Historik
Föregående · 10 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Kommentatorn kan jag inte,blir ju till sig så fort Färjestad hr pucken
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Det var en jämn match kan t o m tycka Brynäs var lite bättre
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Tyckte det såg ganska bra ut även när Brynäs låg under med 2-0...så jag kan säga att det att man hade det på känn att det skulle gå bra ikväll
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Missade 1:a minuten men verkar vara ordinarie lag
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker faktiskt Brynäs spelar ganska bra för att vara en försäsongsmatch
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det verkar inte bli mer nyförvärv totalt dött i dessa semestertider
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kulltorp: Hur kul kan det vara att för en Timrå supporter och gå in på ett annat lags forum och bara tycka och tänka om det lagets supportrar och laget i sig,händer det ingenting på er sida som måste vara mer intressant för dig eller du kanske rent av är en Brynäsare men du har inte kommit ur garderoben ännu
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
På tal om inget men tittar på Sverge-Storbritanien är som att titta på Brynäs den gångna säsongen..Britterna är Brynäs
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nisse på Mon or: Jens Lööke kan vara kvar i Timrå bra i allsvenskan betyder inte att det går bra i SHL med
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}: Tycker du ska sluta kolla på ishockey och Brynäs..framför allt borde du inte kalla dig Brynäsare en riktig medgångs supporter är du
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ska man plågas denna match med Lena som kommentator kan inte med människan
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Jag hade nog som dom flesta gett upp om att ens få 1 poäng i matchen mot Örebro...men fel hade man utan Brynäs kämpade på i matchen i period 2 och 3 och kunde faktist ha fått med sig alla 3 poäng i matchen med lite flyt men nu blev det 1 poäng efter att ha hämtat upp ett 2 måls underläge men en del gnällspikar här inne ser bara en del misstag spelarna gör..aldrig helheten
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Nä nu visar luleå vilken klass laget besitter överpresterat i 2 säsonger
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fan vad mycket hakningar Skellefteå pysslar med..men det ser inte zebrorna
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ikväll har väl Harper haft det lite tyngre men annars är han allt annat en flopp varit helt ok dom andra matcherna
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}: Tror iofs det är att är pressen att få Brynäs att leverera och märker att fan detta barkar åt helvete igen mer än att dom har svagt psyke...men som sagt jag har fan ingen aning,bara en vild gissning
+ 1
Brynäs IF > Sv: BIF - MIF 11 feb 2021
{8846}: 1Spets kommer inte hjälpa Brynäs,det saknas ju ett eget grundspel
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Per Lindholm är väl helt ok spelare..men Melker Karlsson en brötgubbe
Föregående · 10 · Nästa
Och var han inte spelklar nya forwarden