Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen:
Haha! Ok. Du vinner. Att du påpekar att jag är moderator när jag svarar dig på ett inlägg är alltså barnnivå.
Haha! Ok. Du vinner. Att du påpekar att jag är moderator när jag svarar dig på ett inlägg är alltså barnnivå.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen:
Varför lade du in det meningslösa argumentet "moderator"?
Som argument är det helt värdelöst.
Speciellt om man behöver använda det för att försöka vinna en argumentation. Barnnivå. Du om någon borde veta.
Varför lade du in det meningslösa argumentet "moderator"?
Som argument är det helt värdelöst.
Speciellt om man behöver använda det för att försöka vinna en argumentation. Barnnivå. Du om någon borde veta.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen:
Försöker att inte bli irriterad. Nu är vi än en gång inne på enskild punkt i en helhet. Må vara att jag tycker du har fel i den enskilda punkten. Men pga. av just det fokuset så missar man helheten.
Börjar nästan tro att det är medvetet.
Det är ett lagspel. Alla är bra på något och det gäller att ta till vara på det bästa av varje enskild individ så att det gynnar laget som bäst.
OP kan lätt petas. Det är bara för de som bestämmer att läsa vad du skriver här så är det solklart.
Men...... Det händer inte. Jag vet varför. Du vet inte varför.
Försöker att inte bli irriterad. Nu är vi än en gång inne på enskild punkt i en helhet. Må vara att jag tycker du har fel i den enskilda punkten. Men pga. av just det fokuset så missar man helheten.
Börjar nästan tro att det är medvetet.
Det är ett lagspel. Alla är bra på något och det gäller att ta till vara på det bästa av varje enskild individ så att det gynnar laget som bäst.
OP kan lätt petas. Det är bara för de som bestämmer att läsa vad du skriver här så är det solklart.
Men...... Det händer inte. Jag vet varför. Du vet inte varför.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille:
Höjdpunkten i den här lilla bidebatten om OP är när man börjar framhäva poäng.
OP är en inte bara statistik. De som har KÄNSLA för spelet hockey förstår vad jag menar.
De som tror att hockey bara är poäng har missat poängen.
Höjdpunkten i den här lilla bidebatten om OP är när man börjar framhäva poäng.
OP är en inte bara statistik. De som har KÄNSLA för spelet hockey förstår vad jag menar.
De som tror att hockey bara är poäng har missat poängen.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
erjo:
Ja, det flukturerar rejält. Nu har ju Kenttä värvat Alba så vi slapp ju värva en etablerad SHL spelare. Kenttä visar alltså att han bra dålig ändå.
Ofta blir jag lite nedstämd över cyklopögonen när det gäller att utse en enda rot i något som går dåligt.
Nivån är ungefär som att man funderar på vad det är för fel på bilnyckeln när bilen inte startar.
Ja, det flukturerar rejält. Nu har ju Kenttä värvat Alba så vi slapp ju värva en etablerad SHL spelare. Kenttä visar alltså att han bra dålig ändå.
Ofta blir jag lite nedstämd över cyklopögonen när det gäller att utse en enda rot i något som går dåligt.
Nivån är ungefär som att man funderar på vad det är för fel på bilnyckeln när bilen inte startar.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Robin Ztorken L:
Det är nog lika bra att något SHL lag tar hand om de juniorerna också. Vårt mål är ju SHL.
Det är nog lika bra att något SHL lag tar hand om de juniorerna också. Vårt mål är ju SHL.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Hägglundsmaffian: Det vore inte bra. Skulle de klara av det du säger bättre så skulle vi tappa en tredjekedja.
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Willow:
Det verkar som att Björklövens sportchef saknar gott omdöme. Tur att Hinken valde bort honom.
Det verkar som att Björklövens sportchef saknar gott omdöme. Tur att Hinken valde bort honom.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
dempa:
Välkommen tillbaks. :) Hoppas du får en trevlig stund. Just nu är vädret riktigt bra. Har ägnat dagen med att plantera blommor på balkongen. Var i Näsåker förra veckan och såg över gravarna till mina anfäder. Det var bra väder där också. ;)
Välkommen tillbaks. :) Hoppas du får en trevlig stund. Just nu är vädret riktigt bra. Har ägnat dagen med att plantera blommor på balkongen. Var i Näsåker förra veckan och såg över gravarna till mina anfäder. Det var bra väder där också. ;)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly Season
Costanza:
Å ingen åsiktsregistrering i den här gästboken. Däremot är vi observanta mot klimatförändringar. Klimatförnekare, de som oftast är upphovet till klimatförstörelsen är typ - registrerade.
Å ingen åsiktsregistrering i den här gästboken. Däremot är vi observanta mot klimatförändringar. Klimatförnekare, de som oftast är upphovet till klimatförstörelsen är typ - registrerade.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
Conny Nilsson: Och sönderklippta handskar för att kunna få fulgrepp på motståndare. :)
+ 2
MoDo Hockey > Sv: BBs statistikhörna
k1m:
Vi behöver fler spelare som Kelleher. Livsfarlig bakåt och livsfarlig framåt. Fan, det blev ju en tvåvägsspelare.
Vi behöver fler spelare som Kelleher. Livsfarlig bakåt och livsfarlig framåt. Fan, det blev ju en tvåvägsspelare.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille:
Accepterar din åsikt och tanke i ämnet.
Det gick ju väldigt bra helt utan kränkande epitet på person. Det är det jag skulle vilja ha som någon lägsta standard på ett inlägg.
Sen är det ungefär som att när man läser en roman. Man vill ju inte läsa samma stycke i en bok tvåhundra gånger i rad med exakt samma innebörd även om det är i olika variationer. Vem skulle orka läsa den romanen? (Om man nu orkar läsa över huvud taget, Det verkar nästan som att många inte gör det.)
Alla gör som de vill, den här gästboken är ju det som skribenterna gör den till.
Man skulle ändå önska lite egen vilja att sätta någon standard på det man skriver som man vill delge de som läser. Precis som i en roman. Ett par upprepningar kanske inte gör något men när drevet här är igång, vilket verkar vara oavbrutet under lång tid så blir det tjatigt. De som kräver en högre stimulans i debatterna orkar inte läsa tillslut. - De försvinner Och det är ju dåligt.
Man har höga krav på klubben, ledningen, tränarna och spelarna. Men de man kommunicerar och vill utbyte med här i gästboken skiter man i. Man vil lbara ha acceptans i drevet. Andra åsikter visar man förakt för och plötligt är det inte en diskussion och ett utbyte av tankar. Det är en tävling om vem som har rätt och vem så har fel. Man bara maler och maler och maler med personligt nedsättande ord och en massa skit i oändlighet. Men har helt enkelt inte några som helst krav på sin egen insats här i gästboken att vara unik och medryckande. Man bara spyr galla. Jag menar inte att man behöver vara så originell att man nästan når verkshöjd, men i alla fall något försök till egna tankar än förakt till den klubb man säger sig älska.
Det man inte förstår är att man dödar intresset för andra intressanta skribenter i gästboken för den egna viljan att uttrycka samma jäkla åsikt i en infantil (omogen) och av primitiva känslostyrda ordalag. Det är som om det vore stenåldersmänniskor
man skall tvingas utbyta meningar med.
Det är inte stimulerande för många. De försvinner.
Kan lösningen vara att de som vill föra den typen av debatt har en egen gästbok där de slutligen alla håller med varandra. Med orden UUURGHH! Alla likatyckande i samma gästbok. Vilken underbar idé. Då slipper ju de motstånd och meningsskiljaktigheter.
Så kan ju den här gästboken leva vidare med ett normalt socialt accepterat klimat där alla som har egna krav på sin egen prestation i en debatt vara kvar här.
Accepterar din åsikt och tanke i ämnet.
Det gick ju väldigt bra helt utan kränkande epitet på person. Det är det jag skulle vilja ha som någon lägsta standard på ett inlägg.
Sen är det ungefär som att när man läser en roman. Man vill ju inte läsa samma stycke i en bok tvåhundra gånger i rad med exakt samma innebörd även om det är i olika variationer. Vem skulle orka läsa den romanen? (Om man nu orkar läsa över huvud taget, Det verkar nästan som att många inte gör det.)
Alla gör som de vill, den här gästboken är ju det som skribenterna gör den till.
Man skulle ändå önska lite egen vilja att sätta någon standard på det man skriver som man vill delge de som läser. Precis som i en roman. Ett par upprepningar kanske inte gör något men när drevet här är igång, vilket verkar vara oavbrutet under lång tid så blir det tjatigt. De som kräver en högre stimulans i debatterna orkar inte läsa tillslut. - De försvinner Och det är ju dåligt.
Man har höga krav på klubben, ledningen, tränarna och spelarna. Men de man kommunicerar och vill utbyte med här i gästboken skiter man i. Man vil lbara ha acceptans i drevet. Andra åsikter visar man förakt för och plötligt är det inte en diskussion och ett utbyte av tankar. Det är en tävling om vem som har rätt och vem så har fel. Man bara maler och maler och maler med personligt nedsättande ord och en massa skit i oändlighet. Men har helt enkelt inte några som helst krav på sin egen insats här i gästboken att vara unik och medryckande. Man bara spyr galla. Jag menar inte att man behöver vara så originell att man nästan når verkshöjd, men i alla fall något försök till egna tankar än förakt till den klubb man säger sig älska.
Det man inte förstår är att man dödar intresset för andra intressanta skribenter i gästboken för den egna viljan att uttrycka samma jäkla åsikt i en infantil (omogen) och av primitiva känslostyrda ordalag. Det är som om det vore stenåldersmänniskor
man skall tvingas utbyta meningar med.
Det är inte stimulerande för många. De försvinner.
Kan lösningen vara att de som vill föra den typen av debatt har en egen gästbok där de slutligen alla håller med varandra. Med orden UUURGHH! Alla likatyckande i samma gästbok. Vilken underbar idé. Då slipper ju de motstånd och meningsskiljaktigheter.
Så kan ju den här gästboken leva vidare med ett normalt socialt accepterat klimat där alla som har egna krav på sin egen prestation i en debatt vara kvar här.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Det var en fin summering av snacket. Kände likadant och själv får jag, precis som vanligt en positiv bild av att Hinken inte är oduglig, däremot en bekräftelse hur komplicerat det är att värva och att klubben/Hinken är kräsen om vilka han värvar.
Läser man här så får ju Hinken ohämmad negativ kritik oavsett vad han gör eller har gjort. Såklart för att vi egentligen mer eller mindre har ganska usel insikt på allt som man måste ta hänsyn till för att det skall bli bra.
Här får Hinken negativ kritik (använder bara "kritik" f.o.m.nu) för de värv han gjort (som vi har facit på)
Han får kritik för de värv som han gör. (för de görs inte i rätt ordning enligt vissa)
Han får kritik för värv som andra klubbar gör. (För det skulle tydligen ha varit våra spelare)
Han får kritik för att han åker på scoutingresor.
Han får kritik för att han INTE kollar på spelare.
Han får kritik för att MoDo som klubb valt honom.
Han får kritik för diverse påhittade saker som har med allt ovan att göra. Som t.ex. Han åker och super när han gör sitt uppdrag att åka iväg och kolla in spelare. Ytterligare så sätter bara fantasin gränser för vad man hittar på för att gå till personangrepp. Följa med drevet så man får kräkas ut sin frustration. I stället för att ge egna tankar i form av socialt accepterade ord och meningar. .
Många här har ingen som helst egenkritik på om man vill skapa egna inlägg i debatten som på något sätt fördjupar sig i faktiska saker. Realiteter. De har ingen strävan efter att själv nå någon egen tanke på sin egen kvalitet på sina debattinlägg. Nivån är så låg att man skäms.
Läser man här så får ju Hinken ohämmad negativ kritik oavsett vad han gör eller har gjort. Såklart för att vi egentligen mer eller mindre har ganska usel insikt på allt som man måste ta hänsyn till för att det skall bli bra.
Här får Hinken negativ kritik (använder bara "kritik" f.o.m.nu) för de värv han gjort (som vi har facit på)
Han får kritik för de värv som han gör. (för de görs inte i rätt ordning enligt vissa)
Han får kritik för värv som andra klubbar gör. (För det skulle tydligen ha varit våra spelare)
Han får kritik för att han åker på scoutingresor.
Han får kritik för att han INTE kollar på spelare.
Han får kritik för att MoDo som klubb valt honom.
Han får kritik för diverse påhittade saker som har med allt ovan att göra. Som t.ex. Han åker och super när han gör sitt uppdrag att åka iväg och kolla in spelare. Ytterligare så sätter bara fantasin gränser för vad man hittar på för att gå till personangrepp. Följa med drevet så man får kräkas ut sin frustration. I stället för att ge egna tankar i form av socialt accepterade ord och meningar. .
Många här har ingen som helst egenkritik på om man vill skapa egna inlägg i debatten som på något sätt fördjupar sig i faktiska saker. Realiteter. De har ingen strävan efter att själv nå någon egen tanke på sin egen kvalitet på sina debattinlägg. Nivån är så låg att man skäms.
+ 10
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Jag vet inte vad du menar med "folk" men själv bryr jag mig inte om om du har rätt eller fel. Men jag ser ju det här som ett diskussionsforum där jag kan stöta och blöta funderingar. Fördjupa mig i saker som har med Modo att göra. Har inget som helst behov av att få bekräftelse av andra om mina tankegångars utveckling i takt med att jag fördjupar mig i andras ibland spännande vinklingar. Det är en högst privat företeelse i hur jag gillar att ha en social närvaro och samvaro med likasinnade.
Att sätta sig själv på en piedestal av självförhärligande är ett så märkligt fenomen. Det finns ju en hel värld därute där man vanligtvis når bekräftelse för sin egen person så det räcker. Ja, det är ju jag, kan ju inte svara för dina behov. Räcker det inte ute i den verkliga världen så får man kanske kompensera sig här och går det inte automatiskt så är det kanske idé att själv sätta sig däruppe på piedestalen och hamra in hos de andra om hur utmärkt och fantastisk man är. Går inte det så går det ju alltid att ta till offerkoftan.
Vi har olika utgångslägen. Jag har inget behov att se HS som en plats för tävling om vem som har rätt eller fel. Jag njuter lika mycket av att få bekräftelse från dina idéer och tankar som hos vem som helst. Men på något sätt så värderar jag ju de jag märker är ödmjuka i sin diskussionsteknik.
Men det är ju lätt för mig att säga. Jag känner ju ingen mer ödmjuk person än mig själv. Jag tror faktiskt att jag är världens mest ödmjuka person. Alla säger det.
Jag vet inte vad du menar med "folk" men själv bryr jag mig inte om om du har rätt eller fel. Men jag ser ju det här som ett diskussionsforum där jag kan stöta och blöta funderingar. Fördjupa mig i saker som har med Modo att göra. Har inget som helst behov av att få bekräftelse av andra om mina tankegångars utveckling i takt med att jag fördjupar mig i andras ibland spännande vinklingar. Det är en högst privat företeelse i hur jag gillar att ha en social närvaro och samvaro med likasinnade.
Att sätta sig själv på en piedestal av självförhärligande är ett så märkligt fenomen. Det finns ju en hel värld därute där man vanligtvis når bekräftelse för sin egen person så det räcker. Ja, det är ju jag, kan ju inte svara för dina behov. Räcker det inte ute i den verkliga världen så får man kanske kompensera sig här och går det inte automatiskt så är det kanske idé att själv sätta sig däruppe på piedestalen och hamra in hos de andra om hur utmärkt och fantastisk man är. Går inte det så går det ju alltid att ta till offerkoftan.
Vi har olika utgångslägen. Jag har inget behov att se HS som en plats för tävling om vem som har rätt eller fel. Jag njuter lika mycket av att få bekräftelse från dina idéer och tankar som hos vem som helst. Men på något sätt så värderar jag ju de jag märker är ödmjuka i sin diskussionsteknik.
Men det är ju lätt för mig att säga. Jag känner ju ingen mer ödmjuk person än mig själv. Jag tror faktiskt att jag är världens mest ödmjuka person. Alla säger det.
+ 15
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
BurkLeffe:
Ja, du är ju knappt blockad någonstans på HS längre och verkar ha hittat din fristad.
Eller? Missbruka inte det. Inte alla som behöver det får en fristad. Rätt vare är så går det ut en internationell efterlysning.
Ja, du är ju knappt blockad någonstans på HS längre och verkar ha hittat din fristad.
Eller? Missbruka inte det. Inte alla som behöver det får en fristad. Rätt vare är så går det ut en internationell efterlysning.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Ja, självklart, har inte sagt något om att man inte får låta pennan gå hur man vill här, oavsett hur avsikterna pekar.
En del är söndrande, en del är helande. Det här är nog en spegel av det.
Ja, självklart, har inte sagt något om att man inte får låta pennan gå hur man vill här, oavsett hur avsikterna pekar.
En del är söndrande, en del är helande. Det här är nog en spegel av det.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Du hasplar ur dig saker helt utan grund som vanligt. Hinken är bra. Tänker i en massa vinklar och tar en hänsyn till olika aspekter, en sanning i verkligheten som vi slipper.
I år är värvningsstressen borta, jag känner mig inte orolig. Nu har vi blivit av med onödig barlast och kan börja få balans i laget, vilket vi sett är viktigare än lyxiga namn.
Så jag hoppas han får den vila och avslappning han behöver för att vara skärpt. Han skall ha de bästa förutsättningarna möjligt, både personligt och från klubben.
Du hasplar ur dig saker helt utan grund som vanligt. Hinken är bra. Tänker i en massa vinklar och tar en hänsyn till olika aspekter, en sanning i verkligheten som vi slipper.
I år är värvningsstressen borta, jag känner mig inte orolig. Nu har vi blivit av med onödig barlast och kan börja få balans i laget, vilket vi sett är viktigare än lyxiga namn.
Så jag hoppas han får den vila och avslappning han behöver för att vara skärpt. Han skall ha de bästa förutsättningarna möjligt, både personligt och från klubben.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Du har fel om Hinken. Beviset är att han är kvar. Den som vill att fansen skall styra en klubb i stället för de som klubben väljer är helt vilse i pannkakan.
Att en ledare är stor för att han kan vilseleda sitt folk är en märkligt antagande.
En far är ledare för sina barm. Om han missleder dem att springa rakt ut trafiken hursomhelst gör honom inte till en stor ledare. Du är verkligen skev. Du lever ju ett land som tillåter intelligens.
Att en ledare är stor för att han kan vilseleda sitt folk är en märkligt antagande.
En far är ledare för sina barm. Om han missleder dem att springa rakt ut trafiken hursomhelst gör honom inte till en stor ledare. Du är verkligen skev. Du lever ju ett land som tillåter intelligens.
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Din kärlek till Trump och Putin har du ju tydliggjort massor av gånger. Det ger mer information än du skulle må bra av om du förstod det.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Lugn. Det kommer snart en stor spya i ämnet.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Confusius: Jag håller med. Det har ju påpekats av en del som förstår saken ordning. Men...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Du har rätt. Tyvärr så kräks gästboken ner av den ytliga spya som den översköljs av.
Det finns inget djup. förutom att fördjupa sig i ytligheter som kräver ofta illasinnade påhitt för att fortsätta göda narrativet skapat av överdrivna fantasier som verkar locka de som inte orkar tänka längre än så. Ett moment 22.
Det finns inget djup. förutom att fördjupa sig i ytligheter som kräver ofta illasinnade påhitt för att fortsätta göda narrativet skapat av överdrivna fantasier som verkar locka de som inte orkar tänka längre än så. Ett moment 22.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Såg att Martin S var in och kollade lite en snabbis. Jag antar att hans intellekt inte blev tillräckligt stimulerat så det blev en kort visit. Kul att se gamla skribenter som inte varit här på evigheter slösar några sekunder här av nyfikenhet ändå.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
k1m: Jag tolkade det som att du vill att jag skulle ha Hinken kvar.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
k1m:
Det var trevligt. Gillar äppelsmulpaj och är glad att du bakar. Men jag har inte sagt min åsikt om Hinken, så vad menar du?
Det var trevligt. Gillar äppelsmulpaj och är glad att du bakar. Men jag har inte sagt min åsikt om Hinken, så vad menar du?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
pdy:
Snart stundar årsmötet, där kommer det att genomföra en kupp, smart planerat av en del rabiata skribenter här i gästboken.
Hinken skall bort!
Det har t.o.m. genomförts någon typ av val där den nye sportchefen skall inställas. Såklart en känd skribent här i gästboken. Man skulle kunna kalla honom "Ledaren för packet". Det har under en lång tid skapats en falang av Hinkenhatare. För att nå dit så har man suddat ut alla regelmässiga funktioner som gäller i en demokratisk förening. Enligt mig så är det en respektlös smutskastning på hela föreningens väsen. Själva märker de intet. De är förblindade i att fånga "en skyldig" i föreningen. Det verkar inte finnas någon egen självinsikt angående det. De skapar ett eget narrativ med s.k. fakta. Och de som inte är med, är i deras tycke fanatiska dårar som förhärligar rådande faktum kring de sportsliga framgångarna.
Svarar men emot deras enfaldiga argument så är man galen person som inte håller med. Såklart går det att jämföra med Trumps polarisering av sitt eget land. Såklart så verkar samma taktik gälla i det här fallet. Och ni som läst vet ju varför det ser ut så.
Nu skall man genomföra in kupp och jag ser faktiskt fram emot det. Det blir liksom
- Öhhh? Moped."
Och jag vill bifoga en rolig klassisk humorlänk för att beskriva hur det kommer att se ut.
Såklart kommer det inte hända, fokuset är ju att ALLA, Jag menar ALLA förstår hur dålig Hinken varit. Ja, förutom där det verkligen gäller. Det är ALLA här, man pratar om. Inte där det verkligen gäller.
Men som sagt det skulle vara kul att höra argumenten.
Öhh! Sopinken öhh! Super och Öhh! Åker på semester för att supa i Colorado. Han har bara en massa kompisar bland er. Så vi öhh! Säger att han måste bort!
Snart stundar årsmötet, där kommer det att genomföra en kupp, smart planerat av en del rabiata skribenter här i gästboken.
Hinken skall bort!
Det har t.o.m. genomförts någon typ av val där den nye sportchefen skall inställas. Såklart en känd skribent här i gästboken. Man skulle kunna kalla honom "Ledaren för packet". Det har under en lång tid skapats en falang av Hinkenhatare. För att nå dit så har man suddat ut alla regelmässiga funktioner som gäller i en demokratisk förening. Enligt mig så är det en respektlös smutskastning på hela föreningens väsen. Själva märker de intet. De är förblindade i att fånga "en skyldig" i föreningen. Det verkar inte finnas någon egen självinsikt angående det. De skapar ett eget narrativ med s.k. fakta. Och de som inte är med, är i deras tycke fanatiska dårar som förhärligar rådande faktum kring de sportsliga framgångarna.
Svarar men emot deras enfaldiga argument så är man galen person som inte håller med. Såklart går det att jämföra med Trumps polarisering av sitt eget land. Såklart så verkar samma taktik gälla i det här fallet. Och ni som läst vet ju varför det ser ut så.
Nu skall man genomföra in kupp och jag ser faktiskt fram emot det. Det blir liksom
- Öhhh? Moped."
Och jag vill bifoga en rolig klassisk humorlänk för att beskriva hur det kommer att se ut.
Såklart kommer det inte hända, fokuset är ju att ALLA, Jag menar ALLA förstår hur dålig Hinken varit. Ja, förutom där det verkligen gäller. Det är ALLA här, man pratar om. Inte där det verkligen gäller.
Men som sagt det skulle vara kul att höra argumenten.
Öhh! Sopinken öhh! Super och Öhh! Åker på semester för att supa i Colorado. Han har bara en massa kompisar bland er. Så vi öhh! Säger att han måste bort!
Länkar:
- YouTube
- YouTube
+ 11
Tre Kronor > Sv: Hockey VM 2026
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI:
Alla kan inte göra det. Grattis!
Försökte köra skoter i fyllan men klarade inte av att dra i startsnöret utan att ramla. Det var ju tur. Alla porrtidningar jag stulit från huset vi kom ifrån en mil upp i skogen ramlade dock ur. Ingen av de andra märkte det som tur var så jag skopade upp dem igen innanför jackan. De var ännu fullare. En stark en, drog igång skotern så jag körde lika förbannat 19 år gammal. Rakt genom skogen gick det i en mil, hit och dit, trots att jag var dit och hit. Porrtidningarna jag hittat var det viktiga. femhundra meter raksträcka på slutet på skogsbilväg ökade jag fatren till 120. Bromsade där jag tyckte det passade innan vägen tog slut. missade med kanske femtio meter. Vettefan hur det slutade så lyckligt.
Det var ute i de djupa skogarna när jag själv knappt hade fått hår på puben. Du är snart ikapp mig. Ja, nu var det ju typ 40 år sen och det var en annan lag där ute där det var en annan lag.
Men som du säger. Köra i fyllan speciellt bland folk. Det är otroligt imponerande.
Alla kan inte göra det. Grattis!
Försökte köra skoter i fyllan men klarade inte av att dra i startsnöret utan att ramla. Det var ju tur. Alla porrtidningar jag stulit från huset vi kom ifrån en mil upp i skogen ramlade dock ur. Ingen av de andra märkte det som tur var så jag skopade upp dem igen innanför jackan. De var ännu fullare. En stark en, drog igång skotern så jag körde lika förbannat 19 år gammal. Rakt genom skogen gick det i en mil, hit och dit, trots att jag var dit och hit. Porrtidningarna jag hittat var det viktiga. femhundra meter raksträcka på slutet på skogsbilväg ökade jag fatren till 120. Bromsade där jag tyckte det passade innan vägen tog slut. missade med kanske femtio meter. Vettefan hur det slutade så lyckligt.
Det var ute i de djupa skogarna när jag själv knappt hade fått hår på puben. Du är snart ikapp mig. Ja, nu var det ju typ 40 år sen och det var en annan lag där ute där det var en annan lag.
Men som du säger. Köra i fyllan speciellt bland folk. Det är otroligt imponerande.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Alla kan göra misstag i fyllan. Även jag. Plötsligt tror man att man är ett geni.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe4:
Nu har jag ju raderat ett antal inlägg här i den lilla fylledebatten (om ni var full eller inte spelar ingen roll.) Personangrepp! Varför i helv...håller ni på på med det, det gäller alla. Duger inte era egna argument? Losers! Varenda en som kör personangrepp är en direkt loser. kan det vara så svårt att begripa?
Nu har jag ju raderat ett antal inlägg här i den lilla fylledebatten (om ni var full eller inte spelar ingen roll.) Personangrepp! Varför i helv...håller ni på på med det, det gäller alla. Duger inte era egna argument? Losers! Varenda en som kör personangrepp är en direkt loser. kan det vara så svårt att begripa?
+ 3
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
ok. I stället för att fördjupa saker så kör vi på Puffe linje. ;)
www.youtube.com/watch?v=k85mRPqvMbE&list=RDk85mRPqvMbE&start_radio=1
www.youtube.com/watch?v=k85mRPqvMbE&list=RDk85mRPqvMbE&start_radio=1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe4:
Det var en annan tid på alla sätt och sånt här gör sig inte längre.
Men jag skulle vilja att det gjorde det på något sätt. Men var? Ryssland?
"The city can't stand it, and I can't stand it! Som en av poliserna sade, typ. Ser man på youtubeklipp nuförtiden så låter det." Someone called us". (vem? Varför, det verkar helt ologiskt, är frågor de skiter i.) Oavsett. De hade jävligt fel.
Det var en annan tid på alla sätt och sånt här gör sig inte längre.
Men jag skulle vilja att det gjorde det på något sätt. Men var? Ryssland?
"The city can't stand it, and I can't stand it! Som en av poliserna sade, typ. Ser man på youtubeklipp nuförtiden så låter det." Someone called us". (vem? Varför, det verkar helt ologiskt, är frågor de skiter i.) Oavsett. De hade jävligt fel.
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
NuMo:
Men om jag vill ha bort den akut, så vill jag posta en superskönt klipp av samma grupp.
www.youtube.com/watch?v=vuwMEiNg3B8
Men om jag vill ha bort den akut, så vill jag posta en superskönt klipp av samma grupp.
www.youtube.com/watch?v=vuwMEiNg3B8
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
puffe4:
Den här har såklart (antar jag) förekommit tidigare, men jag kan inte låta bli att posta den ändå eftersom jag har haft den i huvudet sen jag vaknade och hela dagenefter det. Om jag postar den här kanske jag blir kvitt den. Jag har egen lillördag. ;)
www.youtube.com/watch?v=Vl89g2SwMh4&list=RDVl89g2SwMh4&start_radio=1
Den här har såklart (antar jag) förekommit tidigare, men jag kan inte låta bli att posta den ändå eftersom jag har haft den i huvudet sen jag vaknade och hela dagenefter det. Om jag postar den här kanske jag blir kvitt den. Jag har egen lillördag. ;)
www.youtube.com/watch?v=Vl89g2SwMh4&list=RDVl89g2SwMh4&start_radio=1
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
I min lilla stad är lillördag utdöd.
Här i gästboken verkar den vara helt aktiv.
Här i gästboken verkar den vara helt aktiv.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe4: Emil är given. Bra om han stannar.
Men du skall inte ha för höga förväntningar på Apropå ingenting tråden. ;)
Men du skall inte ha för höga förväntningar på Apropå ingenting tråden. ;)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Det må hända. Men jag frågade ju kring femtio lax.
Kan det finnas något lättare sätt att tjäna en miljon om priset är 1 dl att inmundiga eget kiss om 50000 lax/dl. Om den egna insatsen är noll kr.
Kan det finnas något lättare sätt att tjäna en miljon om priset är 1 dl att inmundiga eget kiss om 50000 lax/dl. Om den egna insatsen är noll kr.
+ 1
1 · Nästa
Problemet med OP verkar vara att han platsar i Modo i stället för något annat
lag. För det gör han.
Det du säger är att "bromsakedjan" Som alla lag ha, mer eller mindre. som gör det bra enligt mig, är onödig, för den kedjan skall besittas av typ juniorer. (utvecklingsspelare)
Så då har vi trollat bort deras betydelse och vikt.
För dig låter det smart.