Historik
Föregående · 16 · Nästa
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
{7225}: Fälth har varit bra i hela slutspelet liksom alla backar,det är nog bara Zanetti som man blir svettig av att se ha pucken i egen zon.Nä det var en perfekt födelsedagspresent att se Brynäs köra över Linköping igår,nu tror jag faktist Frölunda tar det ikväll mot Skellefteå
+ 7
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Detta med slutspel är en plåga för mig..vill alltid att matcherna ska se ut som 1:a bortamatchen mot LHC.2,5 timme kvar till nersläpp..ångesten kryper redan fram lite smått...HEJA Brynäs 1-4 ikväll tack :)
Skellefteå AIK > Sv: Säsongen 16/17
lifesson: Yoda Marklund vet inte vad han skriver om när han tror sig veta hur barnen i Lerum inte spelar ishockey på naturis.Han kan nog bli lätt insöad i sitt tänk i synnerhet när han troligen aldrig har lämnat Västerbotten mörka plats och vet hur det ser ut i övriga Sverige
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
{1570}: Det blev lite bättre allt eftersom Brynäs lirade bättre
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Back to (back) Luleå Bulan!
Fan vad Brynäs matcher alltid ska lagga lopa och ha sig
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 2017-01-19
Så Brynäs hittade ett sätt att torska denna match med
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 7/1 -17
Hoppas på seger idag..men är lite skeptisk att dom klarar av Växjö idag..riktigt tungt grislag
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestads BK 2017-01-05
Inkazar: Med ett rakare spel med snabbare avslut som dom haft stora delen av säsongen..då hade det kunnat stå dom siffrorna i första perioden..istället exra pass till medspelare..och dessutom bakom honom så spelet stannade av
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestads BK 2017-01-05
Och matchen igår om att Brynäs skulle ha spelat bra,så är svaret nej..och jag har sett alla matcher,matchen igår var en av deras sämre iår/denna säsong
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestads BK 2017-01-05
Kikade in i Luleås forum...inte så mycket snack om egna laget..mer om Buffalo haha
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Är så skönt att titta in i detta forum och inte se massa påhopp eller öknamn på diverse SHL lag som i Luleås och Skellefteås forum,menar Apan Quatar och Pölsan varför..har dom svårt att skriva lagens namn eller vad :)
Skönt med match imorgon :)
Skönt med match imorgon :)
+ 10
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Hur kan du påstå att Viktor Fasth är en Luleå spelare vad jag vet har han aldrig spelat för Luleå
+ 1
Skellefteå AIK > Sv: Säsongen 16/17
Om ni kallar regionen är från Umeå till Arvidsjaur då har ni kanske det
+ 2
Skellefteå AIK > Sv: Säsongen 16/17
Det var hemskt vilken pajkastning ni har här inne om hurvida ni har flest egna juniorer osv...tror varken Luleå eller Skellefteå har flest egna juniorer/egna produkter i sina lag..fast det är ju klart att ser SAIK att Oskar Möller är en egen produkt..hoppas inte då har nu ju inga saker som pekar på att det är egna produkter och att kalla Luleå för ett bättre lag än Skellefteå dom senaste 6-7 åren är bara befängt
Brynäs IF > Sv: Rodrigos statistiktråd
På tal om Cmores sändningar..så kan jag nästan lova att matchen mot Skellefteå senast så strulade Cmores sändning på den matchen..sappade över till en annan match och då fungerade det klockrent...likaså Växjö matchen senast..fick en del felmeddelande och det tror inte jag att min internetleverantör ger ut om en match toklaggar/lägger av mitt i allt
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 3/12-2016
Ganska trist match so far..men Brynäs får gärna vinna med 1-0 med trist spel
Brynäs IF > Sv: Brynäs vs Saik 1/12 2016
Det är kul att se hur folk ändrar uppfattning om spelare...typ JJ han gör en mindre bra insats och genast är han kantig och faller lätt...innan tyckte dom att han var en av Brynäs klart bästa spelare..nåja sur förlust igår mot Skellefteå men bara bita ihop och gräva ner sig...livet går vidare
Brynäs IF > Sv: LHC–Brynäs | B2B 17-18/11
Hur kan du tycka att westerholmarna är usla..nja tror du har ett ont öga till dom..dom sköter sig bra,tar för lite avslut bara
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Imorgon ska jag åka till Jönköping och heja fram Brynäs till en 2-1 seger
+ 4
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 20161015 MATCHTRÅD
På tal om det om att det är viktigt att blockera skott..klart som tusan det är viktigt att ha spelare som är bra på att ligga i skottlinjen Simon Bertilsson har varit lysande på det tycker nästan han har varit Brynäs bästa back so far framåt så är det väl twinsen kedja som var bland de bättre
+ 6
Brynäs IF > Sv: Örebro - Brynäs IF 2016-09-29
Menar..det är ju klasskillnad på lagen..bara det att Brynäs spelar som dom har pucken hela tiden..och en annan grej..hur fan kan odågan till kommentator kommentera matcher
+ 3
Brynäs IF > Sv: Träningsmatcher 2016
Brynäs gjorde nog sin bästa träningsmatch igår och bästa 3 spelare i Brynäs var nog Paille(som vanligt) Jensen och Clark
Brynäs IF > Sv: Försäsongen 16/17
Såg matchen mot AIK igår..och kan ju säga att det var mer än bara Kevin Clarke som var seg...Ryan Gunderson var ju ingen höjdare heller..piggast var väl jensen kedjan
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
När var det internmatchen startade..hoppas dom sänder den i vanlig ordning..lite halvjobbigt att behöva åka en 60 mil för att se den :)
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
Det ser väldigt bra ut på pappret iaf denna säsong,så tänk om alla nyförvärv levererar...då blir det mycket bra iår
+ 1
Föregående · 16 · Nästa