Historik
Föregående · 21 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
fantasilos: Hur går det med säsongskorts försäljningen? Skulle vara trevligt med uppföljning på hemsidan.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Kulltorp: Modo är bättre än oss på mycket, det håller jag med om. Men det viktigaste av allt, dom vill spela i SHL. Ekonomin är vi överlägsen. minst 20-millar kommer bokslutet att visa. Vet inte varför man måste chansa med större delen av laget. snålheten bedrar visheten heter det ju.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
hockeyärnice: Man fortsätter på den inslagna vägen, chansningar. Vi såg hur det gick säsongen som var.
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8179}: Om det är fler än 10 spelare från Sverige som redan signat för NHL klubb så är väl summan 325.000 Dollar. spelare 1-10 = 250.000 Dollar, där efter 325.000.
Då borde vi ha råd med en bra förste center och förste back.
Då borde vi ha råd med en bra förste center och förste back.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Öndulat: Tror säkert att Molinder har både hjärta för föreningen och goda ledar egenskaper. Men jag hoppas att han lämnar isen som spelare. Tror att han skulle passa bra som ledare för j-20/j-18 där behövs det verkligen nytt blod. Vill även se Hallin där.
+ 8
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
{8515}: Vi kanske inte är så attraktiva som Nubben påstår.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
The great one: Hörde nått om att ersättningen för spelare som lämnar för SHL är ca: 300.000-kr för spelare utan kontrakt. Kan det stämma, nån som vet?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
sargad: Tittade lite på Moras hemsida och Mora tv. Trots att dem borde vara i ännu mer chock än TIK så har dom verkligen en klar strategi och en 3-års plan klar. Tydlig och rak kommunikation till supportrar och sponsorer.
Vad gör ledningen för TIK?
Vad gör ledningen för TIK?
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Puckat: Med vilja och ambition kan man komma långt, inte direkt det TIK står för. Det finns så mycket annat som är viktigare än ishockey. Bla, därför Brattström också kommer att lämna. Vem vill komma till en förening som inte vill ett skit.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
Nisse på Mon: Backlund är den enskilt största anledningen till att vi ramlar ur SHL. Det var hans inställning vi föll på, det är viktigare att ha en massa pengar på kontot än att spela i SHL. Det finns ingen framtid om han ska fortsätta (Möjligen som ett mitten lag i AS)
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
roger_sundsvall: Jag skulle gärna se en roll för Pelle Hallin i föreningen.
+ 9
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
EXPLORERSMÅLAND: Det är så jävla sorgligt att man ska behöva må som man gör, fy faan för er som lät allt falla samman. Jag kommer aldrig att förlåta er. köl halning för er allihopa blir ert straff.
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
The great one: Man kan ju hoppas att Wedin drar till NHL direkt nu när han har chansen. Vill inte se honom i nått SHL-lag. TIK kommer verkligen att behöva varenda krona om man ska bli konkurrens kraftiga igen.
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2019-2020
The great one: Synd att man redan klantat bort Daniel Öhrn, kunde ha blivit bästa spelaren i nästa års trupp.
+ 4
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
OlliJanne: Ta tillbaks Lars Nordlander, Klubbchef och ordförande posterna har mycket mer att önska. Nubben kan få bevisa att han håller bättre klass än så här.
Freddan kan man släppa till Modo.
Och gud vad skönt att slippa Svedberg. (Hoppas att Bratten stannar)
Freddan kan man släppa till Modo.
Och gud vad skönt att slippa Svedberg. (Hoppas att Bratten stannar)
+ 4
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
roger_sundsvall: Hoppas att idioterna i styrelsen inser vad dom har ställt till med, Lämna ert uppdrag omgående. Ni har precis klantat bort 38-miljoner, snålheten bedrar visheten.
+ 11
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
WifstaÖstrand: Och nu ska vi höra Nubbens gnällande om kommande säsong......Jag byggde ett lag för SHL. Vi är sist ute, det finns inga spelare.
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Nisse på Mon: Å det jävligaste av allt, man kommer att ha en jävla massa pengar i klubb kassan. Nubben hade hela jävla säsongen på sig att värva. Fy faan!
Sen med handen på hjärtat.....en förening som presterar en sån här katastrof säsong har ju inget i SHL att göra. Allt förtroende för ledande personer i klubben är förbrukat.
AVGÅ!
Sen med handen på hjärtat.....en förening som presterar en sån här katastrof säsong har ju inget i SHL att göra. Allt förtroende för ledande personer i klubben är förbrukat.
AVGÅ!
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Nisse på Mon: Hur faan kan Molinder få vara på plan!
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: För mig får gärna Brattström skriva in sig i historieböckerna, tror inte för en sekund att han gör en sämre match än vad Svedberg gör. Tror att det kan vara ett trumfkort faktiskt att chocka bönderna med. Våga o vinn!
+ 15
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
TimraStockholm: Det som talar för oss är att vi inte har genomfört en hel riktigt bra match i kvalet. Kommer att bli underbart att göra det i morgon inför fullt hus.
+ 1
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8671}: Svedberg känner sig nöjd med sin egen insats, 5-insläppta! Nä, vakna Freddan. Brattström är vår enda räddning o Svedberg skiter nog i vilket.
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8629}: Jag förväntar mig att svedberg gjort sin sista match i Timrå, även om spelarna övervinner sig själva o vinner nästa match. Makalöst dålig målvakt och Freddan håller inte alls måttet.
+ 2
Timrå IK > Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8437}: Nu borde väl Oskarshamns spelarna va lite skärrade, tungt att tappa 2-måls ledningen i deras måste match. Gasa från start nu Tikare.
Föregående · 21 · Nästa