Historik
Föregående · 163 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Zzz:
Jag är också en av dom avskyr FBK mer än något annat lag, ser hellre att Mora eller Brynäs vinner SM Guld. Dagens sanning
Jag är också en av dom avskyr FBK mer än något annat lag, ser hellre att Mora eller Brynäs vinner SM Guld. Dagens sanning
+ 1
Leksands IF > Sv: Fixar Robocop kontraktet? Skakar Löven och Modo av skräck?
Charliejfz:
Förvisso men det blir svårt, försvaret är fantastiskt uselt, man önskar det fanns 6 st Ahnelöv på isen
Förvisso men det blir svårt, försvaret är fantastiskt uselt, man önskar det fanns 6 st Ahnelöv på isen
+ 1
Brynäs IF > Sv: Värvningsbomb
Poppandepopcorn:
Kan det vara Ryan Spooner från Minsk som Leksand kollade på men som blev för dyr
Runt 4.8 miljoner
hockeysverige.se/2020/02/07/leksand-nobbade-stjarnvarvning-inget-vi-kan-ta-rygg-pa
Kan det vara Ryan Spooner från Minsk som Leksand kollade på men som blev för dyr
Runt 4.8 miljoner
hockeysverige.se/2020/02/07/leksand-nobbade-stjarnvarvning-inget-vi-kan-ta-rygg-pa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dallemas:
Helt sjukt att han spelar i AS, klarar inte Timrå uppflyttning tar nog Luleå eller Skellefteå honom med tanke på att han trivs i Norrland. Om Sharks tillåter såklart
Helt sjukt att han spelar i AS, klarar inte Timrå uppflyttning tar nog Luleå eller Skellefteå honom med tanke på att han trivs i Norrland. Om Sharks tillåter såklart
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Man får tycka vad man vill om den här övergången men jag förstår Luleå supportrarna att de är förbannade, man gör inte såhär. Minns när Niklas persson skrev på för LHC mitt i kvalserien när han spelade med Leksand.
LHC satsade för att vinna SM-guld och pajen som jag alltid gillat sålde sig som en ” ja du vet ” och vi vet ju alla hur det gått för LHC sedan dess. Hoppas verkligen Luleå vinner guldet nu. Girigheten efter pengar bland svenska hockeyspelare är vidrig.
Man får tycka vad man vill om den här övergången men jag förstår Luleå supportrarna att de är förbannade, man gör inte såhär. Minns när Niklas persson skrev på för LHC mitt i kvalserien när han spelade med Leksand.
LHC satsade för att vinna SM-guld och pajen som jag alltid gillat sålde sig som en ” ja du vet ” och vi vet ju alla hur det gått för LHC sedan dess. Hoppas verkligen Luleå vinner guldet nu. Girigheten efter pengar bland svenska hockeyspelare är vidrig.
+ 4
Leksands IF > Sv: En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
Ritola, zacke och Abbott ikväll hoppas verkligen på islossning
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Michael Lindqvist missar resten av säsongen, har inte mycket till övers för FBK men väldigt tråkigt när laget och kanske ligans bästa spelare skadar sig så pass allvarligt.
Michael Lindqvist missar resten av säsongen, har inte mycket till övers för FBK men väldigt tråkigt när laget och kanske ligans bästa spelare skadar sig så pass allvarligt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Omark nobbar iaf Luleå. Vågar man hoppas ;)
Blir nog FBK för honom.
Tror du Brynäs är intresserade?
Omark nobbar iaf Luleå. Vågar man hoppas ;)
Blir nog FBK för honom.
Tror du Brynäs är intresserade?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung:
Abbott lär ju inte dra till Brynäs denna säsongen iaf men håller med Sanny i hans kritik, likadant med Zacke, där är det nästan ännu värre, snacka om att han har underpresterat nåt det grövsta, precis som Rödin som skulle vara bärande spelare för våra lag.
Abbott lär ju inte dra till Brynäs denna säsongen iaf men håller med Sanny i hans kritik, likadant med Zacke, där är det nästan ännu värre, snacka om att han har underpresterat nåt det grövsta, precis som Rödin som skulle vara bärande spelare för våra lag.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Ja det är nog tur för Brynäs att vi är ännu sämre ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8783}:
Vi tror varje år att klubben prickat rätt men det verkar inte så förutom denna säsong, jag skrev efter 7-8 matcher att laget behöver ny målvakt då det såg väldigt darrigt ut vilket det fortfarande gör, jag fick till svar, " sluta gnäll, ge det mer tid m.m " lite som inne på ert forum med vissa skribenter,
Tjomme verkar se problemet med laget * äntligen *
Nu är Enroh väldigt nära men det tog 30 omgångar, Han presenteras inom kort enligt många insatta i föreningen. Jag tror Leksand fixar detta utan kval med honom i målet, blir det ingen Enroth blir det nog tyvärr kval " som vanligt "
Angående Brynäs så tycker jag personligen att ni också behöver se över er målvaktssituation jag hade satsat på Ersson alla dagar i veckan, Erikssons glansdagar är över,
Hoppas verkligen ni klarar er utan kval för innerst inne så hoppas jag båda våra lag klarar oss,
Man vill alltid se Leksand - Brynäs i den högsta ligan- Har alltid älskat våran rivalitet
Vi tror varje år att klubben prickat rätt men det verkar inte så förutom denna säsong, jag skrev efter 7-8 matcher att laget behöver ny målvakt då det såg väldigt darrigt ut vilket det fortfarande gör, jag fick till svar, " sluta gnäll, ge det mer tid m.m " lite som inne på ert forum med vissa skribenter,
Tjomme verkar se problemet med laget * äntligen *
Nu är Enroh väldigt nära men det tog 30 omgångar, Han presenteras inom kort enligt många insatta i föreningen. Jag tror Leksand fixar detta utan kval med honom i målet, blir det ingen Enroth blir det nog tyvärr kval " som vanligt "
Angående Brynäs så tycker jag personligen att ni också behöver se över er målvaktssituation jag hade satsat på Ersson alla dagar i veckan, Erikssons glansdagar är över,
Hoppas verkligen ni klarar er utan kval för innerst inne så hoppas jag båda våra lag klarar oss,
Man vill alltid se Leksand - Brynäs i den högsta ligan- Har alltid älskat våran rivalitet
+ 5
Leksands IF > Sv: En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
{8399}:
Kollade i min spåkula idag och Leksand vinner med 3 -1
Kollade i min spåkula idag och Leksand vinner med 3 -1
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Enligt AB jagar Brynas Stefan Nyman som kan ersätta Sundqvist.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/awd025/brynas-jagar-succetranaren
Enligt AB jagar Brynas Stefan Nyman som kan ersätta Sundqvist.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/awd025/brynas-jagar-succetranaren
+ 4
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Peja:
Har alltid stöttat mitt lag på olika sätt. Problemet för mig är att jag kan inte åka upp till leksand så ofta som jag hade önskat pga jag tjänar alldels för dåligt trots heltidsjobb har lån och amorteringar på lägenheten bla men förhoppningsvis blir det 3-4 matcher innan säsongen är slut kanske fler.
Min poäng med inlägget var att man måste kunna kritisera laget också när det går dåligt vilket jag gjort massvis med gånger än att göra som huge och bara ständigt försvara sitt lag och komma med undanflykter och framförallt inte sitta och kalla alla som vågar kritisera laget för soffcoacher. Man behöver inte vara raketforskare för att se att både Leksand och Brynäs har enorma problem denna säsongen.
Gott nytt år på er Brynäsare 💙👍🏻
Har alltid stöttat mitt lag på olika sätt. Problemet för mig är att jag kan inte åka upp till leksand så ofta som jag hade önskat pga jag tjänar alldels för dåligt trots heltidsjobb har lån och amorteringar på lägenheten bla men förhoppningsvis blir det 3-4 matcher innan säsongen är slut kanske fler.
Min poäng med inlägget var att man måste kunna kritisera laget också när det går dåligt vilket jag gjort massvis med gånger än att göra som huge och bara ständigt försvara sitt lag och komma med undanflykter och framförallt inte sitta och kalla alla som vågar kritisera laget för soffcoacher. Man behöver inte vara raketforskare för att se att både Leksand och Brynäs har enorma problem denna säsongen.
Gott nytt år på er Brynäsare 💙👍🏻
+ 17
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Huge:
Nu skall jag berätta en sak. Pratade med en nära vän igår som är Brynäsare. Personen är 3 barnsförälder och något år yngre än mig, åker på ungefär 10-15 matcher varje säsong till gävle en resa på ca 20 mil / match med 2 av barnen som också är Brynäsare, bor i Borlänge som jag, jobbar i en annan kommun och pendlar ca 9 mil om dagen till jobbet mån-fre . Notera även att personen lägger ut pengar för fika korv m.m till sina barn på arenan.
Personen lägger ner sin själ i Brynäs varje match och älskar sitt lag som alla andra. Igår sa personen ” snart har jag gett upp, Brynäs är så fruktansvärt dåliga och jag vill se en förändring genast, ny tränare som vet hur vi skall spela annars orkar jag åka mer och kolla, vi åker ur inom ett par år om inget händer ”
Vad har du för undanflykter att komma med till honom huge du som har svaret på allt?
Soffcoach som du?
God fortsättning
Nu skall jag berätta en sak. Pratade med en nära vän igår som är Brynäsare. Personen är 3 barnsförälder och något år yngre än mig, åker på ungefär 10-15 matcher varje säsong till gävle en resa på ca 20 mil / match med 2 av barnen som också är Brynäsare, bor i Borlänge som jag, jobbar i en annan kommun och pendlar ca 9 mil om dagen till jobbet mån-fre . Notera även att personen lägger ut pengar för fika korv m.m till sina barn på arenan.
Personen lägger ner sin själ i Brynäs varje match och älskar sitt lag som alla andra. Igår sa personen ” snart har jag gett upp, Brynäs är så fruktansvärt dåliga och jag vill se en förändring genast, ny tränare som vet hur vi skall spela annars orkar jag åka mer och kolla, vi åker ur inom ett par år om inget händer ”
Vad har du för undanflykter att komma med till honom huge du som har svaret på allt?
Soffcoach som du?
God fortsättning
+ 25
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Instämmer, Färjestad har fått konkurrens om det mest hatade laget i SHL
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
Synd att domarna håller så jävla dålig kvalitet, det är åt bägge håll ska tilläggas.
Men man börjar vänja sig för längesedan.
Ang matchstraffet på sigalet så är det enligt mig inte matchstraff,
Max 2 min på sin höjd.
Tack för en bra match igår.
Väl mött igen den 7 mars. Då hoppas vi att det är 2 lag som lämnat bottenskiktet 😉
Men man börjar vänja sig för längesedan.
Ang matchstraffet på sigalet så är det enligt mig inte matchstraff,
Max 2 min på sin höjd.
Tack för en bra match igår.
Väl mött igen den 7 mars. Då hoppas vi att det är 2 lag som lämnat bottenskiktet 😉
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
SWEATT:
Ingenting slår ryktet om Teemu Selläne till Leksand, tror alla leksingar kom i brallan när det uppdagades ;)
Ingenting slår ryktet om Teemu Selläne till Leksand, tror alla leksingar kom i brallan när det uppdagades ;)
+ 7
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru:
Handen på hjärtat nog borde målet godkänts? Bedrövligt att sjökvist blåser så tidigt
Handen på hjärtat nog borde målet godkänts? Bedrövligt att sjökvist blåser så tidigt
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
{7603}:
Bedrövlig hockeymatch. Tycker synd om Leksand idag som spelade bra men räcker ändå inte, det säger ganska mycket om hur långt leksand har kvar tills man är ett stabilt SHL lag
Bedrövlig hockeymatch. Tycker synd om Leksand idag som spelade bra men räcker ändå inte, det säger ganska mycket om hur långt leksand har kvar tills man är ett stabilt SHL lag
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs -Växjö 2019-12-07
varulf: Måste in en mental coach eller nåt i Leksand. Man skall inte falla ihop såhär på 11 sekunder och släppa in 2 mål, det är inte första gången denna säsong. Skellefteå är inte alls så mycket bättre men det räcker såklart mot Leksand
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Leksands IF > Sv: En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
eltifoso:
Härligt med känslor 😂😂😂
Zacke är arg
www.expressen.se/sport/hockey/shl/leksands-nya-kollaps-fornedrade-av-lulea/
Härligt med känslor 😂😂😂
Zacke är arg
www.expressen.se/sport/hockey/shl/leksands-nya-kollaps-fornedrade-av-lulea/
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Axl San
Nu har jag kollat in min historik och jag tippade såhär.
1.Frölunda
2.Djurgården
3.Färjestad
4.Växjö
5.Rögle
6.Luleå
7.Skellefteå
8.HV71
9.Brynäs
10.Leksand
11.Linköping
12.Malmö
13.Örebro
14. Oskarshamn
Nu har jag kollat in min historik och jag tippade såhär.
1.Frölunda
2.Djurgården
3.Färjestad
4.Växjö
5.Rögle
6.Luleå
7.Skellefteå
8.HV71
9.Brynäs
10.Leksand
11.Linköping
12.Malmö
13.Örebro
14. Oskarshamn
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Nej det gjorde jag absolut inte. Vad fan har du fått det ifrån? Tippade leksand 11a och Brynäs 10a eller om det var tvärtom, minns inte
Nej det gjorde jag absolut inte. Vad fan har du fått det ifrån? Tippade leksand 11a och Brynäs 10a eller om det var tvärtom, minns inte
Leksands IF > Sv: En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
eltifoso:
Nej och är väldigt glad för det, i bästa fall klarar man ett kval mot AIK med det här spelet. Bedrövligt
Nej och är väldigt glad för det, i bästa fall klarar man ett kval mot AIK med det här spelet. Bedrövligt
Leksands IF > Sv: En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
xxx BIF xxx:
Äntligen match idag igen, Melin har komponerat ihop en som han kallar det superkedja med Hrivik Zackrisson och Abbott, låt se om det bär frukt ;)
Äntligen match idag igen, Melin har komponerat ihop en som han kallar det superkedja med Hrivik Zackrisson och Abbott, låt se om det bär frukt ;)
MoDo Hockey > Sv: Modo - Kik 2019-11-15
jonsson:
Som leksing så blir man orolig att Mora skall vinna mot oss efter våran första period idag.
Melin bad om ursäkt att han stod i båset idag efter första perioden ” man skäms att stå i båset och jag ber om ursäkt till alla som är här ”
Som leksing så blir man orolig att Mora skall vinna mot oss efter våran första period idag.
Melin bad om ursäkt att han stod i båset idag efter första perioden ” man skäms att stå i båset och jag ber om ursäkt till alla som är här ”
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF 2019-11-14
Äntligen buas det i Leksand lite. Helt rätt
Pinsamt att spela såhär, Melin bad om ursäkt att han stod i båset idag efter första perioden ” man skäms att stå i båset och jag ber om ursäkt till alla som är här ”
Respekt att en tränare säger så 👍🏻
Pinsamt att spela såhär, Melin bad om ursäkt att han stod i båset idag efter första perioden ” man skäms att stå i båset och jag ber om ursäkt till alla som är här ”
Respekt att en tränare säger så 👍🏻
Leksands IF > Sv: En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
Äntligen buas det lite i Leksand, helt rätt! Så kanske spelarna fattar någon jävla gång! Pinsamt av laget att agera såhär.
Leksands IF > Sv: En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
Ingen hemmaseger för Leksand sedan vi vann mot Brynäs 24 September. Idag vänder det ;)
4-2
4-2
+ 1
Föregående · 163 · Nästa

Som utomstående är det väldigt tröttsamt att läsa Huges inlägg men det blir ju inte bättre av att ni svarar honom varje gång-.
Ett tips i all välmening, sluta svara honom.
Jag jobbar med 7 åringar och som lärare väljer jag mina strider med barnen och det tycker jag ni andra skall göra med Huge också,
Låt han bete sig som en barnuge ifall han vill men ge honom inte tillfälle att skriva sina försvarstal om och om igen.
Tack för mig.