Inlägg: 2082301
Sv: A proposito de nada
{8975}: tror magnus sundqvist har klätt ut sig till Peter a och att det är hans sätt att hämnas..mesiga förlorar o är nöjd:)
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Både tränarna har en poäng i att special teams var en stor skillnad mellan lagen. Det blev 2-2 i spel 5mot5 och 0-3 i special teams. IKO tog över i 5mot5 efter PP-målen, de red vidare på sin framgångsvåg, lite som Brynäs gjorde i premiären ifjol.