Historik
Föregående · 162 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
Confusius:
Jag menade inte att pissa på någon och jag ber om ursäkt om jag gjort någon upprörd det var inte min intention
Trevlig kväll och glad påsk ❤️💙
Jag menade inte att pissa på någon och jag ber om ursäkt om jag gjort någon upprörd det var inte min intention
Trevlig kväll och glad påsk ❤️💙
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
{9105}
Självklart men det är ju ändå leksand som eventuellt får ta över kontraktet eller hur?
Självklart men det är ju ändå leksand som eventuellt får ta över kontraktet eller hur?
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
goleafs:
Fast om man vänder på frågan. Vilken tränare vill inte träna shl oavsett om det är Leksand eller Modo eller björklöven. Hade rollerna varit omvända mellan Leksand Modo hade modoitrna såklart inte sagt något
Det är tyvärr så här idrotten funkar, fast jag håller jag med om att Hellkvist kanske inte borde uttryckt sig som han gjorde
Personligen så vet jag vad Modo går igenom och det är knappast roligt
När leksand har åkt ur shl ” mer än en gång ” har vi förlorat tränare och spelare till höger och vänster
Jag lider verkligen med er men jag förstår ärligt talat inte varför en tränare som gjort sådan succé skulle ” inte ” ryktas till en klubb i shl
Ni verkade inte speciellt förvånade när tambellini skrev på för Rögle men bara för att en av Sveriges bästa tränare ryktas till just ” Leksand” så skall hatet flöda.
Peace 💙❤️
Fast om man vänder på frågan. Vilken tränare vill inte träna shl oavsett om det är Leksand eller Modo eller björklöven. Hade rollerna varit omvända mellan Leksand Modo hade modoitrna såklart inte sagt något
Det är tyvärr så här idrotten funkar, fast jag håller jag med om att Hellkvist kanske inte borde uttryckt sig som han gjorde
Personligen så vet jag vad Modo går igenom och det är knappast roligt
När leksand har åkt ur shl ” mer än en gång ” har vi förlorat tränare och spelare till höger och vänster
Jag lider verkligen med er men jag förstår ärligt talat inte varför en tränare som gjort sådan succé skulle ” inte ” ryktas till en klubb i shl
Ni verkade inte speciellt förvånade när tambellini skrev på för Rögle men bara för att en av Sveriges bästa tränare ryktas till just ” Leksand” så skall hatet flöda.
Peace 💙❤️
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson:
Skulle tro att hrivik är i princip klar för Malmö nu når ” vi ” värvat paajanen.
Blir spännande och se.
Otto går förmodligen in som första center nu om hrivik sticker
Jag hoppas verkligen man sätter paajanen med en junior istället för att sätta honom med zacke eller Ritola
Det hade iaf jag gjort ;)
Skulle tro att hrivik är i princip klar för Malmö nu når ” vi ” värvat paajanen.
Blir spännande och se.
Otto går förmodligen in som första center nu om hrivik sticker
Jag hoppas verkligen man sätter paajanen med en junior istället för att sätta honom med zacke eller Ritola
Det hade iaf jag gjort ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Han bröt ju kontraktet med Buffalo för en timeout pga psykisk ohälsa. Blev djurgården efter att han hållit uppe ett tag
Finns en c More intervju med honom som jag kan rekommendera
Inga pengar är värda nåt alls när man mår dåligt sa han.
Han bröt ju kontraktet med Buffalo för en timeout pga psykisk ohälsa. Blev djurgården efter att han hållit uppe ett tag
Finns en c More intervju med honom som jag kan rekommendera
Inga pengar är värda nåt alls när man mår dåligt sa han.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs:
Tror du verkligen förbundet gjort detta för att gynna Leksand?
Herregud man undrar om du är på riktigt. Finns flera lag som drabbas än Leksand
Alla 10 lagen som har chans på sm guld tex
Väsby tänker iaf ta beslutet vidare
Vilka lag hänger på?
www.aftonbladet.se/a/awod7L
Tror du verkligen förbundet gjort detta för att gynna Leksand?
Herregud man undrar om du är på riktigt. Finns flera lag som drabbas än Leksand
Alla 10 lagen som har chans på sm guld tex
Väsby tänker iaf ta beslutet vidare
Vilka lag hänger på?
www.aftonbladet.se/a/awod7L
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker:
Väntar på alla konspirationsteorier om att detta var bara för att gulla med Leksand ;)
Detta är såklart bra för Leksand men jag hade såklart sett en slutspel och kvalspel men detta var rätt väntat beslut faktiskt.
Väntar på alla konspirationsteorier om att detta var bara för att gulla med Leksand ;)
Detta är såklart bra för Leksand men jag hade såklart sett en slutspel och kvalspel men detta var rätt väntat beslut faktiskt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978:
Kul och se att tillväxten är god hos båda lagen.
Heineman blir väldigt spännande att följa framöver
Kul och se att tillväxten är god hos båda lagen.
Heineman blir väldigt spännande att följa framöver
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Tack jag tror inte det heller men man vet aldrig
Allt kan hända i hockey
Tack jag tror inte det heller men man vet aldrig
Allt kan hända i hockey
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}:
Ryktena börjar flurera på en del Leksands forum om att hrivik är på väg bort
Skulle leksand åka ur igen så tror jag han skulle vara perfekt för Brynäs men andra klubbar lär vara intresserade av hans tjänster med såklart men han är en riktigt bra SHL spelare
Ryktena börjar flurera på en del Leksands forum om att hrivik är på väg bort
Skulle leksand åka ur igen så tror jag han skulle vara perfekt för Brynäs men andra klubbar lär vara intresserade av hans tjänster med såklart men han är en riktigt bra SHL spelare
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta:
Fattar inte vad Örebro får alla pengar ifrån
De verkar ju skita mer pengar än Ejendal ;)
Fattar inte vad Örebro får alla pengar ifrån
De verkar ju skita mer pengar än Ejendal ;)
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8487}:
instämmer med dig karln är bedrövlig. Den värsta av alla kommentatorer är ändå Åke Unger, han har kommenterat hockey i över 30 år tror jag och jag fattar inte hur jag stått ut. Han är genomusel, sämre än Leksand faktiskt och det säger rätt mycket haha
instämmer med dig karln är bedrövlig. Den värsta av alla kommentatorer är ändå Åke Unger, han har kommenterat hockey i över 30 år tror jag och jag fattar inte hur jag stått ut. Han är genomusel, sämre än Leksand faktiskt och det säger rätt mycket haha
+ 3
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage:
Imponerad av Luleå
Såg matchen mot Frölunda och spelar ni sådär i slutspelet skall motståndarna vara riktigt bra om man skall slå er.
Tror och hoppas Luleå vinner SM-guld
Rolig ishockey ni spelar 👍🏻
Imponerad av Luleå
Såg matchen mot Frölunda och spelar ni sådär i slutspelet skall motståndarna vara riktigt bra om man skall slå er.
Tror och hoppas Luleå vinner SM-guld
Rolig ishockey ni spelar 👍🏻
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
eltifoso:
4 poäng är ändå tufft att ta in på 5 omgångar men allt talar för att Brynäs mycket väl kan ta 10e platsen då Lakers på papperet har väldigt mycket svårare matcher kvar än BIF
4 poäng är ändå tufft att ta in på 5 omgångar men allt talar för att Brynäs mycket väl kan ta 10e platsen då Lakers på papperet har väldigt mycket svårare matcher kvar än BIF
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Stefan R 63:
Jag med, jag fullkomligen älskar mötena med Brynäs, även om hatkärleken funnits där hela livet så är det dessa matcher man ser fram emot i SHL. Jag unnar inte Brynäs SM guld såklart men jag unnar dom att vara kvar i SHL så länge Leksand också spelar där, dessutom har ju flera brynäsare påtalat vid flera tillfällen att det är alltid är kul när Leksand spelar i Gavlerinken då det " äntligen " blir fulla hus ;)
Jag med, jag fullkomligen älskar mötena med Brynäs, även om hatkärleken funnits där hela livet så är det dessa matcher man ser fram emot i SHL. Jag unnar inte Brynäs SM guld såklart men jag unnar dom att vara kvar i SHL så länge Leksand också spelar där, dessutom har ju flera brynäsare påtalat vid flera tillfällen att det är alltid är kul när Leksand spelar i Gavlerinken då det " äntligen " blir fulla hus ;)
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Zappaholic:
Nej blev jag inte jag förstod bara varför du inte höll dig till ämnet men men strunt samma
Blir sällan kränkt, hoppas du får en fin dag du med. Nu skall jag ut och jogga av mig lite kvalångest ;)
Nej blev jag inte jag förstod bara varför du inte höll dig till ämnet men men strunt samma
Blir sällan kränkt, hoppas du får en fin dag du med. Nu skall jag ut och jogga av mig lite kvalångest ;)
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
{8399}:
Japp jag erkänner att jag hade fel, Ha en fin dag
Japp jag erkänner att jag hade fel, Ha en fin dag
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
ellis:
nej det är ju alltid svårt att infria högt ställda förväntningar, det är så med de flesta spelare.
Jag försökte bara skoja lite men en del brynäsare verkar ha vaknat på fel sida här inne, ingen ide att skriva mer här inne, man kanske skall skriva att man skojar i fortsättningen ;)
nej det är ju alltid svårt att infria högt ställda förväntningar, det är så med de flesta spelare.
Jag försökte bara skoja lite men en del brynäsare verkar ha vaknat på fel sida här inne, ingen ide att skriva mer här inne, man kanske skall skriva att man skojar i fortsättningen ;)
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Zappaholic:
Det där var väl ungefär vad man kunde förvänta sig som svar från dig. Vad har Leksands Jojo åkande med sigalet och göra? Vaknat på fel sida eller?
Det där var väl ungefär vad man kunde förvänta sig som svar från dig. Vad har Leksands Jojo åkande med sigalet och göra? Vaknat på fel sida eller?
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Lindström:
Det svänger snabbt angående Sigalet.
När han gjorde hattrick mot Leksand i försäsongspremiären så var det årets bästa värvning enligt en del skribenter, förändringens vind blåser väldigt snabbt här inne ;)
Det svänger snabbt angående Sigalet.
När han gjorde hattrick mot Leksand i försäsongspremiären så var det årets bästa värvning enligt en del skribenter, förändringens vind blåser väldigt snabbt här inne ;)
+ 2
Leksands IF > Sv: Fixar Robocop kontraktet? Skakar Löven och Modo av skräck?
Signature:
Gabbe Karlsson 40 skall hjälpa Hedemora att hålla sig kvar i divison 2
Kul och spännande ;)
Gabbe Karlsson 40 skall hjälpa Hedemora att hålla sig kvar i divison 2
Kul och spännande ;)
NHL > Sv: Rangerstråden
Tarasov:
Han tillhör världstoppen såklart, det visade han inte minst nu när mcdavid var skadad i 6 matcher och han gjorde 4+8.
Vegas snodde åt sig Lehner, nu har vegas 2 riktigt bra målvakter.
Han tillhör världstoppen såklart, det visade han inte minst nu när mcdavid var skadad i 6 matcher och han gjorde 4+8.
Vegas snodde åt sig Lehner, nu har vegas 2 riktigt bra målvakter.
+ 1
NHL > Sv: Rangerstråden
Tarasov:
Erik Gustafsson till Calgary på deadline day, Calgary har nu 3 svenskar som backar
Mitt oilers tog Athenasiou från Detroit. Bra med mer speed nu i slutspelet ;)
Erik Gustafsson till Calgary på deadline day, Calgary har nu 3 svenskar som backar
Mitt oilers tog Athenasiou från Detroit. Bra med mer speed nu i slutspelet ;)
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Påminner er brynäsare om att det är NHL med bäckis nu på Viasat hockey.
+ 4
NHL > Sv: Rangerstråden
{297}:
Lunkan utanför NYR trupp inatt för första gången på väldigt länge. Blir det e trejd ändå. Vilka är de hetaste kandidaterna i så fall? Colorado? Vegas?
Lunkan utanför NYR trupp inatt för första gången på väldigt länge. Blir det e trejd ändå. Vilka är de hetaste kandidaterna i så fall? Colorado? Vegas?
Leksands IF > Sv: Fixar Robocop kontraktet? Skakar Löven och Modo av skräck?
Charliejfz:
Detta känns onekligen spännande
Bra att stärka upp det redan darriga försvaret inför kommande kvalspel
www.aftonbladet.se/a/kJzm7Q
Detta känns onekligen spännande
Bra att stärka upp det redan darriga försvaret inför kommande kvalspel
www.aftonbladet.se/a/kJzm7Q
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Leksand får skylla sig själva
Det är som vanligt
Det förstår man ju när Tjomme och Melin har gaddat ihop sig och helt enkelt vägrar ge honom speltid i SHLs sämsta lag trots att han flera matcher varit en av våra bästa backar när han väl fått spela.
Tror han kan bli riktigt bra
Leksand får skylla sig själva
Det är som vanligt
Det förstår man ju när Tjomme och Melin har gaddat ihop sig och helt enkelt vägrar ge honom speltid i SHLs sämsta lag trots att han flera matcher varit en av våra bästa backar när han väl fått spela.
Tror han kan bli riktigt bra
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja:
Frölunda ser tydligen rejäl talang i Filip. Rykten på ”byn” gör gällande att även Brynäs var intresserade av Filip men som sagt bara rykten
www.aftonbladet.se/a/zGy8db
Frölunda ser tydligen rejäl talang i Filip. Rykten på ”byn” gör gällande att även Brynäs var intresserade av Filip men som sagt bara rykten
www.aftonbladet.se/a/zGy8db
+ 2
Föregående · 162 · Nästa


Vore bättre om ni modoiter vänder hatet mot Hellqvist istället. Tjomme har bara gjort en förfrågan men läser man intervjun med Hellqvist så verkar han redan ha börjat packa sina saker. Han vill inte vara kvar i Modo uppenbarligen. Då år min fråga till er här inne. Varför?
Ps bara nyfiken ingen provokation