mattias - 74

30874 inlägg · 47925 besäkare

Historik

· 169 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}:

Jag är så nöjd med Melin. Detta kommer bli bra.

MoDo Hockey > Sv: Leksand - Modo
{7639}:

jo jag vet men tycker ändå man skall ha förståelse för aik spelarens åsikter trots att de vann emot er, annars brukar det mest vara förlorare som gnäller på domarna.

MoDo Hockey > Sv: Leksand - Modo
{5647}:

Otroligt svajiga domare, man håller med AIK spelaren senast om att det verkligen är dålig kvalitet på domarna i hockeyallsvenskan.

NHL > Sv: Svenska rookies
Despis3d:
Vancover har varit ett bottenlag i NHL väldigt länge också men nu ser det ut som att de kanske kan ta sig till slutspel.

Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Kopparjimmie:

Ni kan få Åkerblom för han ryker ikväll om Leksand förlorar ;)

Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zappaholic:

Skall vi byta!? Melin mot Åkerblom? ;)

Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Zource:

Eller Leksand för den delen

Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Mrassarson:

Han är välkommen till Leksand! Vi har ännu sämre tränare! Skall vi byta rakt av?

Brynäs IF > Sv: Brynäs-Leksand - 13/10
Charles:

Finns det någon källa förresten?

Brynäs IF > Sv: Brynäs-Leksand - 13/10
Charles:

Bedrövligt anser jag då det inte såg så farligt ut trots att tacklingen tar på kinden. Man måste börja se över regelverket, man skall inte kunna anmäla till höger och vänster sådär tycker jag

Brynäs IF > Sv: Brynäs-Leksand - 13/10
{7225}:

Skönt med tändvätska (:

Sedan undrar jag en sak, är Brynäspubliken alltid såhär jävla lama även när inte Leksand spelar i Gavlerinken?. Jag såg matchen på tv och jag upplevde att man mest hörde leksingarna hela tiden, dessutom rätt tydligt mycket mer också.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Om det är till någon tröst.

Jag vet också vad ni går igenom. Från mitt Leksandshjärta. KÄMPA PÅ.

Support > Sv: HockeySnack version 5
bisterfinnen:

Bubblorna fortsätter från dig, varje gång jag klickar på bubblan så är den tom, sedan kommer det ytterligare en osv.

Support > Sv: HockeySnack version 5
bisterfinnen:

Jag har fått bubblor av dig men när jag öppnar är det tomt, vad är fel?

Leksands IF > Sv: Grattis
pjåtor:

Man har fortfarande inte fattat detta men nu är det bara att laget inte åker ur igen, truppen ser otroligt tunn ut och målsättningen torde vara att hålla sig kvar nästa säsong och inte sätta upp någon högre målsättning som tex slutspel.

Hemköp i Leksand har lite humor.

Se länk =)

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
leo:

Jag vill inte se matchen imorgon, mitt hjärta pallar inte.. :D

MoDo Hockey > Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
{7814}:

Bara att gratulera till en hockeylektion, som jag skrev tidigare så tror jag Leksand max tar 2 matcher, vinner man inte imorgon är det som sagt kört. Man vinner inga matcher i utvisningsbåset. Imorgon ligger pressen på oss och jag tror inte vi tar chansen imorgon heller tyvärr.

Färjestads BK > Sv: Säsongen startar snart
eltifoso:

Bra att Olofsson får spela upp Leksand innan han återvänder till Karlstad ;)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}:

Tack jag tror dock MoDo blir för svåra trots våran enorma medvind.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker:

Varför skulle man göra det?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
BlåVittGBG:

Håller med, jag förväntar mig inte att Leksand skall vinna den här matchserien med 4 - 0, enligt mig är det bara bonus att laget spelar direktkval till SHL med tanke på att man låg sist i allsvenskan i slutet av November.

MoDo skall såklart vara favoriter i den här matchserien men Leksand har en enorm medvind nu och jag tror inte heller på nån promenad i parken för Modo.

Till sist vill jag ge en känga till de som gör spelechemat, hur fan kan man lägga en match klockan 1930 på en Söndag?, jag hade tänkt och ta bilen och åka upp till Ö - vik från Uppsala men eftersom matchen börjar så sent så skiter jag i det nu. Avgå alla.

Fotboll > Sv: Premier League
mattias - 74:

Rodgers äntligen sparkad, nu kommer klopp och laget kommer lyfta i tabellen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan:

Haha vem har sagt det? Finns det en länk till det? Av mina drygt 30 år som jag följt Leksand är nog detta den sämsta upplagan nånsin.

Man skäms

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vet inte om ni uppmärksammat det men Lander gjorde Hattrick för mitt älskade Edmonton i natt mot Arizona under NHL Preseason.

Skellefteå AIK > Sv: Skellefteå AIK

Monno:

Spelar ni i allsvenskan? Karlskoga? ;)


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada

Lunkan:

Kul att ni fick en ett leksandsrelaterat inlägg i eran bok. Grattis ;)


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Monno:

Läste det där i dalarnas tidningar imorse, är det befogad kritik mot er supportrar?


Matchtips > Sv: Matchtipset hösten 2015 har öppnat

Marcus:

Jag har 6 poäng men ändå står det 0 i kolumnen bästa tippare. 


Leksands IF > Sv: Premiär Leksand - Timrå
eltifoso:

Stabilt med honom som kapten känns det som.
Blir inte fullsatt sputnik vilket är tråkigt

Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2015-09-11 PREMIÄR!
jå1:

Premiärer är ovissa men visst är oddset högt. Kanske spelar en slant själv haha

Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2015-09-11 PREMIÄR!

Per HApps:

Hur många är ni som reser till Leksand ikväll? 


Leksands IF > Sv: Premiär Leksand - Timrå

Sputnik:

Skönt att Leksands tilltänkta poängkung kan spela ikväll. 


Leksands IF > Premiär Leksand - Timrå
Äntligen som Gert Fylking skulle sagt. 

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...

El Maco:

Hur mycket prestige och " hat " är det egentligen mellan mötena mellan Timrå - Sundsvall? om man jämför med ex Leksand - Brynäs eller Skellefteå - Löven?

Redigerad kommentar


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada

Johan Norrström:

Han hade ju nästan 400 K i FBK! Varför skulle han gå ner i lön för att spela i ett på papperet sämre lag? ;)


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada

Brynäsgubbe:

Salmela har säkert 400 K i månaden också, Blev det verkligen så mycket pengar över efter Andersen? 


Timrå IK > Sv: Apropå nånting...

Skönt att det äntligen drar igång med ett klassikermöte på Fredag.

Välkomna till Leksand. 


Brynäs IF > Sv: Imorgon presenteras ett nyförvärv!

HappyX3:

Alcen är väl snarare en medelmåtta, gjord väl knappast bra ifrån sig i någon av klubbarna?


Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT

Kapten R?dsk?gg:

Bästa jag läst på länge. 


Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!

M.Lemiux:

Niklas Persson kopplas ihop med Luleå , är det tänkt att det eventuellt skall vara Abbotts ersättare? 

Redigerad kommentar


Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2015-2016. BZ:S DEBUT

Zappaholic:

Almtuna lånar Johansson. 

Redigerad kommentar


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada

Lunkan:

Pratar man så om en spelare som gjort så mycket för laget du älskar? Skäms på dig, personligen ser jag gärna honken i Leksand då jag tycker han absolut håller hög allsvensk klass fortfarande.

Redigerad kommentar


Leksands IF > Sv: Silly Season 2015 / 2016

Väldigt nära Leksand. 


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting

hanzon:

Jag hade också den känslan ett tag. Hur är han som tränare? 


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skönt att Mattias Ekholm och Filip Forsberg tackat ja till VM spel. 

Brynäs IF > Sv: Värvningar inför 15/16

Chris11:

Tycker inte det känss speciellt roligt att ett lah med ungefär 15 importer vinner SM guld i SHL. Den enda som jag gratulerar till guldet är Sam Hallam, en av de få tränare jag har respekt för, alltid ödmjuk och trevlig när han ställer upp på intervjuer.

Kan inte SHL införa en gräns för hur många importer man får välja, för visst var det tal om en sådan regel förut?

Redigerad kommentar


MoDo Hockey > Sv: Truppen 15/16

Rytter:

Många av spelarna saknar hjärta för klubben i Lakers. I SAIK är det ändå 10 egna produkter, det måste väl betyda nånting. 


MoDo Hockey > Sv: Truppen 15/16

Rytter:

Du får gnälla hur mycket du vill, jag gillade inte det Leksands kommun gjorde, det lovar jag dig men du glömmer att alla klubbar är beroende av sina kommuner, SAIK har mest stöd i hela SHL av kommunen. Frölunda lånade 25 Mijoner men sedan var det locket på. I en liten ort som Övik och Leksand är så är hockeyn i princip allt och efter att jag sett reportaget om Leksands och deras " fiffel " så hävdar jag fortfarande att det är kommunen som folk skall kasta skit och gnälla på och inte klubben. Jag får skit här i Uppsala när jag berättar att jag håller på Leksand och nästan varje gång så verkar det som att vi fans är de som folk är arga på? Vad fan har vi gjort?, vad hade du tyckt om det varit MoDo? Antar att det är ok att kasta skit så länge det inte är ditt eget lag eller? Jag skämdes att se reportaget om Leksands IF och hur kommunen hjälpte dom. Men Återigen. Det är tydligen tillåtet och jag tycker som du att det är fel men vare sig du eller jag kan göra nånting åt det. 

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar


MoDo Hockey > Sv: Truppen 15/16

Rytter: 

Vad är det med dig? Hur om Leksand på tapeten? 


MoDo Hockey > Sv: Truppen 15/16

Rytter:

Håller man sig inom regelverket som Leksand gjort är det inga problem däreot är det som Kommunen gjorde såklart fel men Leksand har fljt regelverket till punkt och prickar men nu var det inte det jag syftade på


· 169 ·
Om mattias - 74
Hejar på: 0x20-leksandsiflogosvg.png Leksands IF

Erfarenhet: Legend

är nu ONLINE

Från Uppsala