Historik
Föregående · 9 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: hmmm. Kan det vara slow foot?? Men vad jag förstår så tar dom den inte som det? Tycker duellen är 50-50. Alltså inget till något lag. Hårt dömt!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Men glöm inte, knuffa inte. Då blir det utvisning
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Han klappar efter puck och skjuter är helvete. Kul
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Bättre andra dock. Vi har våra chanser. Svårt att möta 7 istället för 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Vet faktiskt inte. Det där var inget. Men en situation innan det där händer ska vara utv. Sen ska det inte vara mål heller. Vad det inte scott som SPARKA in en puck fast han inte ens visste var pucken var? Bra nivå
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{363}: Asså är Rögle så bra eller är det vi som är såhär DÅLIGA?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag kommer iaf se till så att får ledigt från jobbet på tisdag, nattjobb, sen se Brynäs i Oskarshamn!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Exakt så. Vi bryter ihop tillsammans. Fan, alla vi sitter i samma jävla båt. Synd bara att se att alla bitchar med varandra när vi har samma färger. Men men
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Jag vet. Jag vill inte bitcha med dig. Men vad fan ska jag säga? På riktigt? Jag håller med i allt du skriver. Men fan alltså, jag orkar fan inte hålla på att argumentera mot folk här inne osv. INGEN trodde det som hände mot Luleå, INGEN såg detta heller. Fan. Ny match imorgon. Glöm detta och så kommer vi igen. Vi kan INTE lägga oss ner och dö. Jag är lika beskriven som alla andra men pallar inte ge folk skit här som så många andra gör. Inte du. Men många andra. Vi glömmer detta. Direkt. Inget annat finns.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Nu är vi inblandad vid kvalet. Herregud. Den måste veckan vi hade får vi 1P. Herregud. Jag vet inte ens vad man ska säga? Fan så skit man mår.
Sluta upp med alla jävla påhopp för fan nu. Vi vinner tillsammans, förlorar tillsammans och kvalar tillsammans. Alla är givetvis upprörda. Men vi älskar alla, nästan, samma lag. Nu slutar vi bitcha och ser framåt. Annat kan vi inte göra!
Sluta upp med alla jävla påhopp för fan nu. Vi vinner tillsammans, förlorar tillsammans och kvalar tillsammans. Alla är givetvis upprörda. Men vi älskar alla, nästan, samma lag. Nu slutar vi bitcha och ser framåt. Annat kan vi inte göra!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Jag kan säga från botten av mitt hjärta. Jag klarar inte av ett till kval. Jag gör inte det. Dif har värvat för att klara ett kval. Det har inte vi. Jag klarar inte av det. På riktigt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: Asså. KÖRT är det ju inte. Dom kommer nog få höra i paus. Hade det varit emot något annat lag så vet i fan. Jag tror vi kan komma tillbaka. Nästa mål måste vi givetvis ha, då är det match. Annars är det ganska kört! Hopper lever. Upp med humöret nu alla!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: 4st i laget står där men en ensam kille får in den? Herregud
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det är helt sjukt så bra man mår efter en vinst. Speciellt nu. Var inga tunga steg till jobbet, ingen dålig magkänsla, hälsade t.o.m på chefen idag och även roligare stämning här inne. Givetvis kan det förändras på lördag, men det tar vi då! Trevlig helg vänner, ni när väl får helg!
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Haha. Känslorna tog över i torsdags. Men nu är man på plats iaf :)
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sitter vi på tåget!!!! Fyfan, så laddad man är för detta! Hoppas laget är lika laddat!
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Underläge efter första har resulterat i 1 vinst. Nu ändrar vi på det!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Lugna ner dig. Klart man är frustrerad? Du är den där roliga på festen. Tack för att du finns!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Men alltså. Vad har hänt med Brynäs? På riktigt. Såhär dåligt har det fan inte sett ut innan Manner stack. Vad har hänt? Alltså herregud. Ingen vilja alls. Ingen alls vilja att vinna, varken matchen eller närkamper. Vad fan har hänt? Fan vad man ångrar nu att man ska upp och se denna skit på lördag. FYFAN!!!!!!
+ 2
Föregående · 9 · Nästa