Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: SCA-Cupen 2008
Snoop:
Håller fullständigt med dig. Tänkte vi skulle få en hyffsat spännande match men icke.
Får väl hoppas att det va många ordinarie spelare borta annars blir jag orolig.
Challe njaaa spelsystem?
Håller fullständigt med dig. Tänkte vi skulle få en hyffsat spännande match men icke.
Får väl hoppas att det va många ordinarie spelare borta annars blir jag orolig.
Challe njaaa spelsystem?
Timrå IK > Ja tänk...
att Timrå förlorat mot svenska mästarna två år i rad, inte pjåkigt må jag säga!!
Grattis HV o Kenta!
Grattis HV o Kenta!
Mora IK > En liten fråga...
Ni hade en spelare för länge sedan som hette "Seppo Wirta" va blev det han? nån som var me då som vet??
AIK > Morrn! måste bara säga ....
att Era dansbrudar har/hade lite mer fart o fläkt över sig, saknar deras glada leenden!! ( får säker massa skit för det här men det tar jag) TIK Står när de andra faller.
Timrå IK > Sv: Päningar, päningar....
orion: Vill bara tillägga att Du är helt fel ute ang Zätas lön, Du kan dubbla o lite till!!!
Djurgården Hockey > Imponerande.....
hur bra Ni är trots att så många spelare lämnat klubben inför denna säsong.
Timrå IK > Sv: Den bistra sanningen...
Håller fullständigt med Dig!
Det är inte bara Simons som inte har levt upp till förväntningarna, jag tycker att det bara är ett par av de nya som varit bra så här långt.
Han ligger löst till nu vår gode vän tränarn, tyvärr tror jag inte på att sparka nån, ger konstiga vibbar.
Klacken ja vad ska jag säga....Ni gör så gott Ni kan men jag har hört Er bättre.
Är TIK feltränade?? jag tycker att de tröttnar fort, saknar ordentligt tryck o forechecking hela matchen.
Kritisera mig gärna det tar jag, lider av att se TIK i botten, less på att möta TEG, BODEN mfl.
Det är inte bara Simons som inte har levt upp till förväntningarna, jag tycker att det bara är ett par av de nya som varit bra så här långt.
Han ligger löst till nu vår gode vän tränarn, tyvärr tror jag inte på att sparka nån, ger konstiga vibbar.
Klacken ja vad ska jag säga....Ni gör så gott Ni kan men jag har hört Er bättre.
Är TIK feltränade?? jag tycker att de tröttnar fort, saknar ordentligt tryck o forechecking hela matchen.
Kritisera mig gärna det tar jag, lider av att se TIK i botten, less på att möta TEG, BODEN mfl.
1 · Nästa
Bort med sportchef Linkqvist o Challe.
Allt som Kenta byggde upp är nu totalt borta. In med nytt blod, gärna med en speltanke bakom, ingen hästtränare för nu är det hockey som gäller.