Historik
Föregående · 168 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Peja:
Intressant att du nämner Leksand som ett potentiellt bottenlag redan innan man ens börjat bygga laget inför shl! Brynäs vinner sm guld menar du? Säger du emot om jag påstår att Brynäs går en ännu jobbigare säsong till mötes än den ni kommer ifrån.
Intressant att du nämner Leksand som ett potentiellt bottenlag redan innan man ens börjat bygga laget inför shl! Brynäs vinner sm guld menar du? Säger du emot om jag påstår att Brynäs går en ännu jobbigare säsong till mötes än den ni kommer ifrån.
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Fan vilken äcklig tur Färjestad har. Sådana här matcher som gör att man vinner Sm guld tyvärr 🤣😂
Fan vilken äcklig tur Färjestad har. Sådana här matcher som gör att man vinner Sm guld tyvärr 🤣😂
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Ollas får inget nytt kontrakt i leksand. Johansson vet att han inte håller för shl en säsong till. Min gissning är att han spelar i Borlänge hockey då hans polare Gabriel Karlsson är ny sportchef eller tar nytt jobb inom Leksands IF.. Tack för allt Jesper. Skriver i den här boken då han även representerat er förening. 👍🏻
+ 29
Leksands IF > Sv: En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
Johansson är rak och ärlig. Man skall inte hymla.
www.blavitakrigare.com/blogg/johansson-om-kritiken-från-fansen-kan-inte-ge-porsche-det-han-behöver
www.blavitakrigare.com/blogg/johansson-om-kritiken-från-fansen-kan-inte-ge-porsche-det-han-behöver
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Vi kan väl vänta med att se vilka som spöar vem när trupperna är klara ;)
Vi kan väl vänta med att se vilka som spöar vem när trupperna är klara ;)
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
mikenomad:
Tror abbot är jagad av många Shl klubbar nu efter det han visat upp i kvalet. Moras i särklass bästa spelare
Tror abbot är jagad av många Shl klubbar nu efter det han visat upp i kvalet. Moras i särklass bästa spelare
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 4
Mora IK > Sv: Typ ingen är intresserad av Mora ytterligare ett år i SHL!!!
Metal Guru:
Tror han syftade på att Aik vann grundserien och därmed bör flyttas upp. Ett system som även jag förespråkat i flera flera år.
Tror han syftade på att Aik vann grundserien och därmed bör flyttas upp. Ett system som även jag förespråkat i flera flera år.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Oskar Lang stannar trots att han skrivit pä för Örebro.
” Oskar Lang, lagets tredje bästa poänggörare i grundserien, har redan skrivit på för Örebro. Men tack vare SHL-avancemanget rivs det kontraktet och 22-åringen blir kvar i Dalarna.'' Detta skriver Sportbladet under kvällen. ”
” Oskar Lang, lagets tredje bästa poänggörare i grundserien, har redan skrivit på för Örebro. Men tack vare SHL-avancemanget rivs det kontraktet och 22-åringen blir kvar i Dalarna.'' Detta skriver Sportbladet under kvällen. ”
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Leksands IF > Sv: En matchserie om en SHL-plats: Leksand vs Mora.
Mike.F:
Tack för övrigt är det underbart att vakna upp till alla bittra människor som fortfarande tjatar om gatstenar och nedlagda skolor på diverse hockeyforum.
Heja Leksand 💙💙💙😁
Tack för övrigt är det underbart att vakna upp till alla bittra människor som fortfarande tjatar om gatstenar och nedlagda skolor på diverse hockeyforum.
Heja Leksand 💙💙💙😁
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85:
Salo var en riktigt bra sportchef, tyvärr fick han inte göra som han ville utan att några inom föreningen skulle ha invändningar, hade han fått vara kvar är jag övertygad om att det varit ett annat LIF idag.
Salo var en riktigt bra sportchef, tyvärr fick han inte göra som han ville utan att några inom föreningen skulle ha invändningar, hade han fått vara kvar är jag övertygad om att det varit ett annat LIF idag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg:
Va guligt, trodde majoriteten här inne ville ha upp oss så ni kan få fullsatt i Gavlerinken igen ;)
Va guligt, trodde majoriteten här inne ville ha upp oss så ni kan få fullsatt i Gavlerinken igen ;)
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Affe_TIK:
Absolut inte meningen att klaga på något sätt men varför är det inte fullsatt ikväll? Borde man inte gå man ur huset i en sådan här match?
Absolut inte meningen att klaga på något sätt men varför är det inte fullsatt ikväll? Borde man inte gå man ur huset i en sådan här match?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
pinsamt matchstraff. Riktigt jädra billigt, inte en chans han hade flugit upp direkt från isen om den tacklingen tog i huvudet. Man ser att det är axel mot axel max 2 min. Om ens det.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enligt kompisar i Leksand snackas det om att Shulze jagas av flertalet SHL klubbar. Kan det vara något för Brynäs?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Tycker synd om AIK. Dom borde självfallet gå direkt upp men det kommer tyvärr aldrig att bli ändring på seriesystemet tyvärr. Jag gläds såklart med mitt leksand men detta känns ju inte rättvist nånstans.
Tycker synd om AIK. Dom borde självfallet gå direkt upp men det kommer tyvärr aldrig att bli ändring på seriesystemet tyvärr. Jag gläds såklart med mitt leksand men detta känns ju inte rättvist nånstans.
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Som leksing hoppas jag på Timrå i SHL, ser gärna Leksand där också såklart.
+ 13
Leksands IF > Sv: Welcome to Hell.
Blixt1980:
Blir svårt, AIK bättre i första matchen, tur Brage har hittat formen till rätt tillfälle.
Blir svårt, AIK bättre i första matchen, tur Brage har hittat formen till rätt tillfälle.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Wesley:
Med tanke på hur bra gunnarsson är idag så skulle han vara ett tillskott i Brynäs. Dessutom allsvenskans ” kanske ” hårdaste skott
Med tanke på hur bra gunnarsson är idag så skulle han vara ett tillskott i Brynäs. Dessutom allsvenskans ” kanske ” hårdaste skott
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Slutspelsserien
+ 3
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Porsberger lär spela i SHL om inte Leksand går upp, kan det vara något för BIF?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jonsson får sparken av LHC. Var väl ingen större skräll
Riktig fiaskosäsong av Linköping
Riktig fiaskosäsong av Linköping
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk:
Hanif Bali skall du följa, han retar gallfeber på den sittande regeringen och den sk kultureliten. Skrattar åt varenda tweet.
Ps ber om ursäkt om detta blev politiskt.
Hanif Bali skall du följa, han retar gallfeber på den sittande regeringen och den sk kultureliten. Skrattar åt varenda tweet.
Ps ber om ursäkt om detta blev politiskt.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Conny Strömberg rankar Modos arena som nummer 1 av de allsvenska arenorna
www.dt.se/artikel/hockeyallsvenskan/connys-sanning-samsta-och-basta-arenorna-i-hockeyallsvenskan-den-klart-fulaste
www.dt.se/artikel/hockeyallsvenskan/connys-sanning-samsta-och-basta-arenorna-i-hockeyallsvenskan-den-klart-fulaste
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
pjåtor:
Man kan ju undra om Örebro erbjöd mer pengar än tex Brynäs? i Luleå och Brynäs hade han iaf fått spelat ett slutspel. det måste ju väga mer än att eventuellt försöka kvala med ÖHK?
Man kan ju undra om Örebro erbjöd mer pengar än tex Brynäs? i Luleå och Brynäs hade han iaf fått spelat ett slutspel. det måste ju väga mer än att eventuellt försöka kvala med ÖHK?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:
Förstår ärligt talat inte Oskar här. Varför välja en klubb som kan få kvala, dessutom kanske emot just Leksand, jag var stensäker på Luleå eller Brynäs.
Förstår ärligt talat inte Oskar här. Varför välja en klubb som kan få kvala, dessutom kanske emot just Leksand, jag var stensäker på Luleå eller Brynäs.
+ 8
Leksands IF > Sv: Welcome to Hell.
Lång intervju med Melin om hans kärlek till hockeyn.
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/J19eMb/roger-melin-jag-har-offrat-tva-aktenskap
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/J19eMb/roger-melin-jag-har-offrat-tva-aktenskap
+ 1
Föregående · 168 · Nästa

Jag återkommer när laget är klart. Målsättningen är att klara sig kvar 😁