Historik
Föregående · 10 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Finns ju ingen spelare på marknaden på hela jordklotet så tyvärr.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Madhawk avslöjade i Sanny & Svensson-podden att han ska träna i Tyskland nästa säsong.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blir Desch ihop med Brodecki och Ölund på torsdag. Jag som tyckte han spelade bra ihop med Sallinen. (Provläs till 18:04)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
KulaShaker: Nu är det väl försent, man har ju haft hela säsongen på sig att förstärka ett av SHLs svagaste backsidor.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
{8399}: Nej, tycker bara att nu borde man agera på backsidan då vi riskerar att i nästa match mot målglada FBK ha en topp6 backuppsättning bestående av 50% HA-kvalitet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Sportnisse: Ja för guds skull. Vi behöver inte nån avdankad NHL-spelare. Vi har ju tamejfan Eric Norin!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Härligt. Vilka ordinarie backar har vi just nu som är skadefria? 4, 5 stycken?
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
{7981}: Kevin har ju utlovat ett nyförvärv på antingen coachsidan eller spelarsidan den här säsongen så det blir intressant att se vem det är.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Domaren missar en spearing men tar 2:or för lite petningar framför mål
+ 6
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Seriöst! Solklar truppens på Mannberg men domarna blundar. Skandal
+ 2
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Fan, det ser så illa ut, jag kan räkna på en hand hur många lyckade uppspel vi haft.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
{8399}: Tänkte att vi kunde avancera bort från bottom3
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
{8846}: Ja, hur i h...ete har vi inte vunnit i Saab Arena på snart tre år. LHC är så medelmåttiga så att det är skrämmande. Men nån gång måste ju vinsten komma igen. Drömläge att avancera imorgon mot SHLs sämsta lag efter Oskarshamn.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Vore ju på klassiskt Brynäs-manér att efter en sån här match åka till ett uselt LHC och göra en plattmatch.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Fan, där kunde man ju dödat matchen. Just nu känns det vidöppet.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Ingen höjdare, det här pp:et.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Härligt Sigalet! Välförtjänt
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Forsberg 1978: Rödin har gjort hälften av sina mål denna säsongen mot ett och samma lag 😂
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Ska vara 3-0. Grym räddning av Will
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om någon kan sammanfatta vad som sas när SHLpodden intervjuade Rödin skulle det vara utmärkt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Schönning89: Inget för Sundlöv. Norin städar allt i försvaret ändå.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Härligt att LHC ligger under också. Vi får ta och heja på DIF och SAIK sen. 11e platsen är vår!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
VS förblir 100%-ig i straffsammanhang. Han är så otroligt bra.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charliejfz: 1-1 nu. Sådär ska man förövrigt skjuta för att göra mål. Läskigt vilken skillnad det är i kvaliteten på avsluten mellan BIF och FBK.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
LHC bärgar 3p borta i Karlstad och är nu 3p bakom oss. Gott nytt år Brynäsare.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Det börjar bli grymt svårt att ha förtroende för Dacklöv.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det var tydligen en av huvuddomarnas sista match någonsin. Mysigt. Ville bara få det sagt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Växjö tillbaka i gammal guldform. Vi vinner aldrig i VIDA Arena (eller i någon annan arena i Sverige för den delen). Som uppdukat för stortorsk. 1-6 i röven tippar jag på.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Målvakter är fridlysta så det blir väl 10-15 matchers avstängning för N.D.
Föregående · 10 · Nästa