Historik
Föregående · 13 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
{9179}: Du som spydde på Ersson förr förra matchen. Haha.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Men alltså, 6-23 i skott. Hemmaplan? Jag har stängt av. Får fan ont i magen av att se detta. Fyfan.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Det är ju för fan inte Anderssons fel. Såhär har det ju sett ut i 2-3 säsonger, spelar ingen större roll vem som är tränare i Brynäs.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}: Märks ju ganska bra hur mycket Rödin och Scott betyder för Brynäs. Även denna säsong får dom bära hela laget på sina axlar. Andra får kliva fram, vilka? Det är min fråga....
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}: Men sen är det VAD DU känner. Vilket är helt okej. Men sen har ju inte du någon insyn. Jag köper allt du säger, men du är ju knappast någon insatt människa. Ska vi alla lita på dig? Du dödar allt som har i Sundlövs historia att döda? Sen, Vem fan är du och alla andra att sätta en diagnos på Scott? En diagnos är en diagnos, vem fan har sagt till dig att det är året ut? SÅÅÅ, låt oss nu andas, sen så skriver vi.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Hej. Jag vet inte. I går hade dom inte fått svar från röntgen och inte i morse när jag frågade hade dom heller fått det.
Hoppas dom har nåt besked att lämna snart.
Hälsningar
Daniel Sandström
Hoppas dom har nåt besked att lämna snart.
Hälsningar
Daniel Sandström
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9179}: NU vill ju inte vara den där dom ingen vill ha med på festen.... Men aaa, bra match. Men såhär kommer det ju inte se ut i SHL.... Men skön vinst, givetvis.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Men alltså, det är första träningsmatchen. Tror du allt kommer att klicka? Då har du förmodligen inte sett så många träningsmatcher...
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Fick ett hoppfullt svar ifrån Sundlöv iaf.
Hej!
Tack igen för ditt mail. Vi kommer styra mot bättre tider, det är jag helt säker på (sämre kan vi nästan inte göra det). Vi sätter ny ledarstab kring laget och bygger ifrån det. Vi kämpar ihop så kommer vi få stå på torget och njuta och släppa en tår i glädje igen:-)
Sköt om dig.
Mvh Micke
Hej!
Tack igen för ditt mail. Vi kommer styra mot bättre tider, det är jag helt säker på (sämre kan vi nästan inte göra det). Vi sätter ny ledarstab kring laget och bygger ifrån det. Vi kämpar ihop så kommer vi få stå på torget och njuta och släppa en tår i glädje igen:-)
Sköt om dig.
Mvh Micke
+ 30
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
Forsberg 1978: Såklart vi säger så :D :D. MEN GÖTT!!!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
Forsberg 1978: Ja ni, 3-1 skulle vi iaf haft. Nu kommer Joel, som bestämmer i svensk hockey, se till att detta ändras till Frölundas fördel. Fan.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Håller med, dock, för en gångs skull, så är det bara inte emot vårt håll...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Och givetvis har det blivit mål på deras enda skott på mål....
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Forsberg 1978: Visst ska man vara på sitt lags sida, men att bua åt utvisningen på Andersén visar ju bara vad det är för standard hos publiken...
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Frölunda måste ju chansa. Men visst, förstår vad du menar.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Brynäsgubbe: Jo, antog det. Men ändå. Ja... Undra hur mycket mer bara.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Brynäsgubbe: Men frågan måste ju ändå ställas. Varför kommer han till Brynäs? Frölunda måste ju erbjudit honom ett kontakt...? Mindre pengar och Brynäs erbjöd mer pengar? " i was hopingen all year to stay to but it just dident work out they way it was" Så jag antar Brynäs gav bättre pengar och bättre kontrakt?
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Jo jag vet.. OM du bara visste hur många gånger den sekvensen varit med i mitt huvud. Varje dag. Precis varje dag. Jag vet att alla här inne vill Brynäs bästa. Visst fan kan man spy på dom ibland osv, men alla här inne har samma mål. Många glömmer att vi var, precis som du säger, ett stolpskott från guldet. Men, inget illa menat, vad gör det nu? Jag försöker leva i nuet. Och nuet är skit.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Men alltså. Många av er har kanske inte kommit till punkten där jag är. Jag har köpt att vi har, i stort sett, ett allsvenskt lag. Jag har lyckats sluta hypa upp att det är matchdag. För att jag tar varje jävla förlust så jävla personligt. Man brinner för detta jävla Brynäs. Man blir ständigt så jävla besviken. Många här har varit med länge, andra inte. Men ni förstår mig säkert. Jag försöker verkligen att inte se matcherna för att jag tycker det har gått för långt. Men ändå sitter man där o tittar och mår skit. Jag är så jävla trött på det. Jag hoppas folk här inne förstår mig.
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lars Fr?len: Jag tror jag pratar för alla på HS. Du har gjort ditt på HS. Hejdå.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Absolut. Men skulle han svara att något kommer in så har han ju släppt bomben. Svårt att tro att han skulle vara så dum. Känns som en självklarhet att svara nej på den frågan. Oavsett när frågan kommer.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lars Fr?len: Alltså LARS.... Vi har tydligen olika syn på vad 20 minuter är. Herre min gud....
+ 5
Föregående · 13 · Nästa