Historik
Föregående · 20 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd HV71 - Brynäs IF 2024-11-21
förstår varför abbot lämnade detta sjunkande skepp.. hv ser oerhört svaga ut.. skulle brynäs tappa detta.. handlar det bara om underskattning..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Luleå HF 2024-11-16
vi gör ändå match av de här trots uselt pp.. flera spelare underpresterar etc.. Brynäs kommer inte rasa i tabellen trots denna jobbiga förlust..
+ 4
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Luleå HF 2024-11-16
vi har gjort en fantastisk säsong så här långt men man måste vara mer ödmjuk när man möter ett kontringskickligt lag som luleå.. men men upp på hästen igen.. tror källgren skulle må bra med lite vila nu också..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Luleå HF 2024-11-16
man kan inte bara tokköra när det är så lite tid kvar.. håller inte
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Linköping HC 2024-11-14
chucky briljerar idag.. kul å se=)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Linköping HC 2024-11-14
väldigt billiga utvisningar måste jag säga.. fast åt båda håll ändå skulle jag säga..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Linköping HC 2024-11-14
Äntligen.. hoppas det lossnar nu i pp ordentligt.. shohej!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Brynäs IF - Linköping HC 2024-11-14
pp ser inte bra ut tyvärr.. det kommer inte hålla i längden..
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Frölunda - Brynäs 2024-11-02
frölunda var klart bättre än oss i andra och tredje perioden.. dom förtjänar segern.. tror landslagsuppehållet kommer lägligt för oss ändå.. vi får slicka såren och bygga upp en nya segerrad.. tror detta kan/är en riktigt rolig säsong.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Frölunda - Brynäs 2024-11-02
Anders Berg: att du orkar.. börjar bli patetiskt..
+ 4
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Frölunda - Brynäs 2024-11-02
vi har ju flertalet skickliga backar som som skulle kunna slå rejäla passningar till mycket bra kontringar när frölunda sätter in sin press.. vill se mer av det tack..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
Peja: Ja det där har jag funderat på.. Mrmadhawk gillar jag men jag tycka det känns lite märkligt att en journalist tar ställning för ett lag på ett sätt som han gör.. men han är jättebra för alla malmöfans.. jag önskar bara att vi också hade en sådan journalist efter matcherna..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
det har skrivits här tidigare men det tåls att sägas igen.. varför ställer inte journalisterna mer frågor efter matcherna på presskonferensen.. hur jäkla trött får man vara.. finns ju jätte mycket att fråga om..
+ 14
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
djoos kommer bli riktigt bra.. man får ha tålamod där.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
vi var värda 3 poäng men kan acceptera 2 p.. shoheeej!
+ 3
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
fan vad jag ogillar sylvegård.. men kan tänka mig att det är skönt att han en sådan i sitt eget lag..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Växjö 2024-10-31
kopacka är en fantastisk skridskoåkare.. han borde utnyttja det mycket mer..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
jag tycker silverfberg säger det väldigt bra i en intervju varför vi vart så framgångsrika hittills.
"Sedan måste jag hylla backarna. Det är väldigt lyxigt som forward hur fantastiska de är på att hålla bort spelare och kunna spela undan pucken utan press. Som forward behöver vi inte spendera så mycket tid i egen zon, utan de är effektiva och vänder ut med pucken snabbt, summerar Silfverberg."
"Sedan måste jag hylla backarna. Det är väldigt lyxigt som forward hur fantastiska de är på att hålla bort spelare och kunna spela undan pucken utan press. Som forward behöver vi inte spendera så mycket tid i egen zon, utan de är effektiva och vänder ut med pucken snabbt, summerar Silfverberg."
+ 17
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Silverfberberg, söderström , persson, larsson sticker ut idag enligt mig.. riktigt bra.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
skön intervju med indrasis i period paus.. -var är nyckeln till att vara framgångsrik framför mål? att vara fet...
+ 7
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
solen har några fläckar dessvärre.. pp å några enskilda spelare i brynäs kan bli mycket bättre..
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
fan vad enkelt.. vi har ju bättre.. borde vart 2-0.. suuck
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Malmö - Brynäs 2024-10-29
Står det fel på gd:s hemsida eller? Rödin i en fjärdekedja? i hans nuvarande form ska han ju ha betydligt större roll.. Målvakter: Erik Källgren/Ludvig Persson.
Förstafemman: Simon Bertilsson, Johannes Kinnvall – Jakob Silfverberg, Johan Larsson, Miks Indrasis.
Andrafemman: Christian Djoos, Axel Andersson – Linus Lindblom, Jordan Schroeder, Oskar Lindblom
Tredjefemman: Charlie D'Astous, Victor Söderström – Bobby Trivigno, Linus Ölund, Jack Kopacka.
Fjärdekedjan: Greg Scott, Tyler Vesel, Anton Rödin.
Förstafemman: Simon Bertilsson, Johannes Kinnvall – Jakob Silfverberg, Johan Larsson, Miks Indrasis.
Andrafemman: Christian Djoos, Axel Andersson – Linus Lindblom, Jordan Schroeder, Oskar Lindblom
Tredjefemman: Charlie D'Astous, Victor Söderström – Bobby Trivigno, Linus Ölund, Jack Kopacka.
Fjärdekedjan: Greg Scott, Tyler Vesel, Anton Rödin.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Våra målvakter ska ha mycket beröm. utan de hade vi knappast fått se vårt fina spel. vi har ju i flera år haft problem med stabilt målvaktsspel.. Nu kom ju Clara igång och var riktigt bra andra halvan på förra säsongen. och våra nya målvakter har följt upp detta spel. Det är en stor grund till vår succe.
+ 11
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
på det stora hela en riktigt bra match av brynäs.. jag är imponerad och lyfter min hatt och tackar för underhållningen=)
+ 4
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
en sådan här match hade stått 2-5 för två år sedan.. numera är vi riktigt tunga att möta.. det är nya tider=)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
känns som vi har gått ner oss efter det bortdömda målet.. känns inte bra..
Föregående · 20 · Nästa