ska jag torka mej i röven med i fortsättningen.!!
Historik
1 · Nästa
Skellefteå AIK > mora
Älskar skellefteå aik,,men måste bara säga att mora gör ett jevla bra jobb i elitserien.Hoppas bara vi kommer upp nångång vi med.!
1 · Nästa