1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1974406

Sv: Silly Season 2019-2020
Tonymontana: Modo är på gång. De har bra ekonomi, bra ordförande, bra tränare, bra ungdomsverksamhet.
Det är bara en tidsfråga innan de är i SHL igen. De har redan passerat oss i kvalité.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2019-2020
Kulltorp: Modo är bättre än oss på mycket, det håller jag med om. Men det viktigaste av allt, dom vill spela i SHL. Ekonomin är vi överlägsen. minst 20-millar kommer bokslutet att visa. Vet inte varför man måste chansa med större delen av laget. snålheten bedrar visheten heter det ju.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.