Historik
Föregående · 5 · Nästa
Mora IK > Sv: Linköping- MIK
Ankan påstår att 2-2 är rättvist i södra änden av sidan, håller inte med, det är ALDRIG rättvist när lif tar poäng
Mora IK > Sv: Linköping- MIK
Stigsson: Sitter och kollar på matchen.(bär mig emot att säga att man tittar på en lif match, men det är den enda dom sänder)
Leksands IF > Sv: Ingen rolig läsning!!
på slutet av 70 och början av 80 fanns det en grupp som hette Mörbyligan_
deras paroll var segra eller dö(kom inte med några kommentarer om detta nu, jag har ALLA deras skivor hemma) men det vete fan om lif vet vad det innebär, segra---tydligen HEEEELT otänkbart--att offra sig eller dö,---det gör vi alla förr eller senare.
Vad jag menar är, sätt fart för fan, och skjut från höften nu, och sen fram med folk som vill ta en kula i magen..........
Känns å andra sidan skönt att man ligger före laget som ska ta SM (eller var det dm) guld i år.
Många Leksingar sa ju det innan serien började.
KOM IGEN NU DÅ DRANTAR FÅ HÖRA SKITEN OCH FÖRKLARA HUR BRA NI ÄR LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSERs............................
deras paroll var segra eller dö(kom inte med några kommentarer om detta nu, jag har ALLA deras skivor hemma) men det vete fan om lif vet vad det innebär, segra---tydligen HEEEELT otänkbart--att offra sig eller dö,---det gör vi alla förr eller senare.
Vad jag menar är, sätt fart för fan, och skjut från höften nu, och sen fram med folk som vill ta en kula i magen..........
Känns å andra sidan skönt att man ligger före laget som ska ta SM (eller var det dm) guld i år.
Många Leksingar sa ju det innan serien började.
KOM IGEN NU DÅ DRANTAR FÅ HÖRA SKITEN OCH FÖRKLARA HUR BRA NI ÄR LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSERs............................
Mora IK > Sv: Linköping- MIK
I morgon blir det 3 ytterligare p. till dom andra 18 vi tog igår.
Steff. vinner vi i morgon så vet du vad som händer i morr´n kväll
Steff. vinner vi i morgon så vet du vad som händer i morr´n kväll
Mora IK > Sv: Luleå - Mora IK
I kväll är det detta som gäller: Det viktigaste är inte att vinna utan att hålla Leksand bakom sig.
Mora IK > Sv: Luleå - Mora IK
Kommentatorn på canal+ kom med en skön kommentar idag:"Djurgår´n hade knappt kommit in på isen och Leksand verkade inte ha kommit in alls innan det stog 1-0"
Mora IK > Sv: Luleå - Mora IK
Metal Guru: Nu börjar det likna nåt, vi borde avancera några pinnhål nu va?
Mora IK > Sv: Luleå - Mora IK
Metal Guru: Ligger nåt i vad du säger, detta ska Linköping få sota för.
Leksands IF > Sv: Ejendals Arena
Det viktiga är inte att segra utan att deltaga:-) skämt åsido, ryck upp er.
Frölunda HC > Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Paddan: Du glömde att Nagy kommer att dominera och sätta 2 ikväll också.
Leksands IF > Sv: Redan i allsvenskan?
mattias - 74: Man är ju trots allt intresserad av hockey och den andra matchen vill jag inte se. Det är 2 lag från Dalarna i elitserien och så ska det förbli. (även om Mora ska komma före Lif naturligtvis)
Sen har jag inget val av matcher heller, det har brustit i uppfostran hos 2 av mina barn, dom har blivit leksingar på nåt skumt vis, även om dom har problem när Mik och Lif möts. Då brukar dom hålla på det lag som gör första målet:)
Sen har jag inget val av matcher heller, det har brustit i uppfostran hos 2 av mina barn, dom har blivit leksingar på nåt skumt vis, även om dom har problem när Mik och Lif möts. Då brukar dom hålla på det lag som gör första målet:)
Leksands IF > Sv: Redan i allsvenskan?
mattias - 74: Hur går det mot Hv skjuter snett i kväll då?
Det blir nog TV-biljett och kika på matchen tror jag.
Det blir nog TV-biljett och kika på matchen tror jag.
IF Björklöven > Sv: Allsvenskan
Mad Boy: Räkna inte med att få något svar på dina frågor på den här sidan. Misstänker att alla löven fans håller till i en anna gästbok.
Frölunda HC > Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
mok: Skickar in ett utmanar tips jag med 2-4 sista åt Mik i tom kasse
Frölunda HC > Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Danne_l: Jag vet, men jag måste ju passa på FÖRE matchen förstår du väl, efter misstänker jag att det bara är att krypa iväg med svansen mellan benen. :-)
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - MODO 29/9 2005
Poffa: Finns ingen möjlighet att ni skulle vilja skicka ner Rusty till Mora igen eller?
Lycka till i fortsättningen, såg matchen på TV-biljett igår och jag måste säga att ni ser starka ut, speciellt dessa tre 86:or ni hade med vart jag imponerad av.
Lycka till i fortsättningen, såg matchen på TV-biljett igår och jag måste säga att ni ser starka ut, speciellt dessa tre 86:or ni hade med vart jag imponerad av.
Frölunda HC > Sv: Hemmapremiär, experterna tar täten!
Bonuz: Kan nog hålla med dig att det blir 5-0, men då får inte Salo, T.Salo eller Tommy Salo stå åt er, han är och kommer att förbli ett såll.
Men nu ska jag inte måla fan på väggen, han har sina ljusa stunder också --- när han sover eller öppnar båsdörren.
Men nu ska jag inte måla fan på väggen, han har sina ljusa stunder också --- när han sover eller öppnar båsdörren.
Mora IK > Sv: Silly Season inför 05/06
Inte nog med att en del domare dömer som ett skämt, nu ska dom se ut som ett också.
Mora IK > Sv: Silly Season inför 05/06
Vi leder i nuläget tio i topp på ticnet med Timrå som god tvåa.
Mora IK > Sv: Silly Season inför 05/06
För min del får MIK bestå av 100% utlänningar, bara de vinner. Det finns regler, de är samma för alla lag och MIK följer dom. Enkelt.
Nu får man väl sig en liten tjuvsmäll av någon för detta, men det tar jag.
Helt ok med en begränsning, men den finns inte ännu.
Nu får man väl sig en liten tjuvsmäll av någon för detta, men det tar jag.
Helt ok med en begränsning, men den finns inte ännu.
Leksands IF > Sv: Michael Ryder
mattias - 74: Naturligtvis hade vi förhoppningar.
Det sista som överger en är hoppet vet du väl. :-)))
Det sista som överger en är hoppet vet du väl. :-)))
Mora IK > Sv: Bomben har briserat!
Blir nog alldeles utmärkt med denna spelare.
Har vi bara samma flyt med honom som med Horcoff och Cleary så.......
Har vi bara samma flyt med honom som med Horcoff och Cleary så.......
Mora IK > Sv: Mora IK - Timrå IK
insu: Har det för mig, ena laget är ju trots allt 6 - 5 i det läget och kan inte anfalla.
Mora IK > Sv: Mora IK - Timrå IK
insu: Kan ha varit en avvaktande utvisning på g.
Annars stämmer det inte nåt vidare.
Annars stämmer det inte nåt vidare.
Mora IK > Sv: Mora-Brynäs
Huge: Kan så vara men spelförstörande, nja, tycker då att hakningar holding och sånt skit är mer förstörande.
Har ännu inte sett att man skickar pucken över sargen systematiskt när det hettar till, slutar oftast med en tekning i egen zon då.
Tror nog att man är mer intresserad av att få ner den i motståndarzonen djupt för att få så lite tid i försvarszon som möjligt.
Jag kan fel ju iofs. ha fel.
Har ännu inte sett att man skickar pucken över sargen systematiskt när det hettar till, slutar oftast med en tekning i egen zon då.
Tror nog att man är mer intresserad av att få ner den i motståndarzonen djupt för att få så lite tid i försvarszon som möjligt.
Jag kan fel ju iofs. ha fel.
Mora IK > Sv: Mora-Brynäs
Huge: Enklast måste väl ändå vara att ta bort denna regel totalt?
Bättre om domarna ägnar sig åt farligt och spelförstörande spel -- tycker jag.
Bättre om domarna ägnar sig åt farligt och spelförstörande spel -- tycker jag.
Föregående · 5 · Nästa

"Är det ett plan, är det en komet, NEJ, det är John Blund"
Natti natti