Poffa: B-står, är det någon form av rabatterade biljetter eller?
Undrar förresten om SR har några planer på att ordna så att man kan maila direkt till kommentatorerna för webradion? Kan ju vara bra att t.ex ibland påminna huvudkommentatorn att inte sänka volymen på sin mikrofon hela tiden.
knaskamilla: Efter att ha sett målen (Aftonbladets TV) så kan man konstatera att Damgaard var lite slapp vid de 2 första BIF-målen. Och att 3-1 målet av Horava är ursnyggt assisterat av Gästrin.
Summan av MoDoiter här som såg MoDos spel igår är nog likamed noll (möjligtvis westerlind, då). Ämnet uttömmes alltså ganska snabbt. Fast har du något att rapportera från matchen får du gärna dela med dig.
Martin S: Ja, vi har nog tagit vår sista poäng i den här elitseriesvängen. Vi ser oerhört ihåliga ut. Kan vi bara faxa över era tre poäng när vi ska mötas, så att vi åtminstone sparar domar- och resekostnader?
Lumber Jack: Nej för fanken, i år har vi varit lagom bra på försäsongen. De höstar vi krossat allt motstånd och vunnit Mästarcupen har det bara varit att börja planera resor till Ängelholm och Skellefteå på stubben. I år vann Leksand.
Skillnaden denna säsong är främst Boork - tror han kan kan få ordning på Brynäs IF.
Två mål av Horava och nu fattas bara 15 för att han ska vara bäst i familjen. Är förresten familjen Horava den enda utländska far/son kombinationen som gjort mål i Elitserien?
Mit tips står fast, Milo blir bästa målskytt i vinter.
Frisco: Jo, förresten, jag lyssnade på någon sån där webradioutsändning där de hade vansinnigt låg volym (jämfört med de andra arenorna) och där bisittaren höll närapå Wikegård-klass i sina kommentarer.
Frisco: Tja, själv har jag avnjutit kulinariska läckerheter tillagade i ett kök på ett skepp och ser just nu en dokumentär om drakar. Hurså? Har det hänt något märkvärdigt?
Hawerchuk: Åfan, det var alltså inte jag som trodde att jag hamnat fel när det lät som i den version av Alladin som inhandlades på Domus i Övik. En Disneyfilm på finska får en helt annan dimension.
Undrar förresten om SR har några planer på att ordna så att man kan maila direkt till kommentatorerna för webradion? Kan ju vara bra att t.ex ibland påminna huvudkommentatorn att inte sänka volymen på sin mikrofon hela tiden.