Historik
Föregående · 11 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
På tal om inget,vilken tur man slipper Arvidsjaur Lena som kommentator
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{
Dystert som vanligt här inne,så uselt är det inte tror Brynäs vinner
Dystert som vanligt här inne,så uselt är det inte tror Brynäs vinner
+ 1
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
{8399}: Jodå bättre men inte lätt när man har en domare mot sig med
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Blå grottan: #88 har varit blland dom bättre av forwards denna säsong
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
{2064}: Svårt att spela hockey stillastående
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - OIK tjugoförsta i första tjugotjugoett
Tycker Palve ser riktigt bra ut läser spelet bra
+ 13
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Örebro nittonde i första tjugotjugoett
{8399}: Dom flesta i Brynäs är bra ikväll
+ 7
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
{9179}: Rödin blev inte slashad på handleden utan trippad och föll olyckligt
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Patrik Berglund är klappkass idag iofs inte ensam att vara det..och kommentatorn är fruktansvärd
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Svårt att få till klapp klapp om man envisas med att spela pucken till en stillastående medspelare
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Brynäs är inte ens dåliga ..det är fan det värsta jag sett 2-1 nu iaf
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}: Försvaret framför är sämre 1-0 var bra gjort 2-1 skymmer ju Andersen sikten
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: Båda matcherna ställs in även mot HV-71 på torsdag
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Som sagt böter borde räcka för den förtelsen,men eftersom det var tjatpellen #20 så ville nog disiplinämden bli av med honom ett tag :D
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}: Vad är det som visar att du kan hockey,alla dina laguppställningar eller skriva att fan vad bra Tom Hedberg var idag eller liknande
+ 4
Brynäs IF > Sv: Malmö IF - Brynäs IF 2020-11-14
Lagen som möter Brynäs behöver inte ens spela bra för att vinna och vad värre är att Brynäs inte ens ser ut att vilja vinna
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}: väljer en nissan före bmw alla dar i veckan
www.youtube.com/watch?v=-Q5DAzIJIwo&feature=emb_logo
www.youtube.com/watch?v=-Q5DAzIJIwo&feature=emb_logo
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: Svar ja...tror du kunde räkna ut det utan du behövt skriva det
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Tycker Brynäs gör en bra match so far och vad har hänt med 88:an riktigt bra nu
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
På tal om ingenting..var inne på Luleås sida,har dom bara 1 supporter Sven eller vad han heter,och har bara en massa öknamn på andra lag än sitt Luleå
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
{9179}: Hemjobbet av Rödin vid 2-1 målet herregud har han blyfötter nu för att fötterna ska hålla ?
+ 1
Föregående · 11 · Nästa