Historik
Föregående · 27 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK 25-10-29
{11085}:
Nu kom vi in på MoDos bekvämlighet igen. Fast när jag ser situationen så är det antagligen bara att erkänna ett väldigt bra anfall. Det är ju inte som att vi inte försökte förhindra det.
Nu kom vi in på MoDos bekvämlighet igen. Fast när jag ser situationen så är det antagligen bara att erkänna ett väldigt bra anfall. Det är ju inte som att vi inte försökte förhindra det.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK 25-10-29
Heyerdal:
Än så länge en prickfri målvakt och det lär behövas.
Islossningen spelmässigt får vi vänta på någon omgång till.
Än så länge en prickfri målvakt och det lär behövas.
Islossningen spelmässigt får vi vänta på någon omgång till.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK 25-10-29
Gavelo:
"Systemfel" ?
Det här händer sällan med den taktik man har med den statiska boxen. Där man inte platsväxlar i så stor utsträckning.
Jag ser det som en sällanföreteelse, som region Västernorrand säger varje gång när de låtit en medborgare dö pga. av usel sjukvård.
Det här händer absolut inte systematiskt.
Däremot så ger det ju en ytterligare funderingar om när vi är mogna att börja läsa spelet individuellt och sätta press i stället för att ha en statisk box som tillåter em massa avslutsförsök för motståndarna.
"Systemfel" ?
Det här händer sällan med den taktik man har med den statiska boxen. Där man inte platsväxlar i så stor utsträckning.
Jag ser det som en sällanföreteelse, som region Västernorrand säger varje gång när de låtit en medborgare dö pga. av usel sjukvård.
Det här händer absolut inte systematiskt.
Däremot så ger det ju en ytterligare funderingar om när vi är mogna att börja läsa spelet individuellt och sätta press i stället för att ha en statisk box som tillåter em massa avslutsförsök för motståndarna.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK 25-10-29
Willow:
Problemet med crosschecking enligt reglerna är väl att det är tillåtet.
Sen är det upp till domarna att avgöra hur farlig den är, ungefär som bedömning i konståkning. Var det artistiskt, eller inte?
Som företeelse är det lite konstigt att det är tillåtet att använda klubban mot en motspelare.
Men å andra sidan. Hur skulle sporten se ut om man inte fick det?
Problemet med crosschecking enligt reglerna är väl att det är tillåtet.
Sen är det upp till domarna att avgöra hur farlig den är, ungefär som bedömning i konståkning. Var det artistiskt, eller inte?
Som företeelse är det lite konstigt att det är tillåtet att använda klubban mot en motspelare.
Men å andra sidan. Hur skulle sporten se ut om man inte fick det?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK 25-10-29
Sigge:
Nja, han har väl sagt att han nöjer sig så länge och att det mycket väl kan komma en ny senare. Han väljer alltså att inte panikvärva så länge vi förbättrar oss och det blir bättre möjligheter till rätt val och möjligheter att marknaden öppnar sig.
Nja, han har väl sagt att han nöjer sig så länge och att det mycket väl kan komma en ny senare. Han väljer alltså att inte panikvärva så länge vi förbättrar oss och det blir bättre möjligheter till rätt val och möjligheter att marknaden öppnar sig.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK 25-10-29
Modo-Målet:
En man mindre. Vi skulle inte kräva mindre av våra egna PP. Det är ju därför vi är kritiska mot vårt PP.
En man mindre. Vi skulle inte kräva mindre av våra egna PP. Det är ju därför vi är kritiska mot vårt PP.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - AIK 25-10-29
Costanza:
Jag tror MoDo skulle må bra av en islossning snart.
Att hela tiden kämpa mot strömmen som man gjort hittills kan ju vara bra, för det visar att man kommer långt genom att inte ge upp och klara av motgångar. Det stärker den moralen.
Men att få belöning av att se att omvandlad teori även fungerar i praktiken skulle vara en isbrytare.
Jag tror MoDo skulle må bra av en islossning snart.
Att hela tiden kämpa mot strömmen som man gjort hittills kan ju vara bra, för det visar att man kommer långt genom att inte ge upp och klara av motgångar. Det stärker den moralen.
Men att få belöning av att se att omvandlad teori även fungerar i praktiken skulle vara en isbrytare.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
{11085}:
Du verkar ung. ja så verkar det.
Du verkar ung. ja så verkar det.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Vikingmodo :
Man diskuterar i studion hur tabellen ser ut och hur det domineras av förvånadsvärt få lag. Typ tre.
Det var var jag nämnde när matchen började att den här säsongen så ser ligan ganska svag ut.
Men för MoDo då gäller det att börja se ut som ett storlag. Det gör man verkligen inte än, vilket målskillnaden visar.
Slumpen kanske gör att serien ser ut som den gör, men jag har ändå känslan över att det inte är så.
Vi måste snäppa upp och vi har definitivt möjligheten till det men ändå ser jag att vi är svaga som ett lag. Har vi verkligen spelarna som taggar i varandra, tar sina roller och gör det här till den fulla power vi borde ha?
På ett sätt är jag tveksam. På ett annat så ser jag potentialen. Ännu är det för lite lag, för mycket individuellt.
Man diskuterar i studion hur tabellen ser ut och hur det domineras av förvånadsvärt få lag. Typ tre.
Det var var jag nämnde när matchen började att den här säsongen så ser ligan ganska svag ut.
Men för MoDo då gäller det att börja se ut som ett storlag. Det gör man verkligen inte än, vilket målskillnaden visar.
Slumpen kanske gör att serien ser ut som den gör, men jag har ändå känslan över att det inte är så.
Vi måste snäppa upp och vi har definitivt möjligheten till det men ändå ser jag att vi är svaga som ett lag. Har vi verkligen spelarna som taggar i varandra, tar sina roller och gör det här till den fulla power vi borde ha?
På ett sätt är jag tveksam. På ett annat så ser jag potentialen. Ännu är det för lite lag, för mycket individuellt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Kom ihåg.
Argumentera för er åsikt. Argumentera mot andras åsikt.
Stå för er åsikt med argument.
Erkänn om er åsikt bryts av argument.
Gå inte till småbarnsfasoner och gå till personangrepp.
Argumentera för er åsikt. Argumentera mot andras åsikt.
Stå för er åsikt med argument.
Erkänn om er åsikt bryts av argument.
Gå inte till småbarnsfasoner och gå till personangrepp.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Kelleher är ju helt avgörande för den här matchen (och förra) Men han är inte lagsaken. Han är spets. Vi måste få in de andra.
Så är det bara.
Swetlikoff går från klarhet till klarhet.
juniorerna, inte så otroliga den här matchen, men absolut inget att klaga på.
Werner. Ja, det blev en del mål tillslut i rumpan. Men han gör det riktigt bra.
Ikväll var backarna osynliga för mig. Framåt mediokra. Bakåt, inte sämre än övriga laget ändå. Vi faller som ett lag i deras anfall enligt mig.
Så är det bara.
Swetlikoff går från klarhet till klarhet.
juniorerna, inte så otroliga den här matchen, men absolut inget att klaga på.
Werner. Ja, det blev en del mål tillslut i rumpan. Men han gör det riktigt bra.
Ikväll var backarna osynliga för mig. Framåt mediokra. Bakåt, inte sämre än övriga laget ändå. Vi faller som ett lag i deras anfall enligt mig.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
19MoDo21:
Två ganska mediokra perioder. Såklart chanser, men inte så övertygande. Tredje, Bra. Men så dåligt, men så bra, men så uselt och så uppgivet och så otroligt och så förlängning och straffar.
Ingen bra match från där vi borde börja vara tycker jag. Men vi faller snarare på vår egen bristande förmåga än att vi blir utspelade. Ja, nu föll vi ju inte....än en gång.
Två ganska mediokra perioder. Såklart chanser, men inte så övertygande. Tredje, Bra. Men så dåligt, men så bra, men så uselt och så uppgivet och så otroligt och så förlängning och straffar.
Ingen bra match från där vi borde börja vara tycker jag. Men vi faller snarare på vår egen bristande förmåga än att vi blir utspelade. Ja, nu föll vi ju inte....än en gång.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Greenwolper:
Har själv nästan aldrig problem med domarna även om det blir tveksamt ibland,
Vi är så bra på pappret att vi skall ta det på egen styrka och göra vi det är det sällan pga. domarna, enligt min mening.
Den här matchen kändes som en förlust, men samtidigt med slutet som en vinst.
Nu är det staffjävlarna.Elton i stolpen, men inse så fantasifullt och självförtroendegivande.
Kelleher: Krysset!
Så nu får vi se.
Plato. Miss.
Ja då har vi två poäng efter alla svårigheter.
Har själv nästan aldrig problem med domarna även om det blir tveksamt ibland,
Vi är så bra på pappret att vi skall ta det på egen styrka och göra vi det är det sällan pga. domarna, enligt min mening.
Den här matchen kändes som en förlust, men samtidigt med slutet som en vinst.
Nu är det staffjävlarna.Elton i stolpen, men inse så fantasifullt och självförtroendegivande.
Kelleher: Krysset!
Så nu får vi se.
Plato. Miss.
Ja då har vi två poäng efter alla svårigheter.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Så nu väntar ju alla på Kelleher i förlängningen.
Skulle vara skönt om det var någon annan på något sätt. Gärna Swetlikoff.
Skulle vara skönt om det var någon annan på något sätt. Gärna Swetlikoff.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Greenwolper:
Ok. Nu börjar vi se varför vi har Kelleher. Han har sina brister i sitt ego, men det är ju just det som gör sånt här.
Ok. Nu börjar vi se varför vi har Kelleher. Han har sina brister i sitt ego, men det är ju just det som gör sånt här.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Greenwolper:
KELLEHER har dock inga psykiska motstånd.
Han ger oss chansen till ett poäng till.
Hehe!
KELLEHER har dock inga psykiska motstånd.
Han ger oss chansen till ett poäng till.
Hehe!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Dexter :
Nä, det här är helt en spelarsituation.
Vi tog chansen ett par gånger men slappnade av alla gångerna plus en gång. Vi är en halvmeter efter i varje situation antagligen för att vi tror att det duger.
Nä, det här är helt en spelarsituation.
Vi tog chansen ett par gånger men slappnade av alla gångerna plus en gång. Vi är en halvmeter efter i varje situation antagligen för att vi tror att det duger.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Vimmerby HC 25-10-03 Hemma
Monno:
Nu förlorar vi.
I egen zon så är vi helt ihåliga.
Vi förlorar kamperna, vi förlorar positionerna. Vi är inte eniga där.
Ok. Det är inte kört.
Nu förlorar vi.
I egen zon så är vi helt ihåliga.
Vi förlorar kamperna, vi förlorar positionerna. Vi är inte eniga där.
Ok. Det är inte kört.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Va i helvetet.
Ja vilka var inne?
NORÈN brukar vara standardsvaret.
Ja vilka var inne?
NORÈN brukar vara standardsvaret.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Framnäs:
Ja, vi har sett det genom hela säsongen.
Men det är inte bara backarna. De måste ha självklara alternativ och när de inte kommer så blir det en säkerhetspass till nästa back osv.
Vi verkar ha olika känslor våra lagdelar om hur bekväma vi kan vara och jag håller det på forwards.
Elton!!!!!!!!!!!!!
Fan jag missade det.
Jag säger Swetlikoff!
Ja, vi har sett det genom hela säsongen.
Men det är inte bara backarna. De måste ha självklara alternativ och när de inte kommer så blir det en säkerhetspass till nästa back osv.
Vi verkar ha olika känslor våra lagdelar om hur bekväma vi kan vara och jag håller det på forwards.
Elton!!!!!!!!!!!!!
Fan jag missade det.
Jag säger Swetlikoff!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Sigge:
Det här var ju olyckligt när vi valt att sätta press på riktigt. Kanske tappar vi hela momentumet nu av det slarvet som då pågick i flera moment.
Så det är inte så stabilt direkt.
Det här var ju olyckligt när vi valt att sätta press på riktigt. Kanske tappar vi hela momentumet nu av det slarvet som då pågick i flera moment.
Så det är inte så stabilt direkt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Framnäs:
Andersson kämpar med mycket när det gäller .
Skit mål i skitan!
det finmotoriska.
Nu håller jag med Svarten. Vi kastar puckar hit och dit. Kanske för att vi höjt tempot och spelar med mindre marginaler och då så har vi inte vant oss själva.
Andersson kämpar med mycket när det gäller .
Skit mål i skitan!
det finmotoriska.
Nu håller jag med Svarten. Vi kastar puckar hit och dit. Kanske för att vi höjt tempot och spelar med mindre marginaler och då så har vi inte vant oss själva.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Gavelo:
Ja, som matchen sett ut ett rån. Men som chanserna kom upp, helt rättvist och välförtjänt.
Superfina hockeymål. Det vi vill se.
Ja, som matchen sett ut ett rån. Men som chanserna kom upp, helt rättvist och välförtjänt.
Superfina hockeymål. Det vi vill se.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
S-vikaren:
Elton vänder som vänder på en tioöring och lägger in den. Oväntat. Bra av Topping i förarbetet.
Styrning av Topping.
Enskilda insatser snarare än lag, men ändå lag. Härligt!
Elton vänder som vänder på en tioöring och lägger in den. Oväntat. Bra av Topping i förarbetet.
Styrning av Topping.
Enskilda insatser snarare än lag, men ändå lag. Härligt!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Vargen:
Kelleher kör ju såklart ett eget avslut,inget fel när Swetlikoff går på mål.
Han börjar göra skäl för något.
Kelleher kör ju såklart ett eget avslut,inget fel när Swetlikoff går på mål.
Han börjar göra skäl för något.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Monno:
Jag var lite tveksam om Werner i mål, inte innan säsongen men under försäsongen. Jag tyckte han öppnade för stora luckor vid närmaste stolpen.
Men han har ju visat dig vara helgjuten än så länge. Jag vet inte om jag set ett enda mål han släppt in ännu där han gjort något fel.
Så så långt ser det bra ut. Nu är det upp till laget utanför att göra sitt jobb framåt.
Än så länge är det enligt mig spelet genom mittzonen som är otroligt segt. Utan det får vi inte de självklara chanserna utan motståndarna tillåts försöka äta upp oss i anfallszonen.
I anfallszonen så krävs det mer sökande från samtliga att söka positioner där de gör något hot. Inte bara alibispel.
Jag var lite tveksam om Werner i mål, inte innan säsongen men under försäsongen. Jag tyckte han öppnade för stora luckor vid närmaste stolpen.
Men han har ju visat dig vara helgjuten än så länge. Jag vet inte om jag set ett enda mål han släppt in ännu där han gjort något fel.
Så så långt ser det bra ut. Nu är det upp till laget utanför att göra sitt jobb framåt.
Än så länge är det enligt mig spelet genom mittzonen som är otroligt segt. Utan det får vi inte de självklara chanserna utan motståndarna tillåts försöka äta upp oss i anfallszonen.
I anfallszonen så krävs det mer sökande från samtliga att söka positioner där de gör något hot. Inte bara alibispel.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
{11085}:
Så sa min tränare till mig när jag var nio år också. men jag tror att det är annat. Inte träning.
Men att börja förstå att självkänslan inte kommer av vad andra säger till en att man skall göra eller uppnå. Det kommer från en själv.
Det är krångligare, men självklart.
Så sa min tränare till mig när jag var nio år också. men jag tror att det är annat. Inte träning.
Men att börja förstå att självkänslan inte kommer av vad andra säger till en att man skall göra eller uppnå. Det kommer från en själv.
Det är krångligare, men självklart.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
DrCox:
Vi har chansen. Vi har varit ganska förlamade den här matchen. Håller inte med om Kellehers analys, men gillar hans inställning.
Så upp till spelarna att vara så bra som de är, inte under så bra som de är, för så är det just nu. De måste få det själva in i deras egna pannben.
Vi har chansen. Vi har varit ganska förlamade den här matchen. Håller inte med om Kellehers analys, men gillar hans inställning.
Så upp till spelarna att vara så bra som de är, inte under så bra som de är, för så är det just nu. De måste få det själva in i deras egna pannben.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Bössa 68:
Helt rätt med 2-0 i baken den här matchen.
Vi har inget eget spel över huvud taget den här matchen.
Men man kommer såklart inte att vinna varenda match och den här är inte över.
Men det krävs verkligen en helomvändning i det mesta. Spelet fungerar inte. Vi är inte omedelbara, vi väntar de andra vilket visar at vi inte har kommandot.
Men det kan ju börja med en enskild spelare den här gången. Någon som vill lite mer än någon annan.
Just nu så ser ingen ut att vilja övertrumfa den andre.
Helt rätt med 2-0 i baken den här matchen.
Vi har inget eget spel över huvud taget den här matchen.
Men man kommer såklart inte att vinna varenda match och den här är inte över.
Men det krävs verkligen en helomvändning i det mesta. Spelet fungerar inte. Vi är inte omedelbara, vi väntar de andra vilket visar at vi inte har kommandot.
Men det kan ju börja med en enskild spelare den här gången. Någon som vill lite mer än någon annan.
Just nu så ser ingen ut att vilja övertrumfa den andre.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Vargen:
Kelleher är verkligen en one man tango. Motsatsen till Bäckström till 100%
Men det är svårt att göra allt själv. Otroligt svårt.
Kelleher är verkligen en one man tango. Motsatsen till Bäckström till 100%
Men det är svårt att göra allt själv. Otroligt svårt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Bössa 68:
Ser ut som 0-0-
Men även jag vill att vi får ett lag som klarar av en överförflyttande press.
Lite osäker på det.
Vi verkar ha överläge.
Ser ut som 0-0-
Men även jag vill att vi får ett lag som klarar av en överförflyttande press.
Lite osäker på det.
Vi verkar ha överläge.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Hägglundsmaffian:
Det är definitivt mer jävlar anamma från BIK.
Vi försöker vara coola och skall vara organiserade.
Det räcker inte hela vägen.
Det är definitivt mer jävlar anamma från BIK.
Vi försöker vara coola och skall vara organiserade.
Det räcker inte hela vägen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Gavelo:
Ja, det stämmer men det är vätska över huvud taget. Inte bara det som är i cellerna.
Men en rejäl torrbastu i 24 timmar skulle verkligen ge resultat.
Ja, det stämmer men det är vätska över huvud taget. Inte bara det som är i cellerna.
Men en rejäl torrbastu i 24 timmar skulle verkligen ge resultat.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Goalies
35. Werner, Adam
60. Olofsson, Edvin
1st Line
2. Rundblad, David
14. Norén, Jakob
91. Andersson, Linus
20. Gästrin, Milton
26. Larsson, Emil
2nd Line
51. Berglund, Victor
55. Rönningen, Sverre
17. Hermansson, Elton
24. Topping, Kyle
22. Carlsson, Måns
3rd Line
37. Persson, Viktor
34. Hallin, Hugo
19. Kelleher, Tyler
90. Swetlikoff, Alexander
25. Mattsson, Carl
4th Line
64. Bengtsson, Jacob
12. Pettersson, Oscar
15. Bjerselius, Jacob
36. Ohlsson, Sebastian
Extra Players
28. Byström, Kalle (LW)
35. Werner, Adam
60. Olofsson, Edvin
1st Line
2. Rundblad, David
14. Norén, Jakob
91. Andersson, Linus
20. Gästrin, Milton
26. Larsson, Emil
2nd Line
51. Berglund, Victor
55. Rönningen, Sverre
17. Hermansson, Elton
24. Topping, Kyle
22. Carlsson, Måns
3rd Line
37. Persson, Viktor
34. Hallin, Hugo
19. Kelleher, Tyler
90. Swetlikoff, Alexander
25. Mattsson, Carl
4th Line
64. Bengtsson, Jacob
12. Pettersson, Oscar
15. Bjerselius, Jacob
36. Ohlsson, Sebastian
Extra Players
28. Byström, Kalle (LW)
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Bössa 68: Såklart. Jag tror vi har kanske den bästa chansen på väldigt många säsonger i HS. Ligan känns svag.
Men jag vet fan inte hur vi gör till nästa säsong om det går vägen.
Men jag vet fan inte hur vi gör till nästa säsong om det går vägen.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - BIK Karlskoga 25-10-24 Hemma
Bössa 68:
Vi har ju så många hockeyexperter här så jag är lite förvånad att en del inte anpassat sig till att vi är i HA, inte SHL.
Men jag tror du har rätt ändå.
Mina tankar så här tidigt på säsongen har varit i att det vore skönt om vi gick upp igen på en gång.
Mina mardrömstankar är hur värvningscirkusen skulle se ut.
De flesta kan vi ju räkna bort. Så inför ett eventuellt SHL-kontakt så står vi verkligen inför en mardrömsvärvningshistoria.
Vi har ju så många hockeyexperter här så jag är lite förvånad att en del inte anpassat sig till att vi är i HA, inte SHL.
Men jag tror du har rätt ändå.
Mina tankar så här tidigt på säsongen har varit i att det vore skönt om vi gick upp igen på en gång.
Mina mardrömstankar är hur värvningscirkusen skulle se ut.
De flesta kan vi ju räkna bort. Så inför ett eventuellt SHL-kontakt så står vi verkligen inför en mardrömsvärvningshistoria.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Kalmar går på i ullstrumporna . Vilken överraskning. Men vi bröt deras trend och ikväll.....Ja snart är det dag för ett genombrott för oss. Hua! Eller blir det mangeldrama igen?
Kalmar går på i ullstrumporna . Vilken överraskning. Men vi bröt deras trend och ikväll.....Ja snart är det dag för ett genombrott för oss. Hua! Eller blir det mangeldrama igen?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tuppen:
Som hela fetmabefolkningen skulle säga. Grattis!
Många som vill ha halsfluss låter det för mig. Vilket de flesta har då och då.
Du kanske är "svullen"? Dvs håller onödigt mycket vätska.
Oavsett. Vätskebalansen är säkert ok igen. Energin kan dock vara ett kvarstående problem.
Som hela fetmabefolkningen skulle säga. Grattis!
Många som vill ha halsfluss låter det för mig. Vilket de flesta har då och då.
Du kanske är "svullen"? Dvs håller onödigt mycket vätska.
Oavsett. Vätskebalansen är säkert ok igen. Energin kan dock vara ett kvarstående problem.
Föregående · 27 · Nästa
Problemet är att vi återigen inte-spelmässigt - har annat än en 50/50 match än så länge.
Vi är inte bättre än dem och då blir det fånigt i mina ögon att deras goda insatser förminskas genom att det är pga. våra dåliga insatser och tvärtom.
Vi har inte fått någon islossning spelmässigt ännu. När vi får det så kommer inte de här situationerna att uppstå i så stor utsträckning.
Vi har stor chans att vinna den här matchen, men det kommer antagligen att bero på individuellt plötsliga insatser.
Sen kan de insatserna bero på att vi lite tar över spelmässigt i tredje. Så har det lite sett ut hittills. Hoppas att vi ordnar det, för det borde i kunna.
Nu har vi en man mindre igen. Skall vi lämna handikapp efter det eller inte?