Historik
Föregående · 8 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Som du skriver så får man tycka och tänka hur man vill. MEN det ska också sägas, har han varit sig själv? Nej. JAG, personligen, det är JAG, att Rödin har gjort sitt i Brynäs. Jag ser hur han kämpar, tro mig. Men det blir ju mer onytta än nytta med hans idiotiska utvisningar och även nu, filmningar. Det kanske är fel kapten? Han kanske ska fokusera på det han är bra på än att bära laget? Visst, har har och ett fåtal andra gjort i ett par år, men tider förändras. Ingen klarar av att göra det i år efter år. Ingen. För DOM pengarna kan man få något betydligt bättre. Tro mig, jag gillar Rödin, nästintill älskar, för hans kämparglöd, men ibland kanske man måste se sig själv i spegeln? Menar. Jag om NÅGON älskar Sallinen. Han är borta. Livets gång.
Sen som sagt. Bara 5 matcher. Jag som är född 85 är inte van att se Palve och Dima så nonchalanta. Men absolut, för dom är det ett jobb. Men ibland undrar man? Nu älskar jag Brynäs, såklart. För oss fans? Lägger ner tid och pengasr, betyder det inget? Men oavsett lön eller lag, om jag var ett proffs, så hade jag gjort precis allting. Jag känner inte samma från dom. Jag kanske begär för mycket? Jag är inget proffs, jag ser det jag ser. Det räcker.
När ska man ens bli det laget som vinner 3-4 på raken? Man är inte direkt bortskämd som Brynäsare.
Jag sa till en nära vän idag på jobbet. Tyvärr tror jag att Hv får revansch på oss iår. Prove me wrong!
Sen som sagt. Bara 5 matcher. Jag som är född 85 är inte van att se Palve och Dima så nonchalanta. Men absolut, för dom är det ett jobb. Men ibland undrar man? Nu älskar jag Brynäs, såklart. För oss fans? Lägger ner tid och pengasr, betyder det inget? Men oavsett lön eller lag, om jag var ett proffs, så hade jag gjort precis allting. Jag känner inte samma från dom. Jag kanske begär för mycket? Jag är inget proffs, jag ser det jag ser. Det räcker.
När ska man ens bli det laget som vinner 3-4 på raken? Man är inte direkt bortskämd som Brynäsare.
Jag sa till en nära vän idag på jobbet. Tyvärr tror jag att Hv får revansch på oss iår. Prove me wrong!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du verkar vara en väldigt lätt människa att kränka? Kom till Linköping, där jag bor, så får du se allt annat än manchesterknappar och vad du nu vill kalla det.
Såhär är det: Rögle fick vi poäng. Med tur. Oskarshamn ska vara 3P men där göra båda målvakterna en bra match. Luleå, vi har tyvärr ingenting att sätta emot dom. Sen, jag skiter fullständigt i vad folk säger här. Men jag börjar förstå varför *** sparka Palve. Har någon här någonsin sett en sådan loj spelare i Brynäs? Brynäs står allt emot vad han står för. Palve är i särklass den bästa spelaren med att hålla i puck, i hela SHL, men vart leder det? Ingenstans. Dima? Haha, skrattretande. Snart kommer väl någon jävel och säger, men Dima tänker för mycket på det och det, kriget osv. Mys ass.
Jag har också ett jobb. När allt släpps där och tiden är inne så är det just det jag fokuserar på. Sen om namn i Brynäs inte fokuserar på sin sak, det människan har betalt för, ja, då kanske inte just den människan ska vara i Brynäs?
Jag minns 90 talet. Inget snack. Inget gnäll. Du gör det du har betalt för, för märket på tröjan. Det känns som att Brynäs är inne i någon så kallad generationsväxling. Jag köper allt med Scott osv. Man kanske ska ge dom pengarna på en annan hungrig spelare? Rödin? Av 52 matcher är han bra 11, det duger inte. Kolla på alla andra lag. Jag känner att jag inte ens ska behöva förklara det mer. Jag fattar att Rödin ÄR BRYNÄS. Men kom igen. Någonstans måste man dra gränsen, så som hade spelade inte har jag fan aldrig sett maken av när det kommer till Rödin. Trött? Gammal? Omotiverad? Jag vet inte. Något är det. Och det stämmer inte.
Slutsats. Skicka Palve och Dima. Jättebra spelare. Men inte i Brynäs. Inte i detta läge. Inte nu. Nej nej nej nej nej och återigen nej. Brynäs kan mycket väl åka i år, givetvis har det bara gått 3 matcher och svåra matcher, men poängtappet emot Oskarshamn kan spela roll i ett kval eller inte.
Såhär är det: Rögle fick vi poäng. Med tur. Oskarshamn ska vara 3P men där göra båda målvakterna en bra match. Luleå, vi har tyvärr ingenting att sätta emot dom. Sen, jag skiter fullständigt i vad folk säger här. Men jag börjar förstå varför *** sparka Palve. Har någon här någonsin sett en sådan loj spelare i Brynäs? Brynäs står allt emot vad han står för. Palve är i särklass den bästa spelaren med att hålla i puck, i hela SHL, men vart leder det? Ingenstans. Dima? Haha, skrattretande. Snart kommer väl någon jävel och säger, men Dima tänker för mycket på det och det, kriget osv. Mys ass.
Jag har också ett jobb. När allt släpps där och tiden är inne så är det just det jag fokuserar på. Sen om namn i Brynäs inte fokuserar på sin sak, det människan har betalt för, ja, då kanske inte just den människan ska vara i Brynäs?
Jag minns 90 talet. Inget snack. Inget gnäll. Du gör det du har betalt för, för märket på tröjan. Det känns som att Brynäs är inne i någon så kallad generationsväxling. Jag köper allt med Scott osv. Man kanske ska ge dom pengarna på en annan hungrig spelare? Rödin? Av 52 matcher är han bra 11, det duger inte. Kolla på alla andra lag. Jag känner att jag inte ens ska behöva förklara det mer. Jag fattar att Rödin ÄR BRYNÄS. Men kom igen. Någonstans måste man dra gränsen, så som hade spelade inte har jag fan aldrig sett maken av när det kommer till Rödin. Trött? Gammal? Omotiverad? Jag vet inte. Något är det. Och det stämmer inte.
Slutsats. Skicka Palve och Dima. Jättebra spelare. Men inte i Brynäs. Inte i detta läge. Inte nu. Nej nej nej nej nej och återigen nej. Brynäs kan mycket väl åka i år, givetvis har det bara gått 3 matcher och svåra matcher, men poängtappet emot Oskarshamn kan spela roll i ett kval eller inte.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så vad ska man tro? Hemmapremiär, kommer ut äckligt taggade men får inte in pucken med 9-0 i skott, domaren tar en klassiker utvisning emot oss där ingen förstår någonting sedan vips 0-1?
SNÄLLA hockeygudarna. Ge oss 3 poäng!!!
SNÄLLA hockeygudarna. Ge oss 3 poäng!!!
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Asså är vi så nära Oskarshamn i spel och tabell. Då har vi fan inte kommit någonstans. Fyfan så pinsamt. PINSAMT
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Larsson löser situationen helt klockrent sen kommer Palve.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tekvarianten: Ölund och Larsson är vi överens om. Palve vet i fan, dåliga tek, åker mest runt med pucken, för svåra pass ibland. Men han får gärna motbevisa mig resterande tid av matchen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dåså. Jag slänger ut en gissning. 1-5 ikväll. Målskyttar spelar ingen roll! Mot 3 poäng! Skål!
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Fan. Djupt. Kul att höra. Men håller med. Idag slutar all upp bakom varandra! Alla kan bitcha mot varandra här inne en annan dag!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
GAMEDAY VÄNNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Detta har vi väntat på i månader! Äntligen! Mot Ängelholm, mot 3 poäng! Skål allesammans!
+ 17
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Skoja inte. Åker 40 mil enkelresa imorgon. En premiär missar man inte! Ladda!!!
+ 19
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Som många här inne läger inte jag heller så mycket kraft på träniningsmatcher. Men så skönt det hade varit med en målskytt?.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9873}: Trodde i min vildaste fantasi, att efter den andra perioden att Manner skulle göra en Sir Alex Ferguson som han gjorde borta emot Tottenham när Man Utd låg under med 3-0 tror jag. I halvtid byter dom tröjor och vinner matchen med 3-5. Kan nu ha fel på resultat och lag dom möte, så citera mig inte på det, men något sånt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Måste fråga. Vet inte om det bara var jag, men visst var de gråa tröjorna ordentligt fula.....? Tyckte dom inte identifiera Brynäs någonstans.... Men det kanske bara var jag. Givetvis bara en tröja för försäsongen, men nja i mitt tycke.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
FAN så kul med match!!! Hoppas på liiiiiite bättre än förra! Och så kul att se Larsson!!!! Med och motgång. Nu JÄVLAR!!!!
Vet att det bara är träningsmatch, men hype ändå!!!
Vet att det bara är träningsmatch, men hype ändå!!!
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Väntar vi på Sallinen förlänger så har vi seriens bästa fjärde line!
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: Håller med dig där. Kommer även ihåg när vi signa Berglund och Bertilsson, no offense emot Bertilsson... Nu jämför jag inte Larsson med Berglund. MEN, vi alla vet hur den säsongen slutade så jag väljer att sitta lite lugnt i båten... Jag vet att man inte ska jämföra det laget med laget vi har nu, men säger bara...
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: När Sallinen är bra så är han ruggigt bra. Givetvis kommer han inte spela för samma lön som han gjorde förra säsongen. Skulle han bli kvar så vågar jag säga att han är den bästa man kan ha i en fjärde lina. Bra i BP också. En riktigt jobbig jävel att möta - när han är bra vill säga. Sen finns det höga toppar och djupa dalar. Men kan han hålla en hög nivå i 45 matcher istället för 5 så säger jag kör!
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag både älskar och hatar detta. Sitter och kollar på Frölunda och dom gör 2-1 och 3-1. Helt plötsligt plingar det och vår match blir 4-4 slår över och Rödin kommer fri TVÅ gånger om och till sist sätter den. Ja ni. Min puls. Fy HELVETE så kul att vi är i slutspel och ät ägg får ta semester - SOM vanligt! Älskart
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Asså vet att jag snackar med hjärtat nu. Fuck nej att vi ska vara bottenlag igen. Fan satsa nu ordentligt. Jag skiter i snack som, har vi pengar? Skiter i. Dags nu. Topp 6, NU KOMMER VI!
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Hör dig. Men en gunde och djoos? Nu kanske jag definitivt skjuter långt?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Tungt bortamatch ändå. Kan blir mycket mål idag, emot oss.
Föregående · 8 · Nästa
Kul att se dom i underläge nu, dom kommer tillbaka. Hade det varit förra säsongen och underläge så hade dom nästan aldrig kommit tillbaka. Känns som att det är ett annat lugn och en annan tillit till varandra denna säsong. Ingen går ner sig vid underläge som vi är rätt så vana vid att se.