Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Rödin1912:
"Fick höra att Larsson vill förlänga med brynäs men att hans agent just nu kollar runt lite med Schweiziska klubbar, men iallafall ganska fin chans att han blir kvar.
Men är brynäs eller Schweiz som gäller, blir knappast nåt LHC😂😂"
Om Johan själv VILL varför är det då inte klart?
Bestämmer gör väl Johan själv och inte hans agent?
Vill inte provocera eller något, bara en tanke.
Kul rykte iaf! Håller alla tummar och tår jag har för Larsson!
"Fick höra att Larsson vill förlänga med brynäs men att hans agent just nu kollar runt lite med Schweiziska klubbar, men iallafall ganska fin chans att han blir kvar.
Men är brynäs eller Schweiz som gäller, blir knappast nåt LHC😂😂"
Om Johan själv VILL varför är det då inte klart?
Bestämmer gör väl Johan själv och inte hans agent?
Vill inte provocera eller något, bara en tanke.
Kul rykte iaf! Håller alla tummar och tår jag har för Larsson!
+ 7
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Vad tror vi om Ölund då? Jag trodde det var en given förlängning men är väldigt tyst runt Ölund..
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Makita: Inget om Ölund? Trodde han skulle va en av de första eller i samband med de andra Brynäsfostrade att förlänga.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
{9682}: Jag ser det som självklart att Rödin och Berra är två svinbra förlängningar, det är inte SHL längre kom ihåg det. Båda dessa herrar kommer vara toppspelare i Allsvenskan, är övertygad om det.
Väldigt bra signalvärde på dessa förlängningar med.
Väldigt bra signalvärde på dessa förlängningar med.
+ 13
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Södertälje har lagt bud på Vesel, hoppas Brynäs är med där...
+ 7
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Brynäsgubbe: Topp-6 fixar vi nästa år. Blir bra det här, nu måste vi stötta o peppa laget.
+ 9
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Bulten: Ja jo jag håller med dig, men menade mer att dessa kan bli kvar. Men håller med dig om att det måste rensas ibland truppen.
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Tog en titt på eliteprospect och kom fram till att dessa spelare tycker JAG är rimligt att tänka sig bli kvar efter degraderingen.
GOALKEEPERS
#39 Anders Lindbäck (G) - Ingen annan vill väl röra i Anders med tång efter denna säsong?
DEFENSEMEN
#15 Simon Bertilsson (D) “A” - Brynäshjärta, sett sina bästa SHL-stunder, tror han blir kvar.
#28 Johannes Kinnvall (D) - En sämre säsong, rotad i Gävle? Vill revanschera sig och spela upp Brynäs igen. Brynäshjärta??
#4 Theo Lindstein (D) - Ung talang som kommer växa mycket i allsvenskan, blir kvar.
FORWARDS
#29 Oscar Birgersson (C/W) - För dålig för SHL, blir kvar.
#44 Jacob Blomqvist (C/RW) - Brynäshjärta, blir kvar.
#76 Oskar Kvist (LW/RW) - För dålig för SHL, blir kvar.
#14 Alexander Ljungkrantz (LW/RW) - Skulle gynnas av att ta ett år i Allsvenskan, blir kvar.
#10 Johan Larsson (C/LW) - Långskott givetvis. Kan visa hjärta och vilja va med på resan upp och rätta till detta fiasko. (kanske mer önsketänk).
#18 Anton Rödin (RW/LW) “C” - Likt Bertilssons förklaring, sett sina bästa stunder i SHL, rotad i Gävle med barn och allt vad det är. Vill ta tillbaka Brynäs till SHL, blir kvar.
#41 Greg Scott (C/RW) - Trivs väldigt bra i Gävle, känns som hemma? För gammal för att dra till ett annat SHL-lag, tror han kan bli kvar.
#9 William Strömgren (LW) - Ojämn som få men besitter talang, ett år i Allsvenskan skulle sitta fint för Williams utveckling, osannolikt att han blir kvar men inte en omöjlighet.
#36 Linus Ölund (C) “A” - Precis fått barn, rotad i Gävle, Brynäshjärta, tror han blir kvar.
Detta är enbart mina egna tankar o funderingar.
GOALKEEPERS
#39 Anders Lindbäck (G) - Ingen annan vill väl röra i Anders med tång efter denna säsong?
DEFENSEMEN
#15 Simon Bertilsson (D) “A” - Brynäshjärta, sett sina bästa SHL-stunder, tror han blir kvar.
#28 Johannes Kinnvall (D) - En sämre säsong, rotad i Gävle? Vill revanschera sig och spela upp Brynäs igen. Brynäshjärta??
#4 Theo Lindstein (D) - Ung talang som kommer växa mycket i allsvenskan, blir kvar.
FORWARDS
#29 Oscar Birgersson (C/W) - För dålig för SHL, blir kvar.
#44 Jacob Blomqvist (C/RW) - Brynäshjärta, blir kvar.
#76 Oskar Kvist (LW/RW) - För dålig för SHL, blir kvar.
#14 Alexander Ljungkrantz (LW/RW) - Skulle gynnas av att ta ett år i Allsvenskan, blir kvar.
#10 Johan Larsson (C/LW) - Långskott givetvis. Kan visa hjärta och vilja va med på resan upp och rätta till detta fiasko. (kanske mer önsketänk).
#18 Anton Rödin (RW/LW) “C” - Likt Bertilssons förklaring, sett sina bästa stunder i SHL, rotad i Gävle med barn och allt vad det är. Vill ta tillbaka Brynäs till SHL, blir kvar.
#41 Greg Scott (C/RW) - Trivs väldigt bra i Gävle, känns som hemma? För gammal för att dra till ett annat SHL-lag, tror han kan bli kvar.
#9 William Strömgren (LW) - Ojämn som få men besitter talang, ett år i Allsvenskan skulle sitta fint för Williams utveckling, osannolikt att han blir kvar men inte en omöjlighet.
#36 Linus Ölund (C) “A” - Precis fått barn, rotad i Gävle, Brynäshjärta, tror han blir kvar.
Detta är enbart mina egna tankar o funderingar.
+ 12
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Peja: Samtidigt har han tjänat sina pengar borta i NHL. Det står nog inte och faller om Larsson kan betala sina elräkningar med att han går ner till 100.000kr/mån(?).
Han har ett perfekt tillfälle att visa sitt rätta jag nu. Antingen stanna kvar och rätta till det "han" har ställt till med eller välja den enkla vägen och skriva på för ett annat lag.
Blir en jävligt spännande silly iaf!
Han har ett perfekt tillfälle att visa sitt rätta jag nu. Antingen stanna kvar och rätta till det "han" har ställt till med eller välja den enkla vägen och skriva på för ett annat lag.
Blir en jävligt spännande silly iaf!
+ 6
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
SaggeBoy: Jag tycker brynäs är favorit i kvalet.
Jag vet att kval är något annat men vi har vunnit 3 av 4 mot Malmö iår. Har hemmaplansfördel, har bättre spets enligt mig och en bättre målvakt (om manner satsar på Jussi).
Tips 4-2 i matcher.
Jag vet att kval är något annat men vi har vunnit 3 av 4 mot Malmö iår. Har hemmaplansfördel, har bättre spets enligt mig och en bättre målvakt (om manner satsar på Jussi).
Tips 4-2 i matcher.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bulten: Verkligen patetiskt.. Kolla bara på likesen på mitt inlägg och förstå att folk är less på den eviga diskussionen. Sen att du får tuppjuck på ett sånt inlägg.. jösses, hur klarar du ditt vardagliga liv?
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bulten: Haha, du är rolig du. Jag hade verkligen ingen aning om att det var såhär känsligt ämne för dig. Jag ber om ursäkt och hoppas du kan gå vidare i ditt liv.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bulten: För det första så sa jag inte att det var ointressant eller hur? Jag skrev att jag var less på diskussionen.
För det andra så sa jag att, nej det är inte jag som bestämmer, kommer du ihåg?
För det andra så sa jag att, nej det är inte jag som bestämmer, kommer du ihåg?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bulten: Gud vad du tog åt dig då... Förlåt om jag trampade på en öm tå Bulten.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bulten: Jag bestämmer inte, men fruktansvärt tröttsamt. I månader har den här diskussionen legat som en blöt grå filt över forumet. Less.
+ 16
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kan vi inte lägga ner diskussionen om Lindbäck en gång för alla nu? Jävligt tröttsamt att läsa vecka ut och vecka in. Ni som vill diskutera, ta det i pm.
+ 30
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bara hoppas att Örebro och Rögle gör sitt för ikväll blir det lekstuga. Tips: 5-1.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Vi behöver båda! Kvist o birger platsar inte ens i allsvenskan.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Känns givetvis lite konstigt att plocka hem Blomman igen men han petar ju kvist o birgersson i sömnen. Bra på så sätt, en kravställare med men ja lite konstigt.. Väntar fortfarande på spetsen nu.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sitter o pimplar öl innan matchen, åkt 40 mil enkel för att se matchen nu. Är sjukt taggad, tror faktiskt på vinst! Brukar gå bra hemma mot Frölunda! Hoppet är det sista...
Såg nu, ingen Rödin. FAN! Men vi löser detta ändå.
Såg nu, ingen Rödin. FAN! Men vi löser detta ändå.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Haha man hatar verkligen stämningen här inne när brynäs är inne i en svacka
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fyfan så sorgligt att se.. Kval framåt våren kan vi boka in nu. Synd att man ska upp på lördag för att se skiten, lär ju inte bli annat än besviken..
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Lite skillnad, om det är en korsbandsskada som det ryktas om eller dag till dag som kinnvall. Spelar en match sen vilar 2, spelar 1.. Han har vilat nu 1 vecka och spelar ikväll. Då borde han va frisk.. guuud
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: kinnvall får väl för fan se till att va frisk nu? Vilat de senaste matcherna ju.
Brynäs IF > Sv: Game!
bar mofftak: Mm att vi krossar hv ikväll kan du glömma, närmre 0-7 än 3-1 skulle jag säga.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Beställde just en! Håller med en annan, halva grejen med jultröjor är att dom ska va lite halvfula o sticka ut.
+ 7
Föregående · 3 · Nästa
