Historik
Föregående · 169 · Nästajo jag vet men tycker ändå man skall ha förståelse för aik spelarens åsikter trots att de vann emot er, annars brukar det mest vara förlorare som gnäller på domarna.
Otroligt svajiga domare, man håller med AIK spelaren senast om att det verkligen är dålig kvalitet på domarna i hockeyallsvenskan.
Vancover har varit ett bottenlag i NHL väldigt länge också men nu ser det ut som att de kanske kan ta sig till slutspel.
Bedrövligt anser jag då det inte såg så farligt ut trots att tacklingen tar på kinden. Man måste börja se över regelverket, man skall inte kunna anmäla till höger och vänster sådär tycker jag
Skönt med tändvätska (:
Sedan undrar jag en sak, är Brynäspubliken alltid såhär jävla lama även när inte Leksand spelar i Gavlerinken?. Jag såg matchen på tv och jag upplevde att man mest hörde leksingarna hela tiden, dessutom rätt tydligt mycket mer också.
Jag vet också vad ni går igenom. Från mitt Leksandshjärta. KÄMPA PÅ.
Bubblorna fortsätter från dig, varje gång jag klickar på bubblan så är den tom, sedan kommer det ytterligare en osv.
Man har fortfarande inte fattat detta men nu är det bara att laget inte åker ur igen, truppen ser otroligt tunn ut och målsättningen torde vara att hålla sig kvar nästa säsong och inte sätta upp någon högre målsättning som tex slutspel.
Hemköp i Leksand har lite humor.
Se länk =)
Bara att gratulera till en hockeylektion, som jag skrev tidigare så tror jag Leksand max tar 2 matcher, vinner man inte imorgon är det som sagt kört. Man vinner inga matcher i utvisningsbåset. Imorgon ligger pressen på oss och jag tror inte vi tar chansen imorgon heller tyvärr.
Tack jag tror dock MoDo blir för svåra trots våran enorma medvind.
Håller med, jag förväntar mig inte att Leksand skall vinna den här matchserien med 4 - 0, enligt mig är det bara bonus att laget spelar direktkval till SHL med tanke på att man låg sist i allsvenskan i slutet av November.
MoDo skall såklart vara favoriter i den här matchserien men Leksand har en enorm medvind nu och jag tror inte heller på nån promenad i parken för Modo.
Till sist vill jag ge en känga till de som gör spelechemat, hur fan kan man lägga en match klockan 1930 på en Söndag?, jag hade tänkt och ta bilen och åka upp till Ö - vik från Uppsala men eftersom matchen börjar så sent så skiter jag i det nu. Avgå alla.
Rodgers äntligen sparkad, nu kommer klopp och laget kommer lyfta i tabellen.
Haha vem har sagt det? Finns det en länk till det? Av mina drygt 30 år som jag följt Leksand är nog detta den sämsta upplagan nånsin.
Man skäms
Lunkan:
Kul att ni fick en ett leksandsrelaterat inlägg i eran bok. Grattis ;)
Monno:
Läste det där i dalarnas tidningar imorse, är det befogad kritik mot er supportrar?
Marcus:
Jag har 6 poäng men ändå står det 0 i kolumnen bästa tippare.
Stabilt med honom som kapten känns det som.
Blir inte fullsatt sputnik vilket är tråkigt
Premiärer är ovissa men visst är oddset högt. Kanske spelar en slant själv haha
Per HApps:
Hur många är ni som reser till Leksand ikväll?
Sputnik:
Skönt att Leksands tilltänkta poängkung kan spela ikväll.
El Maco:
Hur mycket prestige och " hat " är det egentligen mellan mötena mellan Timrå - Sundsvall? om man jämför med ex Leksand - Brynäs eller Skellefteå - Löven?
Redigerad kommentar
Johan Norrström:
Han hade ju nästan 400 K i FBK! Varför skulle han gå ner i lön för att spela i ett på papperet sämre lag? ;)
Brynäsgubbe:
Salmela har säkert 400 K i månaden också, Blev det verkligen så mycket pengar över efter Andersen?
Skönt att det äntligen drar igång med ett klassikermöte på Fredag.
Välkomna till Leksand.
HappyX3:
Alcen är väl snarare en medelmåtta, gjord väl knappast bra ifrån sig i någon av klubbarna?
M.Lemiux:
Niklas Persson kopplas ihop med Luleå , är det tänkt att det eventuellt skall vara Abbotts ersättare?
Redigerad kommentar
Zappaholic:
Almtuna lånar Johansson.
Redigerad kommentar
Nyheter | Almtuna IS
Lunkan:
Pratar man så om en spelare som gjort så mycket för laget du älskar? Skäms på dig, personligen ser jag gärna honken i Leksand då jag tycker han absolut håller hög allsvensk klass fortfarande.
Redigerad kommentar
hanzon:
Jag hade också den känslan ett tag. Hur är han som tränare?
Chris11:
Tycker inte det känss speciellt roligt att ett lah med ungefär 15 importer vinner SM guld i SHL. Den enda som jag gratulerar till guldet är Sam Hallam, en av de få tränare jag har respekt för, alltid ödmjuk och trevlig när han ställer upp på intervjuer.
Kan inte SHL införa en gräns för hur många importer man får välja, för visst var det tal om en sådan regel förut?
Redigerad kommentar
Rytter:
Många av spelarna saknar hjärta för klubben i Lakers. I SAIK är det ändå 10 egna produkter, det måste väl betyda nånting.
Rytter:
Du får gnälla hur mycket du vill, jag gillade inte det Leksands kommun gjorde, det lovar jag dig men du glömmer att alla klubbar är beroende av sina kommuner, SAIK har mest stöd i hela SHL av kommunen. Frölunda lånade 25 Mijoner men sedan var det locket på. I en liten ort som Övik och Leksand är så är hockeyn i princip allt och efter att jag sett reportaget om Leksands och deras " fiffel " så hävdar jag fortfarande att det är kommunen som folk skall kasta skit och gnälla på och inte klubben. Jag får skit här i Uppsala när jag berättar att jag håller på Leksand och nästan varje gång så verkar det som att vi fans är de som folk är arga på? Vad fan har vi gjort?, vad hade du tyckt om det varit MoDo? Antar att det är ok att kasta skit så länge det inte är ditt eget lag eller? Jag skämdes att se reportaget om Leksands IF och hur kommunen hjälpte dom. Men Återigen. Det är tydligen tillåtet och jag tycker som du att det är fel men vare sig du eller jag kan göra nånting åt det.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Rytter:
Håller man sig inom regelverket som Leksand gjort är det inga problem däreot är det som Kommunen gjorde såklart fel men Leksand har fljt regelverket till punkt och prickar men nu var det inte det jag syftade på
Föregående · 169 · Nästa

Jag är så nöjd med Melin. Detta kommer bli bra.