Inlägg: 2417982
Sv: A proposito de nada
Haha man hatar verkligen stämningen här inne när brynäs är inne i en svacka
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Jag är oroligare nu än när vakten sneglade länge på mitt falska leg utanför Dollhouze 1994.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Stämningen i forumet är sämre än när man missade happy hour på Backside 1996.
+ 2