rafalski: Semifinal i Hockeyettan. Där kanske det hade presterat
Historik
1 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Med lite mer tur (som vart uteblivet hela säsongen) så hade vi haft minst 4-2. Men nya tag framåt!
+ 2
1 · Nästa