Historik
Föregående · 15 · Nästa
Skellefteå AIK > Sv: Dynastiernas dynastiförenings guldresa
Tarasov: Dom lirade ju ihop i rännstenens if
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Jensen har väl inte varit sämre än någon annan Brynäsare..men säga att han var bäst stämmer inte heller,men han var bättre än i grundserien..därimot så har ju Clark var kass i ett bra tag men det verkar ingen se :D
+ 1
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Man är väl ganska uppgiven efter alla förluster,och förluster kan jag ta även förlust fast med bra spel men som Brynäs har lirat på slutet så är bara bittert
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det var synd att Brynäs skulle göra en av sina sämre matcher för iår igår...värsta laget jag vet Skellefteå...highsticking och massa chanspassningar som går fram till sina medspelare
+ 3
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Skellefteå åker mycket skridskor visst..men dom lirar så mycket chanspuckar som går fram lite för ofta,bryt dom tidigt och få vändningar mot dom i fart så vänder vi detta
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: 18.30Ishockey: Champions hockey league
Se tillgängliga avsnitt i SVT Play
Kvartsfinalmatch i CHL mellan Brynäs och polska Tribec.
Kommer att kunna ses i SVT Play till 10 jun (6 månader)
Rättigheter i SVT Play: Kommer bara att kunna ses i Sverige
Bild: HD. Fortsätter i SVT24
Se tillgängliga avsnitt i SVT Play
Kvartsfinalmatch i CHL mellan Brynäs och polska Tribec.
Kommer att kunna ses i SVT Play till 10 jun (6 månader)
Rättigheter i SVT Play: Kommer bara att kunna ses i Sverige
Bild: HD. Fortsätter i SVT24
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Hoppas du har rätt..för den visades inte på Viasat hockey som jag gissade
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: visas den tiden så är det ju en trist eftersändning :(
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Ser mer ut som en krokodil :)
+ 2
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2012-2013: Vägen mot SM-GLUDet!
Sven.Savage: Rättelse,är det något lag som ska kallas för apan så är det väl ändå Djurgården...eller skansen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kan man mjuta idioterna som kommenterar matchen...ärtan är ju så korkad
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Tycker nästan att Brynäs har haft dom giftigaste chanserns
Och var inne i Skellefteås forum...Yoda Marklund ...där går inte hissen ända upp,mer enögd än någon annan
Och var inne i Skellefteås forum...Yoda Marklund ...där går inte hissen ända upp,mer enögd än någon annan
+ 2
Brynäs IF > Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Kommentatorn går upp i falsett så fort Växjö får en 1/2 chans
+ 4
Brynäs IF > Sv: Försäsong 2017/2018
Anders Berg: L-G tycker sällan att Brynäs är bra eller dess spelare
+ 1
Skellefteå AIK > Sv: Övrigt
{7536}:
Du kan inte på fullaste allvar tycka Luleå är den vackraste stad i norrland .Härnösand,Umeå Ö-Vik är alla finare städer..och ja jag har bott 20 år i Luleå...
Du kan inte på fullaste allvar tycka Luleå är den vackraste stad i norrland .Härnösand,Umeå Ö-Vik är alla finare städer..och ja jag har bott 20 år i Luleå...
+ 5
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Vet inte Christopher Liljewall är ett så spännande nyförvärv men är iofs ganska stor och det var kanske han pettisbif såg i BZ bil :)
Brynäs IF > Sv: Final
Brynäsgubbe: Han kan ju inte gå ut och säga ..vad skönt att Brynäs kommer slå ut oss :)
Ladda upp för att vinna en bortamatch redan i eftermiddag :) 2-4 mål i tom kasse
Och jag ska inte säga själv att jag tyckt Felix har varit stabil i målet under säsongen..men var Svedberg det när Brynäs vann senast 2012?
Ladda upp för att vinna en bortamatch redan i eftermiddag :) 2-4 mål i tom kasse
Och jag ska inte säga själv att jag tyckt Felix har varit stabil i målet under säsongen..men var Svedberg det när Brynäs vann senast 2012?
+ 2
Föregående · 15 · Nästa