Historik
Föregående · 21 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
vi har kommit till en del två mot ettor men på sista passningen lyckas vi alltid passa den åt helevete.. kom igen nu
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
Blå grottan: bara glömma å gå vidare.. vi är bättre, vi vinner ändå..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
hade de på känn dessvärre. så fort man rör keepern nån sekund är de kört även fast det inte händer i skottögonblicket... suuck
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
bra fart på brynäs.. det är vi som vill nåt..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs - Timrå 2024-10-26
vem gjorde den där uppåkningen? underbart.. vill se mer av sånt..
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
jag tycker att det är ett steg som visar att vi är ett lag för övre halvan när vi gör en ganska dålig match och ändå kniper poäng..
+ 5
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Zappaholic: ja men typ.. vi gör en dålig match hittills men gjort en strålande säsongsinledning.. det får man inte glömma bort..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
står ju trots allt bara 1-2.. det går att vända trots vi var riktigt dåliga.. jag lever på hoppet..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
det är en sån kväll.. då inget funkar.. det är riktigt dåligt,, sjukt att vi är så uddlösa när vi borde ha självförtroende efter våra segrar..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
vad i helvete.. fem min igen alltså.. gör man inte mål nu.. förtjänar man inte å vinna..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
sista 12 min väldigt tveksamt spel.. vi måste höja oss betydligt för att vinna detta..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
Brynäsgubbe: hans farsa var också seeg men en underbar spelare ändå=)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 2024-10-24
suuuck.. utnyttjar man inte fem mot tre bättre förtjänar man nästan å bli straffad..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
denna väntan på matcher är för jobbig.. fler matcher i veckan tack..
+ 10
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Luleå - Brynäs 2024-10-19
Farsang: Jag bor ju i uppsala och hockyn har aldrig riktigt satt faste här.. även när almtuna var och nosade på en elitserieplats sässongen 08/09 tror jag det var så var ändå inte riktigt nå hockeyfeber i staden..
ishallen är ju ett skäl som många vart inne på men hockeykulturen finns inte riktigt här.. innenbandyn och fotbollen på senare år lockar mer.. men almtuna tycker ja ändå vart en bra lillebror till brynäs i form av utlåningar etc..
ishallen är ju ett skäl som många vart inne på men hockeykulturen finns inte riktigt här.. innenbandyn och fotbollen på senare år lockar mer.. men almtuna tycker ja ändå vart en bra lillebror till brynäs i form av utlåningar etc..
+ 7
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Luleå - Brynäs 2024-10-19
Hockeyleksing: tack för snabbt svar=) men första plats alltså.. trodde jag inte.. tiderna förändras sannerligen=)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Luleå - Brynäs 2024-10-19
någon som har koll på vad brynäs hamnar på för plats på wennerholms nya (aftonbladet) ranking som gjort en ny lista på shls bästa fans.. han brukar ju såga stämningen i gavlerinken.. men nu borde ju brynäs ligga ganska bra till.. nån som har sett den?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Luleå - Brynäs 2024-10-19
fem poäng av 6 möjliga på denna norrlandsturne.. det är fantastiskt bra.. en tabell brukar ju lägga sig efter 20 omgångar typ men detta ser riktigt bra ut!
+ 9
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Luleå - Brynäs 2024-10-19
jag är en av dom får sätta på mig dumhatten.. jag trodde verkligen inte han var så här bra.. han känns ju nästan bättre än tidigare..
+ 5
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Luleå - Brynäs 2024-10-19
bra första period mot ett starkt luleå.. håll i detta nu så kan det bli en trevlig lördag..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd Luleå - Brynäs 2024-10-19
stör mig så mycket på att det inte finns nån domare som är konsekvent i sin bedömning.. antingen dömer du för allt eller blåser du för inget så det blir rättvist tack..
+ 2
Brynäs IF > Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
IrreK: ja nåt har hänt med gävlepubliken.. kanske insåg staden gävle när vi åkte ur att brynäs i högsta ligan inte är så givet längre.. och man vill visa laget att vi finns här för er.. så gävlepubliken imponerar just nu.. känns som det är slutspel när man går på hemmamatch.. riktigt kul=)
+ 8
Brynäs IF > Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
en poäng är mer än vad jag trodde.. 2 p är riktigt bra men det blir svårt.. kom igen nu!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
söderström blandar med sådana idiotiska passningar så man blir ju alldeles matt.. håller inte
+ 1
Brynäs IF > Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
bravo! äter gärna upp mina ord om han fortsätter göra poäng.. härligt.. nu är vi med igen=)
+ 2
Brynäs IF > Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
suuuck alltså.. såg ju så bra ut.. sen tvärvänder det och vi är tvåa på allt.. stolpskottet och friläget hade vi behövt..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
eftersom utvisningar har en sådan stor betydelse så borde man göra dessa kontroller/bedömningar jämt efter dömd utvisning.. ta bort en utvisning t.ex om dom ser att det inte ska vara en utvisning..
Brynäs IF > Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
känns som skellefteå höjer tempot nu.. får vi se vad brynäs går för..
+ 1
Brynäs IF > Sv: Skellefteå - Brynäs 2024-10-17
men vaaa fan.. du kan ju inte passa in i mitten suuuck
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo 2024-10-14
skön seger ändå, trots stundtals ganska hackigt spel.. men denna vinst behövdes inför skellefteå på torsdag.. för där blir till att hålla i hatten.. men bra seger idag.. skål!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo 2024-10-14
fortsätt nu o ös på framåt.. går vi ner oss blir de förlust..
+ 1
Föregående · 21 · Nästa