Historik
Föregående · 15 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
kommentatorn verkade vara inne på att den var solklar, vet inte för vad men..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: vad sägs om Ölund-Dyk-Lööke som 3:e lina och Solem-Kedbrandt/Blomman-Forslund som 4:e? Tror Bromé nog väljer ett stockholmslag eller KHL före oss, och Lööke blir nog billigare än Ikonen. Skicka Asklöf ut på lån och ha Elefalk som 13:e forward
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vill se Rudolf i en bättre lina på lördag. Vad sägs om Cerveny-Blomqvist-Solem? Tyckte Blomman var bra ikväll
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Där har Rohdin 3 olika passningsaltenativ, och missar samtliga
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sjukt att plexiglaset snett över målet till höger fortfarande håller efter alla dessa duster med Nicky D
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vinner vi båda matcherna mot SAIK går vi om dem. Vilket inte är en omöjlighet med tanke på deras svaga form. LHC ligger också under.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ååååååå varför är Rautio så JÄVLA VÄRDELÖS???? Avgå Sunken omedelbart förihelvete
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: jag skäms över att han spelar PP i vårt Brynäs. Dessutom som tekare???
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi har skjutit 10+ skott på en period, när hände det senast?
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Matchrapport: Nilsson vår bäste spelare och Lundgren och Rohdin urusla per automatik
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi har skapat en målchans på hela första perioden. Plus att vi haft 2 power play... bra värre
Föregående · 15 · Nästa