Historik
Föregående · 11 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi kommer cementera oss kvar i ingenmansland. Linköping torskar, nu 6p uppåt och 6p neråt. Vamos!
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2019-12-28
{8399}: ”Brynäs spelar inte upp utan kastar ut.”
Och även det är man dåliga på.
Och även det är man dåliga på.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Säger mycket när Eric Norin har mer poäng än 50% av våran forwardsbesättning med 7p.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Nej, när man låter Marcus Högström göra 3 mål varav 2 st på 15 sek då är man inte värdiga att få ut sin lön den här veckan.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Blomman in och petar mellan skridskorna, grymt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: MS sa ju när truppen presenterades och VS inte kom med att man hade förberett att han skulle iväg över julperioden. Blir intressant att se vad man gör nu när han ändå blev uttagen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Nån som vet status om Andersén? Eftersom utan honom har vi 6 ordinarie backar att välja mellan om både han, Ingman och Soda är borta under julen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kollade på Hockeylabbet igår. Emil Forslunds xG per 60min (expected goals) ligger alltså på 1,03, 5:e mest i hela ligan. Han förväntas göra 1 mål per match.
Det utan att han spelar något PP och med dåliga spelare runt honom. Är rädd att han lämnar för en annan SHL-klubb som utnyttjar hans fantastiska skridskoåkning och underliggande statistik.
Det utan att han spelar något PP och med dåliga spelare runt honom. Är rädd att han lämnar för en annan SHL-klubb som utnyttjar hans fantastiska skridskoåkning och underliggande statistik.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Modo och Björklöven in, Växjö och Örebro ut. Fan vad härligt det hade varit.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Knappast är det ju någon bomb som slog ner att han sade så.
Föregående · 11 · Nästa