+ 9
Inlägg: 1974406
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2019-2020
Kulltorp: Modo är bättre än oss på mycket, det håller jag med om. Men det viktigaste av allt, dom vill spela i SHL. Ekonomin är vi överlägsen. minst 20-millar kommer bokslutet att visa. Vet inte varför man måste chansa med större delen av laget. snålheten bedrar visheten heter det ju.
Det är bara en tidsfråga innan de är i SHL igen. De har redan passerat oss i kvalité.