjda med att vi förlorar än att de själva vinner matcher. Undrar när de skall släppa det där med Tjomme/hellkvist och gå vidare.
Jag har inte något emot MoDo som klubb men bara för att våran gm gjort ett misstag och kontaktat en tränare under kontrakt så har en del modoiter bestämt sig för att hata oss.
Men vi är vana =)
Leksand har alltid berört på gott eller ont i alla år.
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2020
JoseGonzales:
Jag är likadan, försäsongsmatcher säger i regel ingenting.
Minns när Leksand slog FBK stort i en träningsmatch för många år sedan och en del leksingar trodde på stordåd, det slutade med att vi åkte ur. ;)
Dessa matcher handlar till 95 % om att spela ihop laget inför seriestarten
Jag är likadan, försäsongsmatcher säger i regel ingenting.
Minns när Leksand slog FBK stort i en träningsmatch för många år sedan och en del leksingar trodde på stordåd, det slutade med att vi åkte ur. ;)
Dessa matcher handlar till 95 % om att spela ihop laget inför seriestarten
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jag håller med dig att denna affären inte skötts snyggt av någon part öht, tycker inte man skall anklaga vare sig Björn eller TJ för att vara värre än någon annan, Björn gjorde bort sig hos er när han gick ut och sa att det skulle bli en utmaning att träna Leksand och TJ gjorde bort sig som kontaktade MoDo trots att han med största sannolikhet visste att Hellkvist satt på ett nyskrivet 3 års kontrakt.
Till skillnad mot dig så hoppas jag inte MoDo åker ut ur utan jag vill ha er i SHL, ett klassiskt lag som hör hemma i SHL precis som många anser att LIF också gör det
HA känns otroligt spännande med Löven MoDo och Timrå som såklart kommer slåss om seriesegern, något annat är inte och tänka på.
Tror Heponiemi kan vinna poängligan. Så bra är han tycker jag.
Jag håller med dig att denna affären inte skötts snyggt av någon part öht, tycker inte man skall anklaga vare sig Björn eller TJ för att vara värre än någon annan, Björn gjorde bort sig hos er när han gick ut och sa att det skulle bli en utmaning att träna Leksand och TJ gjorde bort sig som kontaktade MoDo trots att han med största sannolikhet visste att Hellkvist satt på ett nyskrivet 3 års kontrakt.
Till skillnad mot dig så hoppas jag inte MoDo åker ut ur utan jag vill ha er i SHL, ett klassiskt lag som hör hemma i SHL precis som många anser att LIF också gör det
HA känns otroligt spännande med Löven MoDo och Timrå som såklart kommer slåss om seriesegern, något annat är inte och tänka på.
Tror Heponiemi kan vinna poängligan. Så bra är han tycker jag.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Du tar alla chanser du får att dryga dig, vad har tyskarna med Cehlarik och göra?.
Jag svarade på Jonssons fråga. om vilka som finansierade lönen till Cehlarik,
Vad tyckte du att ditt inlägg bidrog till?
Är det konstigt att supportrar från andra lag inte vill skriva här inne när man bara möts av den här typen av barnsliga kommentarer.
Vill inte ens tänka tanken vad som skulle hända om jag skulle såga en värvning här inne som MoDo gjort?
Du tar alla chanser du får att dryga dig, vad har tyskarna med Cehlarik och göra?.
Jag svarade på Jonssons fråga. om vilka som finansierade lönen till Cehlarik,
Vad tyckte du att ditt inlägg bidrog till?
Är det konstigt att supportrar från andra lag inte vill skriva här inne när man bara möts av den här typen av barnsliga kommentarer.
Vill inte ens tänka tanken vad som skulle hända om jag skulle såga en värvning här inne som MoDo gjort?
+ 1
Föregående · 157 · Nästa



Leksands förstakedja har gjort om jag räknat rätt 14 poäng på de 5 första periodens i SHL
Skapligt var ordet sa Bull