Historik
Föregående · 14 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
{8785}: hade hört att Jaedon skulle ta 88, Ölund 36 och Ingman vet jag inte. Solem tror jag skulle ta 56, kan ha fel
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Rumpelstiltskin: Ser i alla fall inte ut att bli kvar i Buffalo.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Brynäsgubbe: Nu är väl skillnaden mellan Jaedon och Kristo/Caporusso att Jaedon är påväg uppåt i karriären medan dem två andra var några år äldre när dem kom till Brynäs. Därför har jag stora förhoppningar på honom inför nästa säsong
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: skulle vara kul om det var någon som gått under radarn. Men tackar inte nej till Ersson!
+ 7
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Vore att försöka få Chad Billins som en Gunde-ersättare för orealistiskt? Han står ju utan kontrakt nu och har snittat över en halv poäng/match LHC över två säsonger.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Blir förmodligen AIK-Leksand i playoff för att sedan möta Mora. Hur vill vi att det ska gå i dem matcherna?
Personligen tror och hoppas jag på nån av dalmaslagen.. hoppas Leksand
Personligen tror och hoppas jag på nån av dalmaslagen.. hoppas Leksand
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dallemas: har kollat på 2/3 AIK-Oskarshamn matcher och han verkar helt klart bättre än HockeyAllsvenskan. Har varit bäst i AIK i samtliga matcher tycker jag. Vore en risk men man vet aldrig. Skulle också vilja se Weigel komma hit också men jävlar vilket temperament grabben har!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Eriksson släpper så himla många returer!! Han håller ju aldrig pucken.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har svårt att se att Örebro kammar hem en vinst borta mot Malmö. Om jag inte minns fel så låg dem etta eller tvåa i hemmatabellen senast jag kollade. Brynäs vinner med 3-2 och Örebro torskar i sudden medan Linköping åker på däng mot HV!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi är nog det enda laget i SHL som inte kan skapa tryck mot motståndarna när vi ligger under
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spajderman: ja Lule dominerar verkligen. Skulle bli förvånad om LHC får alla 3 poäng
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: du borde tippa vinst varje match. Då vinner vi SM guld!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
VAFAN! Domarn står ju fan en meter ifrån händelsen..så jävla värdelösa
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vore så jävla härligt om Örebro skulle få jordens dipp och Mora övertar dem!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så jävla jordig Ludde är! Står framför mål och i sarghörnen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur fan får Ludde upp klubban i käften på Malmö spelaren när han ligger ner?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blir slakt av Brynäs idag! 6-1 Rohdin gör hattrick och sätter ett självmål. Vamos!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Allt annat än 0 poäng är jag glad med så har inga förväntningar för den här OT!
Föregående · 14 · Nästa